Nu nog moeite met praten door het trekken van verstandskies?quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb vrijdag een presentatie in het Engels. Dat wordt echt een ramp. Heb nog steeds last van het trekken van mijn verstandskies. Heb daardoor een gat waarin mijn pink kan. Mijn lip is nog een beetje gevoelloos en ik vrees dat ik spierpijn heb.
Articuleren gaat dus niet en ik sta er waarschijnlijk ook nog bij als een zoutzak![]()

1,5 week geleden, maar ik heb er om de één of andere reden veel meer last van dan anderen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nu nog moeite met praten door het trekken van verstandskies?Hoe lang is het geleden dan?

Ik hoop dat ze volgend jaar de verkiezingen winnen, maar die clown van een Zapatero zal er wel met de winst vandoor gaan. Vier jaar niks gedaan en geluk met de huizenmarkt, dat wordt dus beloond.quote:Op maandag 19 november 2007 20:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Net weer een reportage op het Journaal dat liet zien hoeveel mensen nog steeds achter Franco aan lopen.
Partido Popular![]()

Das balen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
1,5 week geleden, maar ik heb er om de één of andere reden veel meer last van dan anderen.

Waarom ben jij zo voor die oud-fascisten o Volkspartij voor de Vrijheid en Democratie lid?quote:Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgend jaar de verkiezingen winnen, maar die clown van een Zapatero zal er wel met de winst vandoor gaan. Vier jaar niks gedaan en geluk met de huizenmarkt, dat wordt dus beloond.

Je bent in de war met de conservatieven.quote:Op maandag 19 november 2007 14:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het zeteltechnisch is beter voor de seculieren te kiezen, maar het komt er maar niet van. Ondertussen vliegen de stemmers naar o.a. de SP.
Dit kabinet hangt ondertussen van kiezersangst in elkaar, maar ze breken wel langzamerhand de vrije samenleving af. Ook zie je dat veel voormalig linkse kiezers wel heimelijke sympathie voor de ggristenunie hebben, een partij die normaal alleen in landen als Israel (joodse variant dan) zou kunnen meeregeren.
En zo'n Plasterk, met z'n sexnota, maakt het ook al erg bont. Ik denk dat er een hypocriet soort fatsoenspopulisme in opkomst is op links: Wolkers mag rondneuken dat het ons weegt, maar dat moeten de Tokkies niet wagen.

Never answer a question with a question.quote:Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
Och, Le Figaro is een prima krant. Ik lees hem graag./quote]
Zit je weer in je 'laat ik eens lekker elitair doen' bui?
[quote]En had ik al gezegd dat Aznar de verkiezingen nooit had mogen verliezen?

Dat was toch wel een beetje zijn eigen schuld.quote:Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
En had ik al gezegd dat Aznar de verkiezingen nooit had mogen verliezen?

Ja, Wolkers was een uitgesproken conservatief iemand.quote:Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je bent in de war met de conservatieven.

Ik ken de SVP niet zo goed. Heb je eventuele tips wat ik moet lezen?quote:Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
De Partido Popular is gewoon een conservatieve partij met een dito programma net zoals de SVP. Daarvan moeten er meer zijn in Europa.

Belazerde de kluit ja. Het Spaanse volk was gelukkig niet achterlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat was toch wel een beetje zijn eigen schuld.

Alweer zo'n rookgordijn zoals we van de harteloze conservatieven gewend zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 21:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, Wolkers was een uitgesproken conservatief iemand.

Wacht even, eerst schilder je Le Figaro af als een Franse Telegraaf, en nu ik hem lees zou dat ineens 'elitair' zijn? Wat ben je toch een rare jongen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Never answer a question with a question.

Ik dacht meer aan dit.quote:Op maandag 19 november 2007 20:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=PlcvJjRvT7c

Ik geloof wel dat hij te goeder trouw was. Hij had ook een beetje een manie van de ETA; hij reed niet voor niets in een gepantserde auto rond.quote:Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat was toch wel een beetje zijn eigen schuld.

Waarom hebben linksen altijd van die waardeoordelen over anderen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alweer zo'n rookgordijn zoals we van de harteloze conservatieven gewend zijn.

Nou ja, www.svp.ch lijkt me de uitgelezen plek om te beginnen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ken de SVP niet zo goed. Heb je eventuele tips wat ik moet lezen?

Ik kan er altijd wel om lachen, moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarom hebben linksen altijd van die waardeoordelen over anderen.

Hèhè. Heb je z'n vriendin al gezien, in die Porsche?quote:

Dezelfde vraag waarom rechtsen altijd van die waardeoordelen over anderen hebben?quote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarom hebben linksen altijd van die waardeoordelen over anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |