Zouk?quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken dat soort mensen maar al te goed, ik kijk ook wel eens in de spiegel...![]()
Hoe noemt men de muziekstijl/-soort waarbij Westerse deuntjes met ons bekende instrumenten gespeeld worden op het stramien van de Aziatische gamelan-muziek?
Omdat ze toch niet het beoogde effect oogsten...quote:Op maandag 19 november 2007 14:12 schreef krapula het volgende:
waarom maak je niet altijd gebruik van dit soort rebusjes?
Alleen moet je die 'R' invoegen in het eerste woord op de plek waar die ook ongeveer in de afbeelding is opgenomen.quote:Op maandag 19 november 2007 14:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
billenrjong? achterwerkrjong? kontrjong? naadrjong? bilnaadrjong?
En nu moet je het wel eens gaan beluisteren...quote:Op maandag 19 november 2007 14:57 schreef starla het volgende:
krontjong
quote:Op maandag 19 november 2007 15:19 schreef Chancard het volgende:
Dolly Parton?
quote:
Dat mag, maar dan breken we op de eerstkomende meet gewoon even je benen.quote:Op maandag 19 november 2007 15:33 schreef Flaccid het volgende:
Komt er een nieuwe vraag? Of mag iedereen ze stellen?
quote:Op maandag 19 november 2007 15:45 schreef starla het volgende:
olivia newton john?
Begin jaren '90 bedoel je zeker.quote:Op maandag 19 november 2007 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Nee, deze dame heeft (nog) geen drankprobleem.
Begin jaren 80 werden hun hits gebruikt in allerlei 'happy house'-mixen.
[ afbeelding ]
Euh, ja, ik ben iets te voortvarend...quote:Op maandag 19 november 2007 16:16 schreef starla het volgende:
[..]
Begin jaren '90 bedoel je zeker.
Ik kom er niet op![]()
We benne d'r...quote:Op maandag 19 november 2007 16:18 schreef tomtomaat het volgende:
Middle of the Road?
quote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Pol Pot
Ik neem aan dat je Huub bedoelt, niet Barry...quote:Op maandag 19 november 2007 16:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Stevens
Die is niet kapot geweest?quote:Op maandag 19 november 2007 18:20 schreef tomtomaat het volgende:
golden gate?
Ohw sorry, je bent nieuw hier? WELKOMquote:Op maandag 19 november 2007 19:08 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat doen ze normaal dan in dit topic?
Iets meer algemene kennis. Excuses. Moet ik een letter geven ofzo?quote:Op maandag 19 november 2007 19:15 schreef starla het volgende:
[..]
Ohw sorry, je bent nieuw hier? WELKOM![]()
Dit soort vragen komen wel eens langs, maar ik vind het vrij specifiek, zullen echter vast wel mensen hier zijn die het antwoord wél weten hoor.
Als je terugscrollt of de vorige topics doorbladert krijg je een goede indruk over wat voor 'n vragen hier langskomen.
Ik wil graag de A kopenquote:Op maandag 19 november 2007 19:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Iets meer algemene kennis. Excuses. Moet ik een letter geven ofzo?
Het is geen lettertype. Al ben je heel dicht in de buurt. Nee het is ook geen Verdana bridge!quote:Op maandag 19 november 2007 20:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Tahoma Bridge
Ik zie het filmpje zo voor me.quote:Op maandag 19 november 2007 20:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Het is geen lettertype. Al ben je heel dicht in de buurt. Nee het is ook geen Verdana bridge!
Ik denk toch dat ik punten moet toekennen. Hij heet op de ene site de Tahome bridge, op de andere de Tahoma bridge.quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef PhysicsRules het volgende:
ik zou het anders niet weten, dit is het enige dat in me opkomt.
hoamsterquote:Op maandag 19 november 2007 21:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe staat de hamster in Limburg ook wel bekend?
tomtomaat +1quote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef tomtomaat het volgende:
Korenwolf
Jaap van eden. Zoetemelk. boogerd?quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef tomtomaat het volgende:
Noem 3 Nederlandse winnaars van het WK wielrennen bij de professionals?
quote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Zoetemelk, Kneteman, Raas
Van eden heeft toch ook gewonnen? de enige die WK schaatsen en WK wielrennen ooit heeft gewonnen... oops foutje. Hij kon wel redelijkfietsen maar geen WK. Het was NK.quote:Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef tomtomaat het volgende:
Alleen Zoetemelk is goed.....
en gloeit...quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef tomtomaat het volgende:
De enige gezonde sigaret, die wel rookt maar niet schadelijk is.
Allemaal waar, maar weet je ook de naam?quote:
Als verstokte roker wil ik zelf wel eens bekijken of dit het wondermiddel is, zeker met het oog op het naderende rookverbod.quote:
dat ding wat in belgië verboden is en hier niet. Zon hervulbare nicotine stok. Daar kanj e heeeel veel nicotine mee binnenkrijgen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar weet je ook de naam?
De reclame staat er bol van.
Ik ga er denk ik ééntje aanschaffen...
Het is dan ook geen promo-posting om te gaan roken...quote:Op maandag 19 november 2007 22:06 schreef Flaccid het volgende:
dat ding wat in belgië verboden is en hier niet. Zon hervulbare nicotine stok. Daar kanj e heeeel veel nicotine mee binnenkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |