abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54701646
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

aan de ene kant denk ik:

aan de andere kant denk ik:
pi_54701672
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:55 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Politiek

Kan Pberends niet weer eens een lekker wijf posten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 18 november 2007 @ 20:12:53 #78
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54701678
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ja, blijft nooit leuk maar het was een nare journalist heb ik ook van mensen gehoord die bij die krant hebben gewerkt. Leek me wel redelijk eerlijke man.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 18 november 2007 @ 20:12:56 #79
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54701681
quote:
Op 18 november 2007 is hij overleden. Hij was een geruime tijd ziek. Kees Lunshof is 61 jaar geworden.
God hebbe zijn ziel

http://www.volkskrant.nl/(...)es_Lunshof_overleden
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54701697
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wow, welke gekken zitten die wikipedia pagina's te bewerken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kees_Lunshof
Sommige hangen rond op Fok andere werken de wiki-pagina bij
pi_54701722
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:/.
  zondag 18 november 2007 @ 20:14:24 #82
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54701731
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Sommige hangen rond op Fok andere werken de wiki-pagina bij
Hij heeft echt de pijp aan Maarten gegeven

http://www.volkskrant.nl/(...)es_Lunshof_overleden
pi_54701734
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

ja, blijft nooit leuk maar het was een nare journalist heb ik ook van mensen gehoord die bij die krant hebben gewerkt. Leek me wel redelijk eerlijke man.
Ik had er ook niet mee. Maar ik heb sowieso een gruwelijke hekel hekel aan rechts.
pi_54701737
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is duidelijk dat jij pberends niet bent
pi_54701792
quote:
General Musharraf, in his memoir, “In the Line of Fire,” published last year, did not discuss any equipment, training or technology offered then, but wrote: “We were put under immense pressure by the United States regarding our nuclear and missile arsenal. The Americans’ concerns were based on two grounds. First, at this time they were not very sure of my job security, and they dreaded the possibility that an extremist successor government might get its hands on our strategic nuclear arsenal. Second, they doubted our ability to safeguard our assets.”
Jaja, Pervez, er zal maar een extremistische militaire dictator aan de macht komen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54701794
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Waarom ben je altijd zo snel geïrriteerd?
  zondag 18 november 2007 @ 20:17:15 #87
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54701827
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:14 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Pberends had inderdaad grotere foto's gepost.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 18 november 2007 @ 20:17:35 #88
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54701838
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik had er ook niet mee. Maar ik heb sowieso een gruwelijke hekel hekel aan rechts.
Je hebt natuurlijk twee soorten rechts:

Rechts omdat het je overtuiging is en rechts omdat je uit een goede familie komt en dat zo wilt behouden. Lunshof was van beide een beetje.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 18 november 2007 @ 20:18:25 #89
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54701856
quote:
Bod van 355 euro voor kastanje ‘Anne Frankboom'

ANP

AMSTERDAM - De hoogst geboden prijs voor de kastanje van de ‘Anne Frankboom’ die te koop staat op eBay, bedroeg zondagavond 355 euro. Dat staat op de veilingwebsite te lezen.

Een persoon die zegt op de Keizersgracht in Amsterdam te wonen, naast de tuin waar de zieke boom staat, zette de vrucht vrijdag te koop op internet. Met de kastanje kan een koper zijn eigen ‘Anne Frankboom’ laten groeien, aldus de omschrijving op eBay. Zondagavond waren in totaal 32 biedingen binnengekomen.

De particuliere eigenaar wil de momumentale boom, waar Anne Frank vanuit het Achterhuis op uitkeek, woensdag laten kappen. Buurtbewoners en de Bomenstichting proberen dat nog via de rechter tegen te houden.
Hup, naar de luciferfabriek er mee, niet meer over lullen, die boom is ziek en is een gevaar voor de omwonenden. Maak wel eerst een panoramafoto, zodat iedere bezoeker van het sterk uitgeklede Anne Frankhuis tenminste nog iets kan zien
pi_54701905
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Rechts omdat het je overtuiging is en rechts omdat je uit een goede familie komt en dat zo wilt behouden.
Dus als je toevallig uit de tweede groep komt ben je per definitie verdacht ofzo?

Bovendien kunnen alleen rijke mensen zich het veel makkelijker permiteren om links te zijn. Ze hebben er tenslotte relatief weinig last van.
  zondag 18 november 2007 @ 20:20:13 #91
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54701919
deze dus.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54701920
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:14 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Na het zien van die ruige bos lichaamshaar dacht ik al aan een française, dat bleek dus te kloppen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54701930
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:17 schreef gronk het volgende:

[..]

Pberends had inderdaad grotere foto's gepost.
En van iemand met grotere problemen tussen de oren dan dit personage.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 18 november 2007 @ 20:21:10 #94
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54701944
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:19 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dus als je toevallig uit de tweede groep komt ben je per definitie verdacht ofzo?

Bovendien kunnen alleen rijke mensen zich het veel makkelijker permiteren om links te zijn. Ze hebben er tenslotte relatief weinig last van.
Dan ben je inderdaad verdacht. Je wendt dan namelijk je politieke invloed aan voor je eigen portemonnee.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54701961
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
deze dus.
Ter nagedachtenis aan de muiterij van het H-woord, GB?
  zondag 18 november 2007 @ 20:22:07 #96
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54701969
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

En van iemand met grotere problemen tussen de oren dan dit personage.
Zo heb ik 'borsten' nog nooit omschreven zien worden.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54701973
quote:

[..]

Rechts omdat het je overtuiging is en rechts omdat je uit een goede familie komt en dat zo wilt behouden. Lunshof was van beide een beetje.
Zo heb je binnen links een vrij grote groep voor wie het niet voordelig is links te stemmen, maar dat toch doen uit idealisme. Dat zijn vaak hele vervelende mensen.
pi_54702014
quote:

[..]

Weet je wie de ergste rechtse ballen zijn?

Die eerst overtuigend links zijn geweest en vervolgens zijn bekeerd.

1 Hans Hoogervorst: PvdA-------------------VVD-er van het allerergste soort.

2 Rita Verdonk : PSP (!)-----------------------VVD-er van het ergste soort------> nog veel erger.

@ PJO wat vind je van PSP Rita?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rita_Verdonk
  zondag 18 november 2007 @ 20:24:05 #99
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54702022
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:22 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zo heb je binnen links een vrij grote groep voor wie het niet voordelig is links te stemmen, maar dat toch doen uit idealisme. Dat zijn vaak hele vervelende mensen.
Nee juist niet. Net zoals linkse mensen vaak het meest bewonderingswaardig zijn als ze dat niet voor eigen gewin doen, zo zijn rechtse mensen ook vaak vriendelijker als ze dat niet voor hun eigen doen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54702080
Rita Verdonk is nooit lid geweest van de PSP, Vogelaar wel van de CPN. Niet onbelangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')