abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54690299
Al enige tijd geleden ben ik er als een blok voor gevallen....Mijn tweede bezichtiging van een huis en verliefd, tevens het eerste huis waar ik op heb geboden...en gelijk raak....ben de gelukkige eigenaar van een jaren 30 portiekwoning van 80m2 met heel veel glas in lood !!! Het huis was net op de markt voor 109.000 euro en na wat onderhandelingen door ondergetekende heb er uiteindelijk 102.500 van kunnen maken...goede deal dus !! Het huis ziet er heel netjes uit, in 2002 is het compleet verbouwd maar helaas...niet helemaal mijn smaak...Hier volgens de eerste foto's (van funda)

Buitenkant woning/portiek

Eigen binnentrap met geweldig glas in lood

Close up glas in lood

Hal en kinderkamer (wordt inloopkast/kamer)

Badkamer (gaat eruit)

Keuken (gaat eruit)

Voorkamer (wordt eetkamer)

Originele schuifseparatie (blijft uiteraard!)

Achterkamer met openslaande deuren naar balkon (wordt woonkamer)

Slaapkamer

Op 4 december is de overdracht , welke aanvankelijk pas eind december zou zijn dus xtra meer blij !!! Ga het huis samen met mijn vader (aannemer, mazzelaar ben ik) en zeer handig broertje (zijn eigen woning verbouwd van 80m2 naar 150m2 gemaakt) en mijzelf opknappen. Ow het wordt een paleis....kan niet wachten...Na 4 december gaat dit verbouwverhaal dus verder!

[ Bericht 5% gewijzigd door JeeJuh op 18-11-2007 14:31:58 ]
  zondag 18 november 2007 @ 11:42:47 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_54690328
Vast heel erg leuk maar ik zie alleen maar kruisjes
pi_54690352
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef becky27 het volgende:
Vast heel erg leuk maar ik zie alleen maar kruisjes
Die zie ik ook, maar zoals het gezegde luid, ieder huis heeft zijn kruisje, alleen heeft deze woning er wel erg veel.
pi_54690378
Hey guys, ik heb de foto's via mijnalbum.nl geupload, verder geen foutmelding gekregen, zie zelf ook kruisjes en weet hoe irritant dat is...Wat doe ik fout ?
pi_54690586
Even in de FAQ gekeken, mijnalbum.nl is online en account actief, internetverbinding is goed, formaat van de foto's is goed....I'm lost...en heb er zo lang over gedaan om dit topic aan te maken
pi_54690696
Je gebruikt de URL tag ipv de IMG tag Als je dat even aanpast dan zien we allemaal plaatjes
Trotse mamma :)
pi_54690708
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:58 schreef JeeJuh het volgende:
Even in de FAQ gekeken, mijnalbum.nl is online en account actief, internetverbinding is goed, formaat van de foto's is goed....I'm lost...en heb er zo lang over gedaan om dit topic aan te maken
Misschien een ander programma gebruiken, zelf gebruik ik de onderstaande link vaak.
http://xs.to/

Via bladeren kun je de juiste foto selecteren, even aanvinken dat je de voorwaarden accepteert en klik op host image.
in het volgende scherm knip je de link die bij deze tekst staat:Forum code that displays a thumbnail that links to your full-sized image: en deze plak je in je tekst.
Grote van de foto's doet er niet toe, er word een klein plaatje op het forum geplaatst welke klikbaar is voor een groter formaat.
pi_54690727
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:07 schreef klipper het volgende:
Neuh, de plaatjes zijn toegankelijk, hij plaatst ze alleen niet goed
pi_54690779
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:06 schreef Faithz het volgende:
Je gebruikt de URL tag ipv de IMG tag Als je dat even aanpast dan zien we allemaal plaatjes
Bij de foto's staat img dus kan dat niet aanpasse want staat goed.....bij de link naar mijn album staat inderdaad url....
pi_54690850
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef Faithz het volgende:

[..]

Neuh, de plaatjes zijn toegankelijk, hij plaatst ze alleen niet goed
Geloof ook wel dat het goed is, maar ik gaf puur een ander progamma aan wat ook werkt en wat misschien wat makkelijker te begrijpen is.
Maar iedereen moet natuurlijk gewoon het programma gebruiken dat hij of zij het makkelijkst vind.

Voor de forumbezoekers telt tenslotte maar 1 ding en dat is dat zij de plaatjes willen zien.
  zondag 18 november 2007 @ 12:18:03 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_54690882
ik ben niet zo een fan om te kijken op links maar goed, keuken eruit snap ik maar waarom de badkamer eruit? best geinig. Maar waar is het? Verder heel mooi, die glasinlood ramen
pi_54691000
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:18 schreef becky27 het volgende:
ik ben niet zo een fan om te kijken op links maar goed, keuken eruit snap ik maar waarom de badkamer eruit? best geinig. Maar waar is het? Verder heel mooi, die glasinlood ramen
Xcuus voor het linkverhaal, zal proberen de foto's zelf er echt op te krijgen, vindt het zelf ook irritant !! Tja badkamer ziet er allemaal heel leuk uit, netjes ook maar ben meer voor de strak modern dus deze landelijke stijl is niet aan mij besteed. En aangezien mijn vader aannemer is appeltje eitje dus we slopen de badkamer eruit, de indeling wordt ook anders. En die glas in lood, ik ben er verliefd op geworden, het ziet er nog prachtig uit...En ik ben een echte Hagenees dus het huis staat verrassend.......in Den Haag !!
  zondag 18 november 2007 @ 12:54:24 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_54691585
in den haag, waar ergens, want voor zo weinig wat vinden in den haag is niet heel makkelijk
pi_54691883
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef becky27 het volgende:
in den haag, waar ergens, want voor zo weinig wat vinden in den haag is niet heel makkelijk
In wijk Rustenburg/Oostbroek...gemiddelde portiekwoning gaat daar tussen 92.000 (bouwval) tot 110.000 (netjes, zoals die van mij)..Je moet wel goed zoeken, heel Funda van voor tot achter uitgespit..Wou oorspronkelijk postcodegebied 2563 wonen maar de bouwstijl van die huizen waren me bij nader inzien van binnen toch te smal
  zondag 18 november 2007 @ 14:11:50 #15
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_54692938
Ik zie het al je refereert niet naar de jpg maar naar de link van MijnAlbum. Aangezien die link geen plaatje is, krijg je een kruisje.

Komen ze:
edit

Dan wil een mod dit geleuter vast ook wel verwijderen

[ Bericht 65% gewijzigd door Faithz op 18-11-2007 16:32:04 ]
pi_54693336
Faithz, bedankt voor de tip en je moeite om mijn foto's te plakken. Heb hem nu door, ben niet zo'n plaatjes poster dus bij deze weer wat geleerd, had idd. de verkeerde link te pakken zonder jpg. Vanaf nu moet het goed gaan! Je kan jou foto's anders wel verwijderen als je wilt, is nu toch dubbelop, evengoed bedankt!!
  zondag 18 november 2007 @ 16:33:03 #17
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_54696139
Enne, zie ik daar nu een open haard waar een lelijke kachel voor staat

Wat ga je daarmee doen?
pi_54698676
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef Faithz het volgende:
Enne, zie ik daar nu een open haard waar een lelijke kachel voor staat

Wat ga je daarmee doen?
Ja dat klopt, gaskachels gaan eruit, er komt CV in en een open haard, zonde om dat te laten als de mogelijkheid er is.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 23:28:21 #19
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_54707084
Wow, dat glas in lood is wel heel erg tof in je trappenhal .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_54708530
Mooi huis hoor J, wat ben je allemaal van plan daar? In ieder geval ziet het er nu al aardig netjes uit
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_54712905
Leuk huisje. Persoonlijk zou ik overwegen wat muren door te breken, vind het tamelijk hokkerig.
pi_54713026
wat een mooi stekkie...geweldige glas in lood ramen, en ik vind dat het door dat rood nog meer uitspringt.
ga je de kleur houden, of niet?
ik ga dit zeker volgen....succes.
pi_54713537
Wow, ziet er leuk uit hoor!
pi_54716492
Erg gaaf huis.. met alleen verven kom je ook al een heel eind denk ik. Die badkamer is inderdaad spuuglelijk Dat glas in lood en die schuifpui zijn inderdaad mooi, en de vloer ook in de woonkamer zo te zien (ben alleen niet kapot van de kleur, maar zou je kunnen veranderen).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Moderator maandag 19 november 2007 @ 17:13:53 #25
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_54719707
Glas in lood is inderdaad wel erg leuk bij zo'n woning; maar ligt het aan mijn ogen (of aan mijn pc scherm ) of is de woning wel erg smal ?
pi_54722847
Ligt volgens mij niet aan je ogen of de PC. Als je de fotos buiten kijkt en de raam partijen met de autots vergelijk is het redelijk smal. vooral omdat er meerdere vertrekken naast elkaar zitten. D erkers zijn ook best smal, de ontwerper heeft dat opgelost dor de erkers te spiegelen en vlak tegen die van de buren te zetten. Als ik de foto met de schuifdeuren zie schat ik zo'n 3 a 4 meter brede kamer.

Wel een zeer mooi huis vooral erg mooi glas in lood, komt je niet zo vaak tegen. Ben benieuwd hoe het wordt, het is nu al super mooi (op de badkmaer na)
  maandag 19 november 2007 @ 20:26:28 #27
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54723760
Leuk!

Ik snap alleen niet waar die glas-in-loodramen zitten. Zijn dat die ramen die je aan de voorkant ziet? Is dat portiek niet gedeeld met je buren dan?

Ben heel benieuwd wat je er van gaat maken. Fijn hoor, een vader die aannemer is
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54724354
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Erg gaaf huis.. met alleen verven kom je ook al een heel eind denk ik. Die badkamer is inderdaad spuuglelijk Dat glas in lood en die schuifpui zijn inderdaad mooi, en de vloer ook in de woonkamer zo te zien (ben alleen niet kapot van de kleur, maar zou je kunnen veranderen).
Dankje ! Ha eindelijk een medestander voor die spuuglelijke badkamer met getrommeld marmeren tegels yuk Er ligt inderdaad een hele mooie houten vloer in, en mijn droomvloer is een WITTE houten vloer dus die wordt mooi geschilderd.

En wat ik verder allemaal ga doen;
- CV en open haard
- Badkamer
- Keuken
- Kamer voor inloopkast (Ikea Stolmen systeem)
- Toilet

Dat zijn zo'n beetje de meest ingrijpende dingen en verdere ideetjes;

- Nieuwe vloerbedekking hal/trap/gang (grijs) , en verven (soort turqoise wat in de glas in lood ramen zit maar het turqoise neigt dan meer naar de grijskant dan naar blauw). En natuurlijk spotjes om het glas in lood mooi uit te laten komen, wil het van onderuit belichten dat zal een mooi effect geven

- Slaapkamer verven/stofferen (Instict Shades van Histor HIghlights ) en parelmoer verf in pasteltinten, witte hoogpolige vloerbedekking

- Woon- eetkamer inrichten/verven/stofferen (met zwart&wit, teak en de stijl is een combi van modern met barok, en als kleur en mijn favo kleur paars)

- Heb veel mooie foto's waar ik (foto)schilderijen van wil laten maken (bij herinneringoplinnen.nl) , kleine investering , groot effect denk ik !!

- Mooie/goede verlichting is het halve werk, gave hanglampen, spotjes voor de schilderijen, verlichting onder zwevend tv meubel, wandplankjes met ingebouwde verlichting. LED licht in roze, buiten gewone verlichting (in keuken type wit Hoogglans strak modern) en paars (woonkamer)

- Ow en muziek in de badkamer (ligt aan budget maar mik op Aquasound, een I-link IR afstandsysteem, waar je later, ff sparen 1500 euro oeps , ook een flatscreen tv voor in de badkamer mee kunt bedienen ....

- En verder koop ik meubels, tv, wasmachine/droger alles nieuw , en dat is echt heerlijk eindelijk dat het 1 geheel is (ipv bij elkaar geraapt zooitje). De voorpret is al flink aan de gang ben eigenlijk nergens anders mee bezig

Nou momenteel is er niet meer aktie dan dit, even afwachten tot 4 december als ik de sleutel krijg
  maandag 19 november 2007 @ 22:00:42 #29
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_54726394
jeumig je gaat wel veel doen zeg, dan is zo een pa heel handig, kan ie niet bij mij een gasleiding en afzuigkap komen verleggen voor een lief prijsje??
pi_54727651
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:38 schreef Syytön het volgende:
Leuk huisje. Persoonlijk zou ik overwegen wat muren door te breken, vind het tamelijk hokkerig.
Thanks, valt best mee hoor, voorkamer 5x4 en achter 7x3.5 en 4, het is die groothoeklens van die louche makelaar Totaal woonoppervlak is 80m2 met vier kamers en redelijke badkamer (1.90 x 2.90)
Hiermee heb ik ook wel de vraag van Vonkenboer beantwoord !!
pi_54727891
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk!

Ik snap alleen niet waar die glas-in-loodramen zitten. Zijn dat die ramen die je aan de voorkant ziet? Is dat portiek niet gedeeld met je buren dan?

Ben heel benieuwd wat je er van gaat maken. Fijn hoor, een vader die aannemer is
Het glas in lood is inderdaad het bovenste gedeelte van de buitenkant portiek. Het is mijn eigen opgang, het is een bordestrap. Als je het portiek opkomt zit mijn voordeur gelijk aan je rechterhand, dan ga je naar binnen, heb je 3 treden, bordes, draai je naar rechts weer 3 treden, bordes, en dan draai naar rechts en loop je de rest van de trap op naar de woning...zo zit het dus in elkaar. Ja heb erg geboft met zo'n pappa
pi_54727985
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:00 schreef becky27 het volgende:
jeumig je gaat wel veel doen zeg, dan is zo een pa heel handig, kan ie niet bij mij een gasleiding en afzuigkap komen verleggen voor een lief prijsje??
Ja heb er zin an hahaha...Sorry, die zit tot ver in volgend jaar al vol, ik ben ook alleen in de weekenden aan de beurt maar heb geen haast
  maandag 19 november 2007 @ 23:37:26 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54729008
Ga je je trap ook stofferen? (Dat zou best zonde zijn vind ik).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54730912
gaaf joh! ik dacht gelijk - dat kan alleen in Den Haag zijn!
alleen ik zou niet blij zijn met jou als bovenbuurvrouw die ieder weekend zal klussen
( spreek uit ervaring want dat heb ik nu al sinds mei2007 !! -ieder weekend lawaai boven je hoofd

je hebt wel heel preciese voorstellen, zal ook wel een hoop centjes kosten
  Moderator dinsdag 20 november 2007 @ 18:33:48 #35
92034 crew  Vonkenboer
pi_54743389
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:46 schreef JeeJuh het volgende:

[..]

Thanks, valt best mee hoor, voorkamer 5x4 en achter 7x3.5 en 4, het is die groothoeklens van die louche makelaar Totaal woonoppervlak is 80m2 met vier kamers en redelijke badkamer (1.90 x 2.90)
Hiermee heb ik ook wel de vraag van Vonkenboer beantwoord !!
Dat valt inderdaar reuze mee ; had al zo'n vermoeden dat het aan de camera lag
Zijn er verder nog grote installatietechnische dingen die je gaat aanpakken ? Cv ketel vervangen of iets elektrisch (behalve de verlichtingsplannen die je al hebt )
  donderdag 22 november 2007 @ 00:03:53 #36
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_54773727
Ik smeek je, mag ik bij je komen wonen. Die badkamer is idd lelijk. Maar die trap moet je zo houden!!
Ik snap waarom je hier verlieft op word!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_54781961
Goeie koop, mooi!!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_54787389
Je TT is nou niet echt met toekomstvisie gekozen hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54788892
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga je je trap ook stofferen? (Dat zou best zonde zijn vind ik).
Ben ik nog niet over uit, waarschijnlijk niet maar twijfel eigenlijk tussen een loper (dus een smalle baan in het midden) of gewoon wit schilderen...
pi_54788951
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
Ik smeek je, mag ik bij je komen wonen. Die badkamer is idd lelijk. Maar die trap moet je zo houden!!
Ik snap waarom je hier verlieft op word!
Haha, hou niet zo van rood, maar ik beloof je dat de trap er alleen maar mooier op wordt goed !
pi_54789063
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:33 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dat valt inderdaar reuze mee ; had al zo'n vermoeden dat het aan de camera lag
Zijn er verder nog grote installatietechnische dingen die je gaat aanpakken ? Cv ketel vervangen of iets elektrisch (behalve de verlichtingsplannen die je al hebt )
Nou er zit nog helemaal geen CV in dus die gaan we compleet aanleggen. Verder zal er wel wat electra bijgetrokken moeten worden voor wat meer stopcontacten her en der, altijd makkelijk....En vloerverwarming in de badkamer, dat was het wel zo'n beetje op dat gebied.
  Moderator vrijdag 23 november 2007 @ 18:38:40 #42
92034 crew  Vonkenboer
pi_54806457
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:56 schreef JeeJuh het volgende:

[..]

Nou er zit nog helemaal geen CV in dus die gaan we compleet aanleggen. Verder zal er wel wat electra bijgetrokken moeten worden voor wat meer stopcontacten her en der, altijd makkelijk....En vloerverwarming in de badkamer, dat was het wel zo'n beetje op dat gebied.
Vergeet niet dat als je één wandcontactdoos in een ruimte bijplaatst en die geaard is; dat alle andere wandcontactdozen in die ruimte ook geaard moeten worden
pi_55151754
Zo het eerste klusweekend zit erop !! Het was meer een sloopweekend en zijn goed opgeschoten. Na de notaris 4 december ben ik natuurlijk gelijk naar het huis gegaan, eens op mijn gemak bekijken waar ik zoveel geld aan uit heb gegeven Was een wereld van verschil nu die kolossale meubelen eruit waren, nu kon je de ruimte pas goed zien en dat viel zeker niet tegen !!

Zaterdagochtend ben ik allereerst begonnen om de vloer in de kamers en suite af te dekken aangezien die blijft en geschilderd word. Mijn vader en broertje zijn begonnen met de badkamer slopen en uiteraard kom je overal in huis verassingen tegen waar je niet op zit te wachten. Zoals de tegels in de badkamer waren er niet af te krijgen gewoon, oud bewoner hobby klusser en GEK op lijm, alles zit xtra stevig geplakt in geval van aardbeving Dus echt om gek van te worden hahah, er is veel gevloekt
De tegels blijven dus zitten en er wordt overheen getegeld, het oppervlakte verschil met boven word opgelost door bepaalde platen, mijn vader is er fan van weet het ook niet maar opgelost. Verder kwam er een stuk muur van de buren onder het bad (zat ook muurvast, dat was tussen de tegels gelijmd ook weer zoiets ) , dat hadden we al begrepen van de oud klusser/bewoner. Dat betekend dat de achterwand 5 cm. naar voren komt. Ondanks alles is de badkamer nu helemaal gestript en al het puin is eruit.

BTW;
In een onhandige bui het fototoestel laten kletteren, wel wat foto's genomen maar zal even op zicht laten wachten. Dus vandaar uitgebreid verslag, vervanging fototoestel is onderweg, nog even geduld aub

Wat er verder is gedaan;
- Keuken er volledig uit gesloopt en puin afgevoerd, toen die keuken eraf was zag je wat voor vage klusser hij echt was, met heftig schroefwerk en vage blokjes om keuken kastjes uit te lijnen en stopcontacten op de meest vage plekken, het was het allemaal net niet
- WC gesloopt waar mogelijk, tegels weer onmogelijk te verwijderen maar geen probleem, kom inbouwtoilet en verder overheen tegelen. WC pot blijft wel ff staan zodat die nog gebrukt kan worden
- Spuuglelijke plintjes overal van de muur afgejenkt wat was dat een lekker gevoel haha
- Met superlijm geplakte tapijttegels in gang verwijderd en alle schroeven uit vloerplaten gehaald ivm cv leidingen en stroom
- Stuk tapijt en schroeven+vloerplaten verwijderd in slaapkamer ivm elektra (elektra in kast in slaapkamer )
- In washok stuk keukenblok met wasbak neergezet en aangesloten ivm tip uit ervaring van de 2 zeer handige mannen

Dit was het even, vind dat we best zijn opgeschoten aangezien we zaterdag en zondag maar 6 uurtjes hebben geklust !! Mijn vader moet alleen onverwacht vrijdag geopereerd worden, niets ernstigs gelukkig, maar mag even paar weken niets doen. Maar die week erna zouden mijn ouders toch al op vakantie gaan naar vrienden in Spanje dus kan hij daar lekker uitrusten. Tot het eind van jaar zal er met opbouw dus niet veel actie zijn. Ga zelf wel alvast beginnen met schuren en andere kleine klusjes, gordijnrails afhalen etc.

Als ik weer een fototoestel heb zal ik de foto's plaatsen die ik heb genomen!
pi_55171468
spannend hoor ! ik vind het rood wel mooi eigenlijk ....
  Hoofdredactie Fotografie maandag 10 december 2007 @ 19:37:50 #45
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55175327
Prachtig huis...en ik vind dat je het rood zo moet houden! Vind het echt super zo die trap!

Maar goed, ik heb dan ook een knalrode muur in de woonkamer
  dinsdag 11 december 2007 @ 08:57:00 #46
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55185068
Mooi huisje

Dat glas in lood
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55304366
De camera is gereanimeerd, picture time !!! Dit zijn de foto's van de sloop

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GKBDVIC3.jpg

Tot zover de sloop, ik begin morgen een beetje met schuren
pi_56088400
Update !!

Nog wat foto's van sloop, die ligt na dit afgelopen weekend eindelijk in een container voor het portiek, want lag ondertussen aardig in de weg. De keuken had ik al in de fietsenberging gepropt, letterlijk
Ik was in de kerstvakantie begonnen met schuren en dat was echt Hopeloos werd ik ervan, als ik dacht WAT IK ALLEMAAL nog moest schuren zag ik het helemaaaal niet meer zitten. Had wel een goede hulptroep ingeschakeld, een fanatieke hahah maar toch....Toen kreeg ik de fantastische tip van St. Mark (verfreiniger) en ik zeg nu dat Mark mijn nieuwe boyfriend is ha..Ben nu dus in de grondverf fase De handige klussers zijn inmiddels klaar met de electriciteit en dit weekend beginnen we aan cv en afwerking voor stucador en voorstrijken Ok genoeg gelult, fotoooooo's;

De beruchte keuken die ik in de fietsenberging heb gepropt

De mannen met grof geschut!

Inbouwstopcontacten

Gestripte keuken

Zie ik daar verf ?

De fanantieke winterschilder

en handlanger

Ensuite deur, knapt er gelijk van op ook al is het maar grondverf

Tevreden gezichten na weer een weekend hard werken

Tot zover, word vervolgd

ps; Mod, zou je ajb de titel aan willen passen naar; Het blok Jeejuh
Was een btje stom gekozen topictitel, maarja newbie
Alvast bedankt Mod.
pi_56089276
Dat ziet er echt leuk uit zeg! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden...

Ik geef je groot gelijk dat je de badkamer eruit gehaald hebt, het was in ieder geval ook niet mijn smaak. Hoeveel tijd heb je om het huis te verbouwen? Fijn dat je zoveel hulp hebt.

Ik ben wees, kan je vader mij niet adopteren toevallig?????
pi_56092256
als je de vloer toch openbreekt, kan je beter gelijk isolatiemateriaal tussen gooien. Ik heb ook een jaar of twee in zo'n (huur)huis gewoond en het kan vrij gehorig zijn....
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 17 januari 2008 @ 12:27:26 #51
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56099481
Jeejuh, ik wil je topictitel wel aanpassen, maar ik denk dat het handig is om iets anders te kiezen dan "Het blok", aangezien dat nogal verwarrend kan werken
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:14:09 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_56121941
Goed bezig zeg!! ben wel heeel benieuwd naar wat voor keuken en badkamer je hebt! schilder ze!
pi_56168784
nou dat gaat toch snel zeg !!!
pi_56183556
Zo weer een klusweekend achter de rug De container zit vol, alle rotzooi is eruit en de electra is nu helemaal klaar !! Afgelopen weekend voorbereidingen getroffen voor de stukadoor, die komt morgenochtend Wat een verschil zal dat zijn zeg....ben zo benieuwd

Weer wat foto's van afgelopen weekend, vreselijke kleur die voorstrijkhandel (en een k*@ klus +), zonnebril gewenst bij deze sessie

Zoooooo plafonds dicht voor de stucadoor

Inclusief gat en speakersnoer voor muziek in de badkamer

Eindelijk dat lelijke tochtige plafond weggetoverd in het toilet, wordt morgen ook gestuct!

Nog wat electriciteit en alvast vloer open voor CV volgende week

Mr. Glue had de vloerbedekking in de kledingkamer weer onmogelijk vastgelijmd, we hebben de vloer eruit moeten zagen

Wat spaghetti

Nog wat geschilderd, ensuite deur in de grondverf

En toen wat het weekend weer voorbij, updates volgen van de stucadoor morgen
pi_56184279
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:14 schreef becky27 het volgende:
Goed bezig zeg!! ben wel heeel benieuwd naar wat voor keuken en badkamer je hebt! schilder ze!
Dank

Heb keuken van Ikea uitgezocht, wit hoogglans met lange rvs handgrepen en aparte afzuigkap, zal van de week de scan anders even in dit topic uploaden. Alleen zonder massief eiken werkblad want die is bij de Ikea niet zo'n beste kwaliteit. Wel een leuke witte keramiek wasbak van Ikea en die zagen we zelf in.
De keukens bij Ikea worden sinds kort uit voorraad geleverd, behalve die aparte afzuigkap 2 weken levertijd. Dit is wel ideaal, alleen was ik dus voor nix bij de Ikea vd week Badkamer is een beetje dit idee, vierkant wit sanitair en kranen (deze liggen al in de kast te popelen) & accessoires, alles erin douche met swingdeur, bad en wastafel. Met lichtgrijze tegels 30x60 op vloer en wand en veel chroom accenten;

Inspiratie opgedaan in zo'n dure showroom en zelf bij tegelimport goedkoop de tegels besteld, sanitair zelf gezocht op internet, zelfde effect en niet de hoofdprijs betaald

En deze spiegelkast maken we (nou ja mijn vader ) gewoon na, tot in detail stiekum gefotografeerd, open (door middel van gasvering, verlichting & spiegel ook binnenin), van onder het verstek etceetc.

De kranen die ik al heb gekocht, gewoon bij Praxis maar zooooo mooi, ohw en in de aanbieding dus had 120 euro minder betaald Zelf vind ik de keukenkraan (die met die lange ronde hals)

Sorry Becky27, this may be more information than you need, ben nogal enthousiast haha

pi_56184401
quote:
Op zondag 20 januari 2008 01:01 schreef Charisma het volgende:
nou dat gaat toch snel zeg !!!
Weet niet of je dit sarcastisch bedoeld of nie hahaha maar wij vinden zelf namelijk van niet. Maar mijn vader heeft tussentijds een operatie ondergaan en daardoor een tijdje uit de running. En hij (en mijn broertje) zijn toch wel de helden van deze verbouwing (en wil hierbij mijn andere superhulp ook niet vergeten)

Hulde !!!!
pi_56185225
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Sleeve het volgende:
Dat ziet er echt leuk uit zeg! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden...

Ik geef je groot gelijk dat je de badkamer eruit gehaald hebt, het was in ieder geval ook niet mijn smaak. Hoeveel tijd heb je om het huis te verbouwen? Fijn dat je zoveel hulp hebt.

Ik ben wees, kan je vader mij niet adopteren toevallig?????
Dank je Sleeve, kan niet wachten tot al die maanden brainstormen tot uitvoering zijn gebracht !! In principe willen we eind maart helemaal klaar zijn, wil alle kleine klote klusjes gelijk doen, je weet hoe die dingen gaan..komt er nie van of 10-jarenplan

Zal een adoptie eens subtiel aankaarten goed
pi_56192689
ik wil ook een klusser als vriend
pi_56249953
Ziet er goed uit! Ik sta er zelf ook altijd van te kijken wat een beetje verf al niet kan doen!
pi_56332765
Alvast een kleine impressie van Bulgaars stucwerk

Beetje vochtig

De oplossing !

Morgen meerrrrrrrrr
  zondag 27 januari 2008 @ 15:48:58 #61
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_56341751
Wow, complimenten! Zal vast heel erg mooi gaan worden. Het is mischien wel begrijpelijk om een ontvochtiger te gebruiken voor al dat vocht wat in de kamer blijft hangen van het stuckwerk, maar... Is dat niet slecht? Ik heb gehoord dat je het stucwerk beter rustig kunt laten drogen, alleen een raamje open zetten ofzo. Door die droger versnel je het proces en da's volgns mij niet goed.
pi_56345441
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:48 schreef Mender het volgende:
Wow, complimenten! Zal vast heel erg mooi gaan worden. Het is mischien wel begrijpelijk om een ontvochtiger te gebruiken voor al dat vocht wat in de kamer blijft hangen van het stuckwerk, maar... Is dat niet slecht? Ik heb gehoord dat je het stucwerk beter rustig kunt laten drogen, alleen een raamje open zetten ofzo. Door die droger versnel je het proces en da's volgns mij niet goed.
Thanks !!! De droger trekt het vocht uit de ruimte, en hoe.......Moest gisteravond om 12 uur naar het klushuis, vlak voor het slapen gaan dacht ik hmmmm ben wat vergeten maar wat ??? Oeps de opvangbak van het apparaat vergeten te legen...Kwam net op tijd want bak zat goed vol (zo'n 25 liter), er zit een beveiliging op , stopt automatisch maar dan had ie de nacht niet doorgewerkt dus zonde. Vanmorgen weer een hele volle bak dus om de acht uur legen gewenst....Je kan niet als een gek gaan stoken met verwarming bijvoorbeeld, dat gaat veel te hard inderdaad.
pi_56373355
Nog wat foto 's van het stucwerk, nu het klaar is, tis echt moooooi geworden

Vloerverwarming in badkamer

Het was een zooitje op de grond nadat de stucador klaar was, heb de dekvloer weggehaald en tadaaaa

Een begin aan de centrale verwarming

pi_56482150
Weer een klusdag voorbij !!! Het stucwerk is helemaal droog dankzij de bouwdroger en vandaag de radiatoren opgehangen, begint echt al ergens op te lijken zo

pi_56495461
zo dat ziet er goed uit zeg, klussen jullie alleen in het weekendZ? zullen de buren wel blij zijn, ik heb namelijk ook klussers sinds mei2007 die alleen in de weekend klussen, muren uitbreken, boren , you name it! eigenlijk ben ik het een beetje zat
ze hoopt in maart in te trekken..
gelukkig werk ik heel veel weekenden maar met nachtdienst is dit bijna niet te doen
pi_56798100
Het begint nu echt ergens op te lijken, de vloer is dicht en opbouwen kan beginnen, eindelijk !!!!!!!! Er zijn ook al muren en plafonds gewit en met de hoogglans zijn we al een aardig stuk op weg....Volgende week beginnen we met tegelen van de badkamer, de tegels worden a.s. vrijdag gebracht en tevens de douchewand maar die moet nog even wachten. Ben ook maar begonnen met wat avonden doordeweeks te klussen, begin hem anders te knijpen dat het niet op tijd afkomt.....De verhuizer ga ik voor 25 maart bestellen, de bank komt de 26e....dus dat wordt de deadline Fotoooooooooo's.........

Mooooooooi

maandag 18 februari 2008 @ 08:31:00 #67
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_56808274
wauw, het begint echt wat te worden zeg!! en 25 maart al verhuizen, gaat snel!
pi_56906060
wow dat ziet er super uit zeg.
Makkelijk he als je vader alles kan, mijn vader heeft hier ook de hele verbouwing bijna zelf gedaan, echt ideaal.
Ik ga deze topic zeker volgen, ben super benieuwd hoe het eruit gaat zien.
pi_56922212
en hoe gaat het met de badkamer ? heb je de vloer in de woonkamer helemaal uitgehaald ?
pi_56936127
@Becky

Thanks!!!! Verhuizing voor zekerheid toch maar weekje opgeschoven om de bloeddruk van mijn vader te verminderen

@Chanty

Jij ook bedank!! Hmm nog zo'n mazzelkont dus, jaaaaaaaaaa mag echt in mijn handjes klappen

@Charisma

Die houten vloer ligt er nog, enigzins gehavend met verfspatten etc. maar ga de vloer schuren en wit schilderen. Charisma, jij vraagt wij draaien........ik presenteer de 1e badkamertegels

Tegelen met laser stralen

De badkamertegels 60x30 lijken op de foto wat donkerder dan dat ze zijn.
Bijna alle tegels zijn gearriveerd, ook de paarse 30x10 voor achter het aanrechtblad , jammers dat ik daar geen foto van heb maar die volgen nog Dit zijn de tegels 60x60voor de wc en keukenvloer

De douchedeur, het bad en douchebak zijn ook bezorgd gisteren....heb me dus echt de krampen gelopen, kan bijna niet typen au au au hahahha. Maar die staan dus even in de wacht in de woonkamer, zie hier

Mijn vader had een korte klusdag dus tot zover, morgen weer verderssssss
pi_57021626
Vervolg van de foto's

Hier zie je de kleur van de tegels wel goed, op de rechtermuur.....

pi_57022640
Dat is een lekker grote badkamer of niet? Had je al vaker zelf een badkamer getegeld, of was dit de eerste keer?

Lig je nog een beetje op schema of niet?
pi_57028488
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:55 schreef Sleeve het volgende:
Dat is een lekker grote badkamer of niet? Had je al vaker zelf een badkamer getegeld, of was dit de eerste keer?

Lig je nog een beetje op schema of niet?
Hey Sleeve,
Nou alle eer gaat naar mijn vader hahaha ik heb alleen geholpen met het inwassen van de voegen Dit type tegel is niet echt makkelijk voor beginners, ik ga wel wat keukentegels proberen, die zijn 30x10 cm. dus wat makkelijker te handelen als deze 60x30. Badkamer is niet heel groot, 3x2 meter, dus redelijk formaat. En ja we liggen nog op schema, ondanks wat tegenslagen hopen we nog steeds rond eind maart klaar te zijn...
pi_57228161
Eindelijk...de laatste maand is aangebroken...de badkamer en toilet zijn bijna klaar, dit weekend hopen we die helemaal af te kunnen ronden. Daarna beginnen we aan de keuken, die is vandaag bezorgd. Foto's zeggen meer dan..........

vrijdag 7 maart 2008 @ 19:52:49 #75
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57228398
wauw, het wordt echt wat!! goed hoor, hulde aan je vader!
pi_57228795
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef becky27 het volgende:
wauw, het wordt echt wat!! goed hoor, hulde aan je vader!
Jaaaaaaaa, cool he !!! Het gaat nu beetje in een stroomversnelling, nog 4 weekendjes te gaan Wil nu wel heeeel graag dat het klaar is maarja geduld is een schone zaak
pi_57231466
Doe mij zo'n vader!!

Wat is je toilet mooi betegeld, zeg, echt heel tof! Je badkamer ook, trouwens, en de andere klussen zijn ook bewonderenswaardig. (Wat is het formaat van die witte tegel? )

Succes nog met de laatste weekendjes, even doorzetten en vooral goed voor je vader zorgen, want daar moet je zuinig op zijn
Eeuwig vijfentwintig
pi_57232948
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:56 schreef Reese het volgende:
Doe mij zo'n vader!!

Wat is je toilet mooi betegeld, zeg, echt heel tof! Je badkamer ook, trouwens, en de andere klussen zijn ook bewonderenswaardig. (Wat is het formaat van die witte tegel? )

Succes nog met de laatste weekendjes, even doorzetten en vooral goed voor je vader zorgen, want daar moet je zuinig op zijn
Dank dank

Besef gelukkig wel dat ik heel erg heb geboft met mijn handige vader En bedien hem op zijn wenken in de weekenden, koffie..eten halen..biertje hahaha maar dat is het minste wat ik kan doen!!! Uhm de witte tegel is 50x15 cm, ben de lulligste niet ze zijn van Poceram Elegance Branco Natural, 26eu m2
pi_57233824
Ziet er goed uit!
Je baywindow is prachtig!
Leuk dat het in de oude stijl is gebleven....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57234767
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:57 schreef JeeJuh het volgende:

[..]

Dank dank

Besef gelukkig wel dat ik heel erg heb geboft met mijn handige vader En bedien hem op zijn wenken in de weekenden, koffie..eten halen..biertje hahaha maar dat is het minste wat ik kan doen!!! Uhm de witte tegel is 50x15 cm, ben de lulligste niet ze zijn van Poceram Elegance Branco Natural, 26eu m2
Vertroetel hem maar goed, hoor .

En heel erg bedankt voor de info over de tegels! Het deed me denken aan de tegels die ik in mijn huidige toilet heb (die zijn 30 bij 10). Zoek nu voor mijn nieuwe badkamer eigenlijk net zoiets, maar dan groter. Ik ga eens even op speurtocht....
Eeuwig vijfentwintig
pi_57249375
@ Oblivion

Merciiii Wil inderdaad de mooie authentieke details laten zien in combinatie met moderne elementen..
Ik hou heel erg van de bouwstijl jaren 30 en in mijn huis komt dit echt heel erg goed tot zijn recht, ben heel erg blij dat ik deze woning heb gevonden

@ Reese

You're welcome, suc6 met je verbouwing!!

Vandaag was een lekkere klusdag, zelf lekker opgeschoten en de badkamer is echt al en nog niet eens helemaal af en aangekleed

pi_57249828
*kwijl*
jesus saves, i spend
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 20:23:55 #83
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_57250041
Gaaf die verlichting onder het bad .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_57272953
Mooi! Heel mooi!

Wat heb je voor een badombouw? Die is niet betegeld, toch, maar wel grijs? Vind het heel sjiek staan!
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 10 maart 2008 @ 00:14:28 #85
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_57275295
Damn! Dat ziet er echt goed!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_57277442
Wow, het ziet er echt mooi uit!
Wat moet er nog gebeuren voordat de badkamer helemaal af is?
En hoe staat het met de rest van het huis?
pi_57278192
@Reese

Die badombouw was op dat moment nog niet betegeld, zie nieuwe foto's....

@ Sleeve

In de badkamer komt nog een spielkast boven de wastafel, die we zelf gaan maken, idee gepikt en foto's gemaakt in dure badkamerwinkel Heb een chroom handdoekenrek die hoort bij de wastafel maar moest ik bestellen, niet uit voorraad. Qua werkzaamheden alleen nog even de tegels van de badombouw invoegen, speakers inbouwen, dan nog wat kitwerk en hier en daar nog een afwerklatje en dan is ie (op de aankleding na) zo goed als klaar. Yaaaayyyyy weer een project af !!!! Nu alleen nog de keuken, dan nog heel veel schilder/behang-werk dat soort dingen. Inloopkast moet nog ingericht worden en gang bekleed enzow....En dan ben ik er wel

Randje van de tegels in toilet nog even netjes afgewerk, en done !!!!!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door JeeJuh op 10-03-2008 09:49:58 ]
pi_57278346
pfffffff....ik kom echt tijd te kort.
ik mis de helft van de topics hier, deze dus ook alweer een tijdje niet gevolgd.
maar wat ben je ver ineens, en wat wordt het mooi...je badkamer is om te kwijlen en dat glas in lood daar blijf ik toch ook elke keer weer van genieten.
moet een heerlijk gevoel zijn om te weten dat je hier bijna mag gaan wonen en genieten.
succes met de laatste loodjes.
en complimentjes voor paps.
pi_57280491
De familie Jeejuh heeft weer hard gewerkt dit weekend!
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:54 schreef JeeJuh het volgende:
@Reese

Die badombouw was op dat moment nog niet betegeld, zie nieuwe foto's....
Ah, nu snap ik het inderdaad. Ik dacht even dat het zo'n acryl badombouw met een kleurtje was, omdat het er al wel grijs uitzag.

Ik heb net nog even de foto's uit het begin van het topic bekeken en wat is je badkamer enorm opgeknapt, zeg. Niet alleen het sanitair en tegelwerk maar ook de nieuwe indeling is een enorme verbetering. En je hebt gelukkig toch een raampje in je badkamer(plafond) zag ik op de foto's van het stucwerk.

De platen die je gebruikt hebt bóven je oude tegelwerk, om de muur op te vullen, zijn trouwens Wedi-platen. Briljant spul!
Eeuwig vijfentwintig
pi_57288008
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:12 schreef Reese het volgende:

De platen die je gebruikt hebt bóven je oude tegelwerk, om de muur op te vullen, zijn trouwens Wedi-platen. Briljant spul!
Jaaaaaaaa pappa Jeejuh en Wedi platen is ook
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 18:36:27 #91
92034 crew  Vonkenboer
pi_57288316
Prachtig; prachtig

Ik kan er werkelijk waar niet meer dan dat over zeggen; vooral zo doorgaan
pi_57302398
wat mooi die badkamer en zeker met de inbouwspots , ben echt nieuwsgierig hoe het er uitziet als alles af is
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:05:15 #93
31260 Finch
Stay close
pi_57316110
Jeejuh, echt superklus!

ik heb der een nieuwe held bij.. alleen een in de categorie van 50+
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_57374590
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:54 schreef JeeJuh het volgende:
Randje van de tegels in toilet nog even netjes afgewerk, en done !!!!!!!
Hoe heb je dat zo afgesmeerd?
Gewoon smeren en daarna een latje er overheen getrokken ofzo?

Ziet er allemaal super uit en het tempo zit er ook goed in, dat ontbreekt er bij mijn verbouwing nog een beetje aan
Volg mijn verbouwing: http://www.bruud.nl/klussen
pi_57417354
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:12 schreef BruuD_ het volgende:

[..]

Hoe heb je dat zo afgesmeerd?
Gewoon smeren en daarna een latje er overheen getrokken ofzo?

Ziet er allemaal super uit en het tempo zit er ook goed in, dat ontbreekt er bij mijn verbouwing nog een beetje aan
Gewoon uit de losse pols met de stucspaan....mijn vader dan (zit wel 35 jaar ervaring in)

Verderssss iedereen bedankt voor de complimenten, ik heb ze doorgegeven aan wie de eer toekomt
ps; @ Finch; reactie van pappa Jeejuh was

Afgelopen weekend begonnen met keuken (het is een witte hoogglans Factum Abstrakt van Ikea, dus geen blauw hoogglans .......fotoooooooooooooo's

De afzuigkap

Aanrechtblad massief eiken (niet van Ikea, die trekken krom )

Tot zover weer........Volgende week gaan we knallen want er zitten wat vrije dagen aan te komen
Op 26 maart wordt de bank bezorgd en 31 maart staan de verhuizers voor de deur Dan hoef ik er nog niet te slapen maar al het schilderwerk/behang moet dan klaar zijn en dat is mijn afdeling,dus stressssss
pi_57544356
Door omstandigheden niet zoveel kunnen doen klein stukje keuken erbij....

pi_57544453
kleine TVP! Ziet er echt super vet uit!!!! complimenten
pi_57574456
Eindelijk de paarse tegels yayyyyyy

Heb de mannen een dagje vrij gegeven vandaag
pi_57583276
Had vandaag een aardige klus om handen.....De woonkamer uitmesten, aanvegen, uit iedere kier stofzuigen, vlekken van vloer verwijderen, licht opschuren, St. Marc'en.........resultaat

en daarna................tada grondverven

pi_57612235
Je vloer wordt prachtig

Je keuken wordt prachtig

Je klusjesmannen zijn supertegelzetters

En hoewel ik een hekel heb aan gezeik in dit soort leuke topics:

Die paarse tegels zijn afschuwelijk Sorry
Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 26 maart 2008 @ 06:52:44 #101
31260 Finch
Stay close
pi_57614819
quote:
Je vloer wordt prachtig
quote:
Je keuken wordt prachtig
quote:
quote:

eens is
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_57614835
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:35 schreef Reese het volgende:
Je vloer wordt prachtig

Je keuken wordt prachtig

Eensch.
pi_57615685
Ziet er goed uit!

En die paarse tegels moet ik eerst af zien voordat ik daar een oordeel over geef...
pi_57618932
He jongens, dat was niet de bedoeling

Jeejuh, het paars staat wel heel leuk bij het blauw van je keuken trouwens
Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:24:40 #105
31260 Finch
Stay close
pi_57624881
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:48 schreef Reese het volgende:

hehe,

maar misschien dat het in het geheel er goed uitziet.. we moeten de eindfoto maar even afwachten
- Albert Einstein
pi_57681338
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:48 schreef Reese het volgende:

Reese, maakt niet uit hoor, smaken verschillen (gelukkig) !!!!! Maar kan idd niet wachten tot het blauwe folie eraf kan, het vloekt echt vreselijk hhahaha.....Heb weer wat schilderwerk af, fotooooosss

Eindelijk rood-af

Ondergrond voor metallicverf

Ondergrond muur slaapkamer voor andere metallicverf

Dit weekend wordt de keuken afgemaakt
Foto's volgen
pi_57705492
De keuken is helemaal getegeld en heb weer wat verfprojectjes af
En mijn broertje heeft de LED-verlichting geinstalleerd, hij kan in meerdere kleuren overvloeien, kleur kiezen of gewoon wit. Xpress tot laat gebleven om het resultaat te bekijken Ik zeg geslaagd !!!!!

pi_57708392
Het wordt wel heel gaaf allemaal!

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de keuken!
(omdat je strak naast de hoge kast kookt is het aan te raden om daar een hitte bestendige plaat tegen aan te plaatsen)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator zondag 30 maart 2008 @ 10:54:31 #109
92034 crew  Vonkenboer
pi_57711299
Die ledverlichting is wel erg mooi gemaakt; echter die paarse tegels die vind ik afschuwelijk
Wellicht dat heh straks in het totaalplaatje nog erg meevalt
pi_57859188
Het goede nieuws........ben verhuisd behalve het belangrijkste........ik
We zijn bezig aan de afwerking, allemaal kleine klusjes....heeeeeel veel kleine klusjes

Ingepakt en wel w8 ik op de verhuizers op mijn tijdelijke adres (waar ik nu alleen nog slaap op een luchtbed)

En leeg!

En daar zijn we weer!

Metallicverf eetkamer

Werkblad nog 1 keer (totaal 4) gelakt nu hij op z'n plaats ligt, voor zekerheid

Schouw woonkamer

Had vandaag een trapeze act in circus Jeejuh

Eerste laag metallicverf slaapkamer

Samen met Histor Shades verf, eerste laag, morgen ga ik in 2e laag met blokkwast shades effect maken.
ps; metallicverf is op deze foto beetje off color

pi_58187436
Inmiddels een paar weken verder, heel veel kleine klusjes zijn het nu en die kosten veel tijd pffffffff
En opruimen, opruimen er komt geen einde aan Dus behoorlijk saai en weinig posten.....
Nog even alles schoonmaken met hulp van moeders en as woensdag ga ik er slapen enzo, de slaapkamer is helemaal af en badkamer en keuken gebruiksklaar , kan niet meer wachten gewoon Wat er nog moet gebeuren is de inloopkast/kamer (behangen, verven, kastsysteem Stolmen van Ikea) en de trap/hal (verven etc.). Verdersss eetkamervloer en behang woonkamer, dan klaaaaaaaaaar

Kleur van deze metallicverf is lichtroze/oudroze maar komt niet goed over op de foto.

Eindelijk het handdoekenrek voor onder de wastafel !!! Was opeens uit productie, ik heb ze bij Praxis deze van de muur laten rukken ghe ghe

Eindresultaat vloerlak woonkamer (nog nat)

Totzoverweer
pi_58188531
Prachtig!
pi_58189003
Mooi hoor! Ik ben wel benieuwd naar hoe de keuken er helemaal af uit ziet....
pi_58189669
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Sleeve het volgende:
Mooi hoor! Ik ben wel benieuwd naar hoe de keuken er helemaal af uit ziet....
Thanks Sleeve (en Oblivion), tot op heden zit het afschuwelijke blauwe plastic nog op de keuken dus vandaar (nog) geen foto. Deze week schoonmaken en dan gaat het eraf, foto's volgen !!
pi_58191358
Tip: Bij je deuren heb je een behandelingsvoorschrift gekregen. Als je het folie eraf gehaald hebt en de deuren behandeld zoals in dit boekje beschreven worden je deuren krasbestendiger.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58198746
Wat heb je hard gewerkt!

Ik vind je hal echt prachtig. Dat koele blauw staat heel mooi ook bij het glasinloodraam. En dan in combinatie met het helderwitte. Je kunt echt trots zijn op jezelf, Jeejuh!

Die deur in je badkamer is ook zo leuk: authentiek meets modern en luxe. Ik ben stínkend jaloers!

[ Bericht 0% gewijzigd door Reese op 21-04-2008 11:21:57 ]
Eeuwig vijfentwintig
pi_58204946
blij dat dat folie in de keuken erafgaat, was even bang dat het dé kleur zelf werd

Voor de rest heel erg mooi gedaan
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:58:01 #118
31260 Finch
Stay close
pi_58220900
Ziet er erg goed uit jeejuh, benieuwd wat er van de keuken voor foto's komen als dat blauwe weg is..

Maar top!
- Albert Einstein
pi_58432625
Zijn er nog nieuwe vorderingen?
Het is leuk geworden, ik zou alleen niet in die wijk willen wonen, maar van binnen ziet het er top uit!
pi_58432836
gaaf geworden !!!

vraagje, heb je de vloer alleen in de woonkamer gelakt of ook door naar de eetkamer ?
pi_58466387
Heel erg mooi, TS. Ik vind de paarse tegeltjes in de keuken meevallen trouwens in het eindresultaat.
  zondag 4 mei 2008 @ 17:30:51 #122
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58474831
Ik ben verliefd op de badkamer
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58475072
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben verliefd op de badkamer
Lijkt net een gevangenis?
A little bit hateful
pi_58475967
Ik vind de badkamer ook heel erg mooi
De keuken vind ik afschuwelijk. sorry.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')