Dat klinkt tenminste nog gewoon goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:39 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ga altijd naar de lokale dancing.
quote:
En dat ga ik nu doen, mazzel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
2) Ik ga een pintje pilske vatten vanavond
Dat is dan ook het gevalquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga naar een disco.
Dan moet ik denken aan een zaaltje met verschillende kleuren lampen
WTF :/quote:
Nog erger, een "dancing"quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga naar een disco.
Dan moet ik denken aan een zaaltje met verschillende kleuren lampen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
2) Ik ga een pintje vatten vanavond
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In jou geval dan.
2) Die BrEeZaH drinken
Kutboer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:03 schreef SilvanVH het volgende:
[..]
"Ik g0at bier zuupuhh vanaaf!" is beter....![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wij zeggen altijd:
Ik ga de bloemetjes buiten zetten!
Maar da's best gek, zo rond middernacht.
Oh mên, mensen die dat zeggen en je daarna heel verwachtingsvol aankijken alsof ze denken zeker te weten dat het de eerste keer is dat je dat gezegd wordt waarna je je best doet om niet te laten merken dat het je pijn doet om te doen alsof je die uitdrukking nog nooit eerder hebt gehoordquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:43 schreef STING het volgende:
Kom kerel, we gaan squashen en daarna pakken we even een goud gele rakker.
Queen_Bee, ga je mee naar de disco?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Disco klinkt pas stom
Ja mijn garpen zijn ook zo goed..quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef Queen_Bee het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH
Neequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Queen_Bee, ga je mee naar de disco?
Stad in? Dat doe je ook als je gewoon winkels gaat bezoeken en als je al in de stad woont, waarom moet je dan nog de stad in?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:24 schreef Prometheus-Rising het volgende:
"feesten"
"zuipen"
"uit"
"stad in"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |