abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54725223
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:19 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ze was er niet
pi_54725494
Ik heb vrijdag een presentatie in het Engels. Dat wordt echt een ramp. Heb nog steeds last van het trekken van mijn verstandskies. Heb daardoor een gat waarin mijn pink kan. Mijn lip is nog een beetje gevoelloos en ik vrees dat ik spierpijn heb.

Articuleren gaat dus niet en ik sta er waarschijnlijk ook nog bij als een zoutzak
pi_54725577
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb vrijdag een presentatie in het Engels. Dat wordt echt een ramp. Heb nog steeds last van het trekken van mijn verstandskies. Heb daardoor een gat waarin mijn pink kan. Mijn lip is nog een beetje gevoelloos en ik vrees dat ik spierpijn heb.

Articuleren gaat dus niet en ik sta er waarschijnlijk ook nog bij als een zoutzak
Nu nog moeite met praten door het trekken van verstandskies? Hoe lang is het geleden dan?
pi_54725727
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nu nog moeite met praten door het trekken van verstandskies? Hoe lang is het geleden dan?
1,5 week geleden, maar ik heb er om de één of andere reden veel meer last van dan anderen.
pi_54725798
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Net weer een reportage op het Journaal dat liet zien hoeveel mensen nog steeds achter Franco aan lopen.

Partido Popular
Ik hoop dat ze volgend jaar de verkiezingen winnen, maar die clown van een Zapatero zal er wel met de winst vandoor gaan. Vier jaar niks gedaan en geluk met de huizenmarkt, dat wordt dus beloond.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54725812
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

1,5 week geleden, maar ik heb er om de één of andere reden veel meer last van dan anderen.
Das balen.
  maandag 19 november 2007 @ 21:43:38 #182
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54725941
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze volgend jaar de verkiezingen winnen, maar die clown van een Zapatero zal er wel met de winst vandoor gaan. Vier jaar niks gedaan en geluk met de huizenmarkt, dat wordt dus beloond.
Waarom ben jij zo voor die oud-fascisten o Volkspartij voor de Vrijheid en Democratie lid?

En Zapatero doet het uiteraard uitstekend. Zou de Nederlandse PvdA wat van kunnen leren (bijv. wat minder naar elitespreekbuizen als de Telegraaf, Figaro en in Spanje El Mundo luisteren).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 19 november 2007 @ 21:46:02 #183
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54726004
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het zeteltechnisch is beter voor de seculieren te kiezen, maar het komt er maar niet van. Ondertussen vliegen de stemmers naar o.a. de SP.

Dit kabinet hangt ondertussen van kiezersangst in elkaar, maar ze breken wel langzamerhand de vrije samenleving af. Ook zie je dat veel voormalig linkse kiezers wel heimelijke sympathie voor de ggristenunie hebben, een partij die normaal alleen in landen als Israel (joodse variant dan) zou kunnen meeregeren.

En zo'n Plasterk, met z'n sexnota, maakt het ook al erg bont. Ik denk dat er een hypocriet soort fatsoenspopulisme in opkomst is op links: Wolkers mag rondneuken dat het ons weegt, maar dat moeten de Tokkies niet wagen.
Je bent in de war met de conservatieven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54726028
Och, Le Figaro is een prima krant. Ik lees hem graag.

En had ik al gezegd dat Aznar de verkiezingen nooit had mogen verliezen?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54726113
De Partido Popular is gewoon een conservatieve partij met een dito programma net zoals de SVP. Daarvan moeten er meer zijn in Europa.
  maandag 19 november 2007 @ 21:49:45 #186
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54726142
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
Och, Le Figaro is een prima krant. Ik lees hem graag./quote]

Zit je weer in je 'laat ik eens lekker elitair doen' bui?

[quote]En had ik al gezegd dat Aznar de verkiezingen nooit had mogen verliezen?
Never answer a question with a question.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54726145
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:

En had ik al gezegd dat Aznar de verkiezingen nooit had mogen verliezen?
Dat was toch wel een beetje zijn eigen schuld.
pi_54726157
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je bent in de war met de conservatieven.
Ja, Wolkers was een uitgesproken conservatief iemand.
  maandag 19 november 2007 @ 21:51:17 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54726187
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
De Partido Popular is gewoon een conservatieve partij met een dito programma net zoals de SVP. Daarvan moeten er meer zijn in Europa.
Ik ken de SVP niet zo goed. Heb je eventuele tips wat ik moet lezen?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54726233
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Belazerde de kluit ja. Het Spaanse volk was gelukkig niet achterlijk.
  maandag 19 november 2007 @ 21:53:39 #191
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54726259
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:50 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja, Wolkers was een uitgesproken conservatief iemand.
Alweer zo'n rookgordijn zoals we van de harteloze conservatieven gewend zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54726308
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Never answer a question with a question.
Wacht even, eerst schilder je Le Figaro af als een Franse Telegraaf, en nu ik hem lees zou dat ineens 'elitair' zijn? Wat ben je toch een rare jongen.
  maandag 19 november 2007 @ 21:55:23 #193
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54726309
quote:
Ik dacht meer aan dit.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54726349
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat hij te goeder trouw was. Hij had ook een beetje een manie van de ETA; hij reed niet voor niets in een gepantserde auto rond.
pi_54726362
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Alweer zo'n rookgordijn zoals we van de harteloze conservatieven gewend zijn.
Waarom hebben linksen altijd van die waardeoordelen over anderen.
pi_54726472
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ken de SVP niet zo goed. Heb je eventuele tips wat ik moet lezen?
Nou ja, www.svp.ch lijkt me de uitgelezen plek om te beginnen.
  maandag 19 november 2007 @ 22:11:30 #197
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54726526
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54726557
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Waarom hebben linksen altijd van die waardeoordelen over anderen.
Ik kan er altijd wel om lachen, moet ik zeggen.
pi_54726619
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
Hèhè. Heb je z'n vriendin al gezien, in die Porsche?
pi_54726622
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Waarom hebben linksen altijd van die waardeoordelen over anderen?
Dezelfde vraag waarom rechtsen altijd van die waardeoordelen over anderen hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')