abonnement Unibet Coolblue
pi_55012606
Ik vind Mutu en Raul ook niet echt spitsen ..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_55012624
Raul is inderdaad een prutvoetballer in plaats van een spits
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 december 2007 @ 16:02:56 #153
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_55014774
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raul is inderdaad een prutvoetballer in plaats van een spits
Jouw weloverwogen analyses spugen bijna mijn gal naar de luchtpijp toe..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_55015873
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
En wederom Real met de aanvallende versterkingen
Je moet toch wat als Ruud je enige topaanvaller is hé .
  maandag 3 december 2007 @ 17:32:46 #155
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55016548
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:
Bruno Silva naar Fiorentina

VZ geruchten:

Royston Drenthe lijkt alsnog bij Chelsea terecht te komen. Chelsea wil de jeugdinternational voor veertien miljoen euro van Real Madrid overnemen. (The Mirror)
Geloof ik niet, volgens mij was Chelsea te beroerd om 10 miljoen neer te leggen deze zomer. Waarom nu, misschien 5 en een half wedstrijd later, opeens 14 miljoen.

Rijke investeerders uit Rusland en het verre Oosten hebben een slordige zeshonderd miljoen euro over voor de aankoop van Tottenham Hotspur. (The Mirror)
Goed voor de club, jammer voor de supporters en het Engelse voetball.

Marco van Basten heeft zowel Barcelona als AC Milan laten weten dat hij geen interesse heeft in een dienstverband vanaf volgend jaar zomer. (El Mundo Deportivo)
Die gaat dus naar Ajax.

VfL Wolfsburg wil volgende maand Jens Lehmann van Arsenal overnemen. Trainer Felix Magath is niet te spreken over de verrichtingen van Simon Jentzsch. (Bild)
Denk niet dat Arsenal hem één, twee, drie wegdoet. Ondanks zijn blunder, toch Arsenals beste keeper.

FC Twente heeft vergaande belangstelling voor Vadis Odjidja Ofoe. De middenvelder van Anderlecht heeft een aflopend contract en was zondag aanwezig bij het duel tussen Twente en AZ. (Gazet van Antwerpen)
Schijnt een groot talent te zijn.

Manchester United-manager Sir Alex Ferguson heeft geen interesse in tussentijdse aankopen, maar houdt wel Willy Sagnol van Bayern München in de gaten. (Daily Mail)
Hutton is veel goedkoper

Middlesbrough blijft met een bod van vijftien miljoen euro de enige geïnteresseerde club in de diensten van Ronaldinho. (Diverse Britse en Spaanse media)
Ronaldinho? Alves zeker?

Een ontslag van Rafael Benítez zal voor de nodige commotie zorgen. Fernando Torres en enkele andere sterkhouders van Liverpool hebben al gedreigd met een vertrek. (Diverse tabloids)
Benitez moet gewoon blijven, goede manager.

Andrea Pirlo ontkent dat hij volgend seizoen voor Bayern München of Juventus wil uitkomen. (Diverse Italiaanse media)
Die gaat echt nooit weg.

Real Madrid is op zoek naar aanvallende versterkingen. Adrian Mutu (Fiorentina) en Mirko Vucinic (AS Roma) komen voor in de agenda van technisch directeur Pedja Mijatovic. (Marca)
Tweederangsspitsen?

De Madrilenen zouden zeventien miljoen euro overhebben voor Mutu. Mocht Fiorentina niet mee willen werken, dan zal Julio Baptista in de deal worden betrokken. (La Nazione)
Nomaad Baptista zal er ook wel gek van worden.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55019114
Foggia (Cagliari) naar Napoli of Fiorentina
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55019222
Mutu en zeker Vucinic hebben een betere scoringsvermogen dan een Saviola (die de laatste 2 jaar het totaal kwijt is) of een relnicht a.k.a. Balboa hoor. Geeft ook meteen wat voor serieuze spitsenprobleem ze hebben in Madrid.
pi_55019444
Vucinic speelt eigenlijk pas sinds dit jaar met regelmaat bij Roma, door de blessure(s) van Totti.
Tis een goeie spits, daar niet van, maar mist echt enorm veel ervaring als je dat vergelijkt met een Mutu of andere opties.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55021499
Hij heeft toch aardig wat goals gescoord de laatste weken hoor .
pi_55054259
quote:
'Ronaldinho vertrekt in januari naar Chelsea'

Ronaldinho speelt vanaf januari voor Chelsea. De aanvaller van Barcelona heeft daarover een akkoord bereikt met de Blues, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca woensdag.

Volgens Marca heeft Ronaldinho's broer en zaakwaarnemer Roberto de Assis de overgang afgerond. Chelsea zou bereid zijn om de Braziliaanse international een jaarsalaris van 10 miljoen euro te betalen.

Over het bedrag dat Barça vangt voor de voormalige Wereldvoetballer van het Jaar is niets geweten. In de Britse en Italiaanse media wordt evenwel gespeculeerd dat Ronaldinho al weg zou mogen voor een bedrag tussen 10 en 15 miljoen euro, wat een fractie is van de transfersom van 124 miljoen euro die Barça officieel op het hoofd van zijn sterspeler heeft geplakt.

Ronaldinho ligt dit seizoen meer dan ooit onder vuur bij Barcelona omdat hij er maar niet in slaagt om zijn oude niveau te halen. Daardoor belandde hij dit seizoen al meermaals op de bank. De 27-jarige Braziliaan heeft bij Barça nog een contract tot 2010.
Sportwereld.be
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_55054744
Ronaldinho zit al een jaar of 4 bij Barca, tijd voor andere competitie zou ik zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55054883
Inter, Liverpool en Bayern zouden zich richten op Mancini, van wie Spalletti aangaf niet te weten of hij zou blijven of niet.

Bucchi, door Napoli uitgeleend aan Siena, zou richting Brescia verder gaan.

Mascherano naar Juve gaat in de winterstop wellicht toch plaats vinden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55061991
quote:
Dudek wil alweer weg bij Real Madrid
Uitgegeven: 5 december 2007 14:09

MADRID - Doelman Jerzy Dudek wil in de winterstop weg bij Real Madrid. De 34-jarige Pool wil graag naar een club waar hij aan spelen toekomt.
ANP

Op die manier hoopt de oud-Feyenoorder een plaats in de EK-selectie van Polen te bemachtigen.

In de Spaanse krant Marca zegt Dudek dat bondscoach Leo Beenhakker hem heeft gevraagd te vertrekken naar een team waar hij geen reserve is. "Als ik regelmatig speel, ben ik zijn doelman op het Europees kampioenschap", aldus de keeper.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_55062046
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:


Mascherano naar Juve gaat in de winterstop wellicht toch plaats vinden.
Waarschijnlijk gaat Mascherano naar Manchester City.
Tevens volgt Manchester City ook Obafemi Martins en ook nog steeds Afonso Alves.
pi_55064854
Ik dacht dat Mascherano had gezworen dat wanneer hij in Engeland zou blijven hij alleen voor Liverpool zou spelen? Bovendien stond er volgens mij ook een contractverlenging voor hem klaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 december 2007 @ 20:58:00 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55065025
Andrei Shevchenko naar een club in de VS
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55065109
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef rubbereend het volgende:
Andrei Shevchenko naar een club in de VS
Gullit moet alweer zijn zin hebben zeker?
pi_55065555
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik dacht dat Mascherano had gezworen dat wanneer hij in Engeland zou blijven hij alleen voor Liverpool zou spelen? Bovendien stond er volgens mij ook een contractverlenging voor hem klaar.
Contractverlenging? Hij is toch gehuurd van West Ham?
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 december 2007 @ 21:18:38 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55065566
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gullit moet alweer zijn zin hebben zeker?
nee mevrouw Shevchenko
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55065605
Amerikaans fotomodel .
-
pi_55066164
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Contractverlenging? Hij is toch gehuurd van West Ham?
Ze hebben hem nog steeds niet overgenomen zie ik nu. Nou ja dan staat er dus een contract voor 'm klaar mits de partijen mee willen werken aan zijn transfer.
pi_55066201
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Contractverlenging? Hij is toch gehuurd van West Ham?
Ja en Nee.
Net als bij Tevez liggen de rechten van Mascherano in handen van het bedrijf MSI.
pi_55071550
Abel Hernandez van Central Espanol staat in de belangstelling van Napoli.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55071555
Lekkere transfer dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55071578
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef rubbereend het volgende:
Andrei Shevchenko naar een club in de VS
Zo jammer, in 2005/2006 was hij nog top bij Milan. Jaartje Chelsea en weg carrière.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')