Er staat 'r eentje in m'n fotoboek, die andere is te oud voor je.quote:Op zondag 18 november 2007 22:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En die lijken ook op Teri Hatcher![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 22:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij mensen die ik wat langer ken.
Ja, schuif de schuld maar weer af.quote:Op zondag 18 november 2007 22:11 schreef Floripas het volgende:
Daar kwam Boze_appel mee.
Ze was staliniste en lid van een club die de orders ontving uit Moskou. Haar beoordelingsvermogen is dus ondermaats, en het is een vorm van politieke hygiene om zo iemand geen minister te maken.quote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef du_ke het volgende:
Het blijft dom en goedkoop gelul om iets van een kwart eeuw of meer terug bij elke post op een internetforum te gebruiken.
Ik blijf het kinderachtig vinden. Maar niet erg vreemd voor je doen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze was staliniste en lid van een club die de orders ontving uit Moskou. Haar beoordelingsvermogen is dus ondermaats, en het is een vorm van politieke hygiene om zo iemand geen minister te maken.
Net zoals Robert Byrd van de KKK een aanfluiting is, maar die is wel persoonlijk gekozen.
Waarom nu weer gelijk verglijkingsmateriaal gebruiken?quote:Op zondag 18 november 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
En Verdonk aanspreken als 'hobbyheks' en Fortuyn als 'die kale nicht' is niet kinderachtig?
Dat is net zo goed kinderachtigquote:Op zondag 18 november 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
En Verdonk aanspreken als 'hobbyheks' en Fortuyn als 'die kale nicht' is niet kinderachtig?
Om dom gelul goed te praten. Hij liep immers achter beide figuren aanquote:Op zondag 18 november 2007 22:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom nu weer gelijk verglijkingsmateriaal gebruiken?
Kan me niet zoveel schelen, iedereen doet het, maar ik vraag me af waarom. Je kan beter proberen te beargumenteren waarom iets is zoals je denkt dat het isquote:Op zondag 18 november 2007 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om dom gelul goed te praten. Hij liep immers achter beide figuren aan.
Waar blijven mijn extreemlinkse uitspraken?quote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Fastmatti het volgende:
Ach zolang links iedereen die ook maar iets over moslims zegt direct xenofoob noemt is alles gerechtvaardigd tegen links.
Lijkt me sterk, want hij was homo.quote:Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je moet dat boekje van Harry Mens eens lezen. Harry heeft het de hele tijd over Lunshof als 'die vent met die enge ogen die bij stagiaires in hun truitjes zit'.
Omdat die vergelijkingen rechtstreeks uit dukieboy's klauwtjes komen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom nu weer gelijk verglijkingsmateriaal gebruiken?
Harry Mens niet, en dan krijg je dat verhaal van die waard en z'n gasten.quote:Op zondag 18 november 2007 22:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want hij was homo.
Waar dan?quote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Omdat die vergelijkingen rechtstreeks uit dukieboy's klauwtjes komen.
Precies. Ook moet ik nog aan de zaak-Van Baalen denken.quote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Fastmatti het volgende:
Ach zolang links iedereen die ook maar iets over moslims zegt direct xenofoob noemt is alles gerechtvaardigd tegen links.
Ga ik niet opzoeken, daar zijn andere users voor. Maar 'kale nicht' kun je in deze zo niet de vorige SC nog terugvinden.quote:
Zwaktebodquote:Op zondag 18 november 2007 22:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ga ik niet opzoeken, daar zijn andere users voor. Maar 'kale nicht' kun je in deze zo niet de vorige SC nog terugvinden.
Die zal dat liedje echt wel gezongen hebben, maar dat vind ik alleen maar voor hem pleiten.quote:Op zondag 18 november 2007 22:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies. Ook moet ik nog aan de zaak-Van Baalen denken.
nu ben jij kinderachtigquote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Omdat die vergelijkingen rechtstreeks uit dukieboy's klauwtjes komen.
Volgens zij 'iemand' anders datquote:Op zondag 18 november 2007 22:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ga ik niet opzoeken, daar zijn andere users voor. Maar 'kale nicht' kun je in deze zo niet de vorige SC nog terugvinden.
du_ke zou het gezegd kunnen hebben, daar gaat 't om!!!quote:
Vermoedelijk wel inderdaad. Al zal ik vast wel eens Fortuyn een kale nicht genoemd hebben.quote:
Dat was ie toch ook? Net zoals Ella lid van de CPN was.quote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef du_ke het volgende:
Vermoedelijk wel inderdaad. Al zal ik vast wel eens Fortuyn een kale nicht genoemd hebben.
En dan minister kunnen wordenquote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat was ie toch ook? Net zoals Ella lid van de CPN was.
Tja, als het op een koninklijk huwelijk mag...quote:Op zondag 18 november 2007 22:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die zal dat liedje echt wel gezongen hebben, maar dat vind ik alleen maar voor hem pleiten.
Zes jaar geleden, ja. Hoezo?quote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Gronk, even serieus, heb jij nu bij Organon gesolliciteerd?
Dat was me nog niet helemaal duidelijk geworden uit je antwoord op m'n vraag.quote:
Springsteen aan het zingen, hoezo?quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
Waar is Apropos?
Ik zag je in m'n fotoboek.quote:Op zondag 18 november 2007 23:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Springsteen aan het zingen, hoezo?
Oh daar.quote:Op zondag 18 november 2007 23:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Springsteen aan het zingen, hoezo?
Ja, daar deed ik de gedachte op om Springsteen te gaan zingen.quote:
De overige kinderen van Adam en Eva.quote:Op maandag 19 november 2007 00:36 schreef Gabry het volgende:
Als Adam en Eva drie zonen kregen, waarvan de mensheid afstamt. Wie werd er dan door die zonen bevrucht?
http://www.answersingenesis.org/home/area/tools/cains_wife.aspquote:Op maandag 19 november 2007 00:36 schreef Gabry het volgende:
Als Adam en Eva drie zonen kregen, waarvan de mensheid afstamt. Wie werd er dan door die zonen bevrucht?
Aja, die mogelijkheid had ik niet gezien.quote:Op maandag 19 november 2007 00:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
De overige kinderen van Adam en Eva.
quote:Op maandag 19 november 2007 00:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.answersingenesis.org/home/area/tools/cains_wife.asp
Yep. Ze hebben er een uitweg voor. Maar op zich niet zo ongeloofwaardig. Abraham neukt ook met zijn zus.
Dat geeft een heel ander beeld van de situatie.quote:During their lives, Adam and Eve had a number of male and female children. The Jewish historian Josephus wrote that, ‘The number of Adam’s children, as says the old tradition, was thirty-three sons and twenty-three daughters.’11
The Bible does not tell us how many children were born to Adam and Eve. However, considering their long life spans (Adam lived for 930 years—Genesis 5:5), it would seem reasonable to suggest there were many! Remember, they were commanded to ‘Be fruitful, and multiply’ (Genesis 1:28).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |