SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Uiteraardquote:Op zondag 18 november 2007 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
toch niet in valkenswaard he [afbeelding]
Zeker welquote:Op zondag 18 november 2007 22:39 schreef lennart12 het volgende:
[..]
álsof je daar kan stappen [afbeelding] [afbeelding]
of een kaars!quote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef Futt_Bucker het volgende:
Eindelijk iemand die het begrijpt
Alsof je een tl-buis bent die aan en uit gaat![]()
En een vlot kapsel he.quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef Marble het volgende:
Ik vind "stappen" veel jeukbezorgelijker eigenlijk. Ik stel me als ik dat woord altijd een stel mollige menopauzedames voor die in netkousen, naaldhakken en beschonken toestand over de "boelevaaaar" van Scheveningen gaan flaneren.
Bij deze bombardeer ik stappen officieel tot woord non grata. Een ieder die het vanaf nu nog bezigt ontvangt een oorkonde en de titel ubersufferd.
Dat jaquote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mensen die uitgaan 'stappen' noemen![]()
JETZT, GEGEN DIE MAUERquote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef Malle_beer het volgende:
WIR GEHEN RAUS!!!
IMMER GERADE AUS, NACH OSTENquote:Op zondag 18 november 2007 23:42 schreef Malle_beer het volgende:
WIR GEHEN GANZ GEIL STAPP'N!!!
WO SIND DIE MÄDCHEN!!
thnx.. beetje mn topic verneuken zoquote:Op zondag 18 november 2007 23:47 schreef Biogarde het volgende:
Niet dat dit een pareltje is, maar ik zou graag zien dat we stoppen met Mofrikaans te babbelen. Het is namelijk zo verwijderd. Danke.
"Wat ga je doen"quote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 07:29 schreef OFfSprngr het volgende:
"Wat ga je doen"
-"stappen"
"lopen?"
-"nee, ik ga uit"
"ZEG DAT DAN GELIJK OUBOLLIGE KUT AAP!"
"Wat ga je doen"quote:Op maandag 19 november 2007 07:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"Wat ga je doen"
-"stappen"
"lopen?"
-"nee, ik ga uit"
"ZEG DAT DAN GELIJK OUBOLLIGE KUT AAP!"
Oubollige hoerenkut.quote:Op maandag 19 november 2007 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Wat ga je doen"
-"Uit"
![]()
Moet je ik je weer aansteken?
![]()
-"Nee ik ga stappen"
"Zeg dat dan meteen oetlul"
quote:
dat zal 't zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Toen ik op de TU/e was zei niemand iets anders.
quote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef Pool het volgende:
Uitgaan aanduiden als "stappen", is voor mensen die "patat" zeggen als ze friet bedoelen.
't is patat frite sukkelquote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef Pool het volgende:
Uitgaan aanduiden als "stappen", is voor mensen die "patat" zeggen als ze friet bedoelen.
Waarom da nou weer nietquote:Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jij bent heul gin échte brabander![]()
omdatquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[Uitgaan aanduiden als "stappen", is voor mensen die "patat" zeggen als ze friet bedoelen. ]
![]()
klopt. ik zeg nooit friet of stappenquote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef Pool het volgende:
Friet is gewoon Belgisch voor patat.quote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef star_gazer het volgende:
patat is trouwens zwaar oké. Friet is voor nerds
Patat is eerder belgisch dan friet sukkelquote:Op maandag 19 november 2007 13:08 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Friet is gewoon Belgisch voor patat.
En ik ga ook altijd uit! Stappen -> is voor nichten
quote:Op maandag 19 november 2007 13:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ken wel uitgaansgelegenheden.
stapgelegenheden ken ik niet.
mensen die het uitgaansleven in gaan hebben lol
mensen met een stapleven hebben geen vervoersmiddel tot hun beschikking
als je een patatje met in België bestelt krijg je gewoon een aardappel..quote:Op maandag 19 november 2007 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Patat is eerder belgisch dan friet sukkel![]()
is het nou "de uitmarkt" of "de stap markt"quote:
en daar gaan we weerquote:Op maandag 19 november 2007 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Patat is eerder belgisch dan friet sukkel![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 13:59 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
en daar gaan we weer
PATATTEN -> aardappelen
FRIETEN -> gesneden aardappelen.
nu ga je toch niet tegen een belg beginne over zijn woordenschat he? sukkel...
paardeNlulquote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef AcidBurner het volgende:
hehehehe :-) weet je wat hou jezelf maar in de waan... ik heb geen zin in een patat/frieten discussie
![]()
en ik ben een echte Belg... meer een echte Vlaming in Brussel maar goed dat is een ander topic !
Btw je topic zuigt paardelul ... dat terzijde![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef AcidBurner het volgende:
hehehehe :-) weet je wat hou jezelf maar in de waan... ik heb geen zin in een patat/frieten discussie
![]()
en ik ben een echte Belg... meer een echte Vlaming in Brussel maar goed dat is een ander topic !
Btw je topic zuigt paardelul ... dat terzijde![]()
En daarna friet eten.quote:Op maandag 19 november 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
Lekker boeiend eindstand is chickies pakken en lekker schuren.
Dat dus.quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef Marble het volgende:
Ik vind "stappen" veel jeukbezorgelijker eigenlijk. Ik stel me als ik dat woord hoor altijd een stel mollige menopauzedames voor die in netkousen, naaldhakken en beschonken toestand over de "boelevaaaar" van Scheveningen gaan flaneren.
Bij deze bombardeer ik stappen officieel tot woord non grata. Eenieder die het vanaf nu nog bezigt ontvangt een oorkonde en de titel ubersufferd.
quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef Marble het volgende:
Ik vind "stappen" veel jeukbezorgelijker eigenlijk. Ik stel me als ik dat woord hoor altijd een stel mollige menopauzedames voor die in netkousen, naaldhakken en beschonken toestand over de "boelevaaaar" van Scheveningen gaan flaneren.
Bij deze bombardeer ik stappen officieel tot woord non grata. Eenieder die het vanaf nu nog bezigt ontvangt een oorkonde en de titel ubersufferd.
stappenquote:Op maandag 19 november 2007 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
zeg sukkel, als je een echte belg was wist je wel dat het dan patat frites is
![]()
![]()
![]()
die gaat geen bijval krijgen idd..quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 15:16 schreef leolinedance het volgende:
In ben Brabander en zeg "zullen we op stap gaan?/ Ik ga op stap vanavond." en "friet".
Ben ik nu oke?
![]()
Ik zeg dus niet: "Zullen we gaan stappen?" wat dus wel degelijk verschil maakt!"
quote:Op zondag 18 november 2007 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Wat boeit dat nou weer.
Verkapte poging tot patat vs. friet topic.
Nu bewijs je helemaal dat je een oubollige hoerenkut bent.quote:
Same here. Als je uitgaat of 'op stap gaat' bedoelen we hier meestal dat je naar het centrum gaat, terwijl ik juist meer op specifieke plekken uitga.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zeg gewoon altijd waar ik heen ga: "zin om vanavond naar de Piratenbar te gaan?" -"Nee man, ik ga vanavond naar Utrecht, Industrial vanavond."
in wat voor boer'ngat woon jij dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:05 schreef hugecooll het volgende:
Ik zeg meestal iets in de zin als: "ik ga naar de stad", aangezien daar de uitgaansgelegenheden zijn
Zo is het maar net!quote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef Pool het volgende:
wellicht bedoelt hij het centrum van desbetreffende stad, ik gok zomaar dat er in de vinexbuitenwijken weinig gezellige gelegenheden zijn om je in een coma te zuipen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
in wat voor boer'ngat woon jij dan?
quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die stappen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die uitgaan
Mensen die stappen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |