quote:Op zondag 18 november 2007 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Wat boeit dat nou weer.
Verkapte poging tot patat vs. friet topic.
Nu bewijs je helemaal dat je een oubollige hoerenkut bent.quote:
Same here. Als je uitgaat of 'op stap gaat' bedoelen we hier meestal dat je naar het centrum gaat, terwijl ik juist meer op specifieke plekken uitga.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zeg gewoon altijd waar ik heen ga: "zin om vanavond naar de Piratenbar te gaan?" -"Nee man, ik ga vanavond naar Utrecht, Industrial vanavond."
in wat voor boer'ngat woon jij dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:05 schreef hugecooll het volgende:
Ik zeg meestal iets in de zin als: "ik ga naar de stad", aangezien daar de uitgaansgelegenheden zijn
Zo is het maar net!quote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef Pool het volgende:
Uitgaan aanduiden als "stappen", is voor mensen die "patat" zeggen als ze friet bedoelen.
wellicht bedoelt hij het centrum van desbetreffende stad, ik gok zomaar dat er in de vinexbuitenwijken weinig gezellige gelegenheden zijn om je in een coma te zuipen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
in wat voor boer'ngat woon jij dan?
quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die stappen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die uitgaan
Mensen die stappen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |