Juist voor geslaagde academici, maar wel van het type: wij zijn vrouw van bankdirecteur, doen aan auramasseren en onbespoten sojaballen en we wonen in Laren.quote:Op zondag 18 november 2007 21:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Groenlinks is toch ook gewoon een partij voor mislukte academici.
Draai er maar lekker omheen.quote:Op zondag 18 november 2007 21:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die draai van 'solidariteit' heeft hij er zelf aan gegeven, de waarheid zal zijn dat z'n studie niet liep. In iedere familie heb je iemand die niet wil deugen.
205_Lacoste, die ken ik.quote:
In het echt?quote:Op zondag 18 november 2007 21:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
205_Lacoste, die ken ik.
Althans, z'n broer.
Ja, hij woont ook in Laren.quote:
Identificeer de mensen op dit schilderijquote:Op zondag 18 november 2007 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
He?
Vrouwen op leeftijd lijken er op Jane Fonda, jonge vrouwen op Paris Hilton, jonge mannen op Daan Schuurmans.quote:Op zondag 18 november 2007 21:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Veel postmenopauzeGroenLinksstemmers zeker.
Iets zegt me dat er geen antwoord gaat komen.quote:Op zondag 18 november 2007 21:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Identificeer de mensen op dit schilderij
Bovenaan, naast Bin Laden.
Herinner me er even aan dat ik daar nooit ga wonen. Ieks!quote:Op zondag 18 november 2007 21:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vrouwen op leeftijd lijken er op Jane Fonda, jonge vrouwen op Paris Hilton, jonge mannen op Daan Schuurmans.
Dat lijkt eerder op moeder Teresaquote:Op zondag 18 november 2007 21:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, kastnichten zijn de ergste. Parkeerplaatssex, bukmarokkaantjes en Fons Spooren.quote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat vind ik niet eens zo erg. Het wordt pas vervelend wanneer ze niet uit de kast durven te komen.
Moeder Theresa staat eronder.quote:Op zondag 18 november 2007 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat lijkt eerder op moeder Teresa
Splijt die toevallig ook een zeequote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Moeder Theresa staat eronder.
Het afgewende gelaat, de klassieke orans-houding van de oudere afbeeldingen van Mohammed, de pelgrims die hij leidt uit Egypte...weenie.
Iemand vond juist 62 Lao Tze - maar kom vooral naar het topic.quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
76= Lao Tse?
Maria?quote:Op zondag 18 november 2007 21:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 21:24 schreef EchtGaaf het volgende:
een stukje empathie
Nee, want dan moet ik een lijstje maken en dat is dan weer teveel moeite. 62 is het zeker niet, want een stoel is luxe, terwijl 76 meer een bedelaar/reiziger isquote:Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Iemand vond juist 62 Lao Tze - maar kom vooral naar het topic.
Havenbestuurder is een van de zwaarste banen binnen het vakbondswezen; Rosenmoller maakt inderdaad een elitaire indruk, maar bij die functie kun je je een dergelijke attitude allesbehalve veroorloven.quote:Op zondag 18 november 2007 21:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die Rosenmöller is sowieso een schertsfiguur. Met een open boordje rondlopen en jezelf plat Mokums aanleren wil niet zeggen dat je weet wat er in de gemiddelde arbeider omgaat, maar hij denkt dat wel te kunnen claimen.
Dat hij zo geldachtig is moet 'ie zelf weten, maar probeer dat andere mensen dan niet te onthouden via die linkse hetze.
Mijn moeder lijkt op Teri Hatcher, m'n vader op een donkere uitvoering van André van Duin en ik zou zelf voor Patrick Bateman door kunnen gaan.quote:Op zondag 18 november 2007 21:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Herinner me er even aan dat ik daar nooit ga wonen. Ieks!
Nee, het is eerder de taal van iemand die totaal niet in staat is tot discussie, maar er maar wat hippe begrippen doorheen gooit om het leuk te laten klinken.quote:
Heb je ook zusjes?quote:Op zondag 18 november 2007 21:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mijn moeder lijkt op Teri Hatcher,
My favourite.quote:
Zijn dat pelgrims?quote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Moeder Theresa staat eronder.
Het afgewende gelaat, de klassieke orans-houding van de oudere afbeeldingen van Mohammed, de pelgrims die hij leidt uit Egypte...weenie.
Het blijft dom en goedkoop gelul om iets van een kwart eeuw of meer terug bij elke post op een internetforum te gebruiken.quote:Op zondag 18 november 2007 20:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Rita Verdonk is nooit lid geweest van de PSP, Vogelaar wel van de CPN. Niet onbelangrijk.
Wat een soapquote:Op zondag 18 november 2007 21:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, het is eerder de taal van iemand die totaal niet in staat is tot discussie, maar er maar wat hippe begrippen doorheen gooit om het leuk te laten klinken.
and you think you're so clever and classless and free...quote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef Klopkoek het volgende:
Ja precies. Ik 'hou' meer van de self-made mens bij de VVD dan van die aristocratische ballen.
Trek je een beetje lekker in, of ben je als een creme van Dr. Hoog?quote:Op zondag 18 november 2007 21:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mijn moeder lijkt op Teri Hatcher, m'n vader op een donkere uitvoering van André van Duin en ik zou zelf voor Patrick Bateman door kunnen gaan.
Wil je nu bij mij intrekken?
Nee, hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 21:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik een lijstje maken en dat is dan weer teveel moeite.
Ok.quote:62 is het zeker niet, want een stoel is luxe, terwijl 76 meer een bedelaar/reiziger is
Managers dus.quote:Op zondag 18 november 2007 21:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nee, het is eerder de taal van iemand die totaal niet in staat is tot discussie, maar er maar wat hippe begrippen doorheen gooit om het leuk te laten klinken.
Heb ik iets doms gezegd? In trekken.quote:Op zondag 18 november 2007 21:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Trek je een beetje lekker in, of ben je als een creme van Dr. Hoog?
God, ik kan ook nooit grapjes tegen je maken over facials.quote:Op zondag 18 november 2007 22:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Heb ik iets doms gezegd? In trekken.
Twee zelfs.quote:
Heb je dat plaatje van een prijsvraag ofzo?quote:
Ik moet de dit jaar gelanceerde 25 jaar oude nog eens proberen.quote:Op zondag 18 november 2007 21:53 schreef PJORourke het volgende:
My favourite.
Goede vraag. Hoe noem je gggristenuniefundamentalisten? Ik zit zelf te denken aan de term falangist.quote:Op zondag 18 november 2007 20:44 schreef sigme het volgende:
Zeker, zeker. Maar zijn die links?
Nope. Gewoon van het wijde, wijde internet.quote:Op zondag 18 november 2007 22:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje van een prijsvraag ofzo?
Wat sympathiek om er dan ook nummers bij te zetten. Misschien leuk om later nog eens naar te kijken.quote:Op zondag 18 november 2007 22:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nope. Gewoon van het wijde, wijde internet.
Dat doe ik alleen bij mensen die ik wat langer ken.quote:Op zondag 18 november 2007 22:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
God, ik kan ook nooit grapjes tegen je maken over facials.
Daar kwam Boze_appel mee.quote:Op zondag 18 november 2007 22:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat sympathiek om er dan ook nummers bij te zetten. Misschien leuk om later nog eens naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |