Lijst met veroorzaakte blessures/pleistersquote:geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
qyn gaat voor als eerste voor een 2e sterretjequote:Op maandag 19 november 2007 13:12 schreef rompompom het volgende:
Leuk idee, die sterretjes achter voormalig winnaars..
Inderdaad. Iedereen die zijn nick verandert, is maar stom.quote:Op maandag 19 november 2007 20:10 schreef Grumpey het volgende:
jij blijft gewoon MrMoon, net als Maniack gewoon Joralf blijft, J-D- gewoon Johan Derksen.
quote:Op maandag 19 november 2007 20:22 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen die zijn nick verandert, is maar stom.
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.8 [inschrijvingen]quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:46 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg, waarom sta ik niet in dat lijstje??
Ben benieuwd hoe lang ik dit ga volhoudenquote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Ruudt het volgende:
Update week 3: met nieuwe koplopers!
[ afbeelding ]
Goeie vraag, geen post gezien... inschrijven = meedoen voor altijd toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:46 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg, waarom sta ik niet in dat lijstje??
Pff, zijn eerste week was maar amateuristischquote:Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Happel is lekker bezig, vooral week 1, christus, wat voor slagveld was dat?
indeed, jemig, 18 puntenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:34 schreef qyn het volgende:
[..]
Pff, zijn eerste week was maar amateuristisch.. Zonde alleen dat ik het heb laten afweten na mijn 1e wedstrijd
En dan te bedenken dat ik vorige editie met 42 punten uit 14 wedstrijden won... (14x18 = ....)quote:
Je hebt in een eerdere editie de Gary Lineker-award gewonnen??quote:Ruudt, waarom heb ik een blauw sterretje achter m'n naam?
Dat dus V_K.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vorige editie met 42 punten uit 14 wedstrijden won... (14x18 = ....)
[..]
Je hebt in een eerdere editie de Gary Lineker-award gewonnen??
Nah, er zijn altijd mensen die tijdens een seizoen stoppen of niet meer op dit forum komen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen post gezien... inschrijven = meedoen voor altijd toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:51 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zie dat ik me vergeten ben aan te melden..
Ach volgend seizoen dan maar..
Toppie Ruudt, maar mijn tegenstander had een pleistert (twee minuten voor tijdquote:
eensch is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:32 schreef qyn het volgende:
Hmm, het wordt weer eens tijd voor een spektakel als in week één
Eensch.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:48 schreef Ruudt het volgende:
Dat je het topic door moet lezen voor het antwoord, bovendien lijkt me dat heel logisch als je naar de kleuren kijkt.
hmmz hier was ik al bang voor.. Hopelijk kan ik de koppositie nog heroveren..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Ruudt het volgende:
Update met nieuwe koplopers!
[ afbeelding ]
Als het goed is heb ik deze week ook weer -3 (ik ben et overzicht van de regels een beetje kwijt, maar mn tegenstander had wel een blessure alleen buiten mijn schuld om.. ik weet niet hoe dit telt)..quote:Op zondag 6 januari 2008 22:04 schreef rompompom het volgende:
Ja, ik haak aan voor GL! -3 deze week! Kan ik zomaar de eerste worden die beide awards wint?!
GVD...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:55 schreef Ruudt het volgende:
1 punt.
tsss..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef Ruudt het volgende:
Update week 9:
[ afbeelding ]
4 punten voor je Wurdsje. Het was een nasty collision en die reken ik als veroorzaakt aangezien je ook nog unfortunate collision hebt.
Misschien moet die even in het lijstje worden gezet dan.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef Ruudt het volgende:
Update week 9:
[ afbeelding ]
4 punten voor je Wurdsje. Het was een nasty collision en die reken ik als veroorzaakt aangezien je ook nog unfortunate collision hebt.
Moet nog wel ff doorberekend wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:34 schreef Ruudt het volgende:
Lijkt me duidelijk een typfout, aangezien je alleen maar 3 in de min kan staan.
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef Ruudt het volgende:
Heb het al aangepast maar ga er natuurlijk niet speciaal een screen van maken, je ziet het in de volgende update wel.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik sta stond gewoon 2 punten van de nr 1
wordt het gat wel grootquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef rompompom het volgende:
Bugger, 4 gele kaarten en verloren. Wat een zompig hattrick weekeinde!
ik hetzelfdequote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef Wurdsje het volgende:
Fuck vanavond weer een gele kaart gepakt..
quote:1 maal een kaart gekregen Jadran Krsnik (44)
1 maal een kaart gekregen Sylvain Rijper (80)
1 maal een kaart gekregen Barker Jennings (83)
quote:Flevo-speler Tico Klein kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 45e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Marcel Le Bihan moest laten vervangen.
Flevo-speler Gysbert Ossedrijver kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 81e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Tijs Arens moest laten vervangen.
Jammer voor je, 6 punten minder.quote:Flevo's Tico Klein had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 45:th minute.
Flevo's Gysbert Ossedrijver had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 81:th minute.
tsssk.. nu sta ik niet meer eerstequote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:22 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb 4 teams toegevoegd, zoals beloofd.
De stand met de 4 teams erbij:
[ afbeelding ]
Een WO geeft 0 punten. Althans, zoveel kreeg ik er vorige week.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tsssk.. nu sta ik niet meer eerste
hoe zit het met een WO? Dat heb ik hoogst waarschijnlijk komende zondag namelijk..
hee dat is nou precies zoals ik me voelquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Yankee_One het volgende:
Ik waardeer je werk zonder meer Ruudt![]()
Maar had je die teams niet wat eerder kunnen toevoegen?Tis dat ik zondag flink heb gescoord maar anders zou ik me toch een beetje genaaid voelen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Yankee_One het volgende:
Ik waardeer je werk zonder meer Ruudt![]()
ben ik straks 2x winnaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Ruudt het volgende:
Don't panic, het zijn nu twee klassementen (VJ A / B en GL A / B)
Natuurlijk kon ik het niet maken om het nu bij één te houden, vooral omdat deze 4 zich niet hadden ingeschreven.
eindelijk een keer winnaar..quote:Op maandag 11 februari 2008 19:55 schreef qyn het volgende:
Jammer dat ik m'n prestatie van week één niet vaker heb kunnen waarmaken
WO is diskwalificatiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef Ruudt het volgende:
Eindstand Vinnie Jones / Gary Lineker sz.8:
[ afbeelding ]
JD wint voor de tweede keer het Vinnie Jones klassement met een overtugiende voorsprong van 7 punten op de nummer twee.
Wurdsje is de winnaar van het Gary Lineker klassement, foetre volgt hem op 1 punt.
twistedlogic is de meest wisselvallige speler, hij eindigt in de zwarte middenmoot.
Geluk? Hij verdient minimaal 2 strafpuntenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:24 schreef Ruudt het volgende:
Haha, daar heeft Wurdsje wel geluk gehad met die WO ja.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:57 schreef Ruudt het volgende:
Deelnemers Vinnie Jones / Gary Lineker sz. 9:
Ruudt met Real Club de Culo (501946)
Yurzinho met YMFC (816532)
-J-D- met Hoolieganzen (362390)
-J-D- met Hoolieganzen (362390)
AirRaid met Destron Elsloo FC( 766490)
De enige die t lastig maakt is nr 5! (ok en evt 1 temperamentvolle een paar oneerlijke.)quote:01. Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
02. Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
03. Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
04. Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
05. Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
06. Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
07. Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
08. Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht.
09. Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
10. Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
11. Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hmmz een zware concurrent dus dit seizoen.. Ik ben speciaal op zoek naar zulke spelers aangezien ik mn titel graag wil prolongeren..quote:Op zondag 17 februari 2008 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn basis 11.
Met hun karakters moet ik toch een prijsje kunnen pakken komend seizoen!
[..]
De enige die t lastig maakt is nr 5! (ok en evt 1 temperamentvolle een paar oneerlijke.)![]()
Ik koop daar altijd mn spelers op. Ik wil gewoon zo min mogenlijk kaarten pakken. Zal je net zien dat je een belangrijke wedstrijd moet spelen als je belangrijkste spelers zijn geschorst.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hmmz een zware concurrent dus dit seizoen.. Ik ben speciaal op zoek naar zulke spelers aangezien ik mn titel graag wil prolongeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |