Die zie ik ook, maar zoals het gezegde luid, ieder huis heeft zijn kruisje, alleen heeft deze woning er wel erg veel.quote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef becky27 het volgende:
Vast heel erg leuk maar ik zie alleen maar kruisjes
Misschien een ander programma gebruiken, zelf gebruik ik de onderstaande link vaak.quote:Op zondag 18 november 2007 11:58 schreef JeeJuh het volgende:
Even in de FAQ gekeken, mijnalbum.nl is online en account actief, internetverbinding is goed, formaat van de foto's is goed....I'm lost...en heb er zo lang over gedaan om dit topic aan te maken
Neuh, de plaatjes zijn toegankelijk, hij plaatst ze alleen niet goedquote:Op zondag 18 november 2007 12:07 schreef klipper het volgende:
Bij de foto's staat img dus kan dat niet aanpasse want staat goed.....bij de link naar mijn album staat inderdaad url....quote:Op zondag 18 november 2007 12:06 schreef Faithz het volgende:
Je gebruikt de URL tag ipv de IMG tagAls je dat even aanpast dan zien we allemaal plaatjes
Geloof ook wel dat het goed is, maar ik gaf puur een ander progamma aan wat ook werkt en wat misschien wat makkelijker te begrijpen is.quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Neuh, de plaatjes zijn toegankelijk, hij plaatst ze alleen niet goed
Xcuus voor het linkverhaal, zal proberen de foto's zelf er echt op te krijgen, vindt het zelf ook irritant !! Tja badkamer ziet er allemaal heel leuk uit, netjes ook maar ben meer voor de strak modern dus deze landelijke stijl is niet aan mij besteed. En aangezien mijn vader aannemer is appeltje eitje dus we slopen de badkamer eruit, de indeling wordt ook anders. En die glas in lood, ik ben er verliefd op geworden, het ziet er nog prachtig uit...En ik ben een echte Hagenees dus het huis staat verrassend.......in Den Haag !!quote:Op zondag 18 november 2007 12:18 schreef becky27 het volgende:
ik ben niet zo een fan om te kijken op links maar goed, keuken eruit snap ik maar waarom de badkamer eruit? best geinig. Maar waar is het? Verder heel mooi, die glasinlood ramen
In wijk Rustenburg/Oostbroek...gemiddelde portiekwoning gaat daar tussen 92.000 (bouwval) tot 110.000 (netjes, zoals die van mij)..Je moet wel goed zoeken, heel Funda van voor tot achter uitgespit..Wou oorspronkelijk postcodegebied 2563 wonen maar de bouwstijl van die huizen waren me bij nader inzien van binnen toch te smalquote:Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef becky27 het volgende:
in den haag, waar ergens, want voor zo weinig wat vinden in den haag is niet heel makkelijk
Ja dat klopt, gaskachels gaan eruit, er komt CV in en een open haard, zonde om dat te laten als de mogelijkheid er is.quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef Faithz het volgende:
Enne, zie ik daar nu een open haard waar een lelijke kachel voor staat
Wat ga je daarmee doen?
Dankje ! Ha eindelijk een medestander voor die spuuglelijke badkamer met getrommeld marmeren tegels yukquote:Op maandag 19 november 2007 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Erg gaaf huis.. met alleen verven kom je ook al een heel eind denk ik. Die badkamer is inderdaad spuuglelijkDat glas in lood en die schuifpui zijn inderdaad mooi, en de vloer ook in de woonkamer zo te zien (ben alleen niet kapot van de kleur, maar zou je kunnen veranderen).
Thanks, valt best mee hoor, voorkamer 5x4 en achter 7x3.5 en 4, het is die groothoeklens van die louche makelaarquote:Op maandag 19 november 2007 11:38 schreef Syytön het volgende:
Leuk huisje.Persoonlijk zou ik overwegen wat muren door te breken, vind het tamelijk hokkerig.
Het glas in lood is inderdaad het bovenste gedeelte van de buitenkant portiek. Het is mijn eigen opgang, het is een bordestrap. Als je het portiek opkomt zit mijn voordeur gelijk aan je rechterhand, dan ga je naar binnen, heb je 3 treden, bordes, draai je naar rechts weer 3 treden, bordes, en dan draai naar rechts en loop je de rest van de trap op naar de woning...zo zit het dus in elkaar. Ja heb erg geboft met zo'n pappaquote:Op maandag 19 november 2007 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk!![]()
Ik snap alleen niet waar die glas-in-loodramen zitten. Zijn dat die ramen die je aan de voorkant ziet? Is dat portiek niet gedeeld met je buren dan?
Ben heel benieuwd wat je er van gaat maken. Fijn hoor, een vader die aannemer is![]()
Ja heb er zin an hahaha...Sorry, die zit tot ver in volgend jaar al vol, ik ben ook alleen in de weekenden aan de beurt maar heb geen haastquote:Op maandag 19 november 2007 22:00 schreef becky27 het volgende:
jeumig je gaat wel veel doen zeg, dan is zo een pa heel handig, kan ie niet bij mij een gasleiding en afzuigkap komen verleggen voor een lief prijsje??
Dat valt inderdaar reuze meequote:Op maandag 19 november 2007 22:46 schreef JeeJuh het volgende:
[..]
Thanks, valt best mee hoor, voorkamer 5x4 en achter 7x3.5 en 4, het is die groothoeklens van die louche makelaarTotaal woonoppervlak is 80m2 met vier kamers en redelijke badkamer (1.90 x 2.90)
Hiermee heb ik ook wel de vraag van Vonkenboerbeantwoord !!
Ben ik nog niet over uit, waarschijnlijk niet maar twijfel eigenlijk tussen een loper (dus een smalle baan in het midden) of gewoon wit schilderen...quote:Op maandag 19 november 2007 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga je je trap ook stofferen? (Dat zou best zonde zijn vind ik).
Haha, hou niet zo van rood, maar ik beloof je dat de trap er alleen maar mooier op wordt goed !quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
Ik smeek je, mag ik bij je komen wonen. Die badkamer is idd lelijk. Maar die trap moet je zo houden!!
Ik snap waarom je hier verlieft op word!
Nou er zit nog helemaal geen CV in dus die gaan we compleet aanleggen. Verder zal er wel wat electra bijgetrokken moeten worden voor wat meer stopcontacten her en der, altijd makkelijk....En vloerverwarming in de badkamer, dat was het wel zo'n beetje op dat gebied.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat valt inderdaar reuze mee; had al zo'n vermoeden dat het aan de camera lag
Zijn er verder nog grote installatietechnische dingen die je gaat aanpakken ? Cv ketel vervangen of iets elektrisch (behalve de verlichtingsplannen die je al hebt)
Vergeet niet dat als je één wandcontactdoos in een ruimte bijplaatst en die geaard is; dat alle andere wandcontactdozen in die ruimte ook geaard moeten wordenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:56 schreef JeeJuh het volgende:
[..]
Nou er zit nog helemaal geen CV in dus die gaan we compleet aanleggen. Verder zal er wel wat electra bijgetrokken moeten worden voor wat meer stopcontacten her en der, altijd makkelijk....En vloerverwarming in de badkamer, dat was het wel zo'n beetje op dat gebied.
Dankquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:14 schreef becky27 het volgende:
Goed bezig zeg!! ben wel heeel benieuwd naar wat voor keuken en badkamer je hebt! schilder ze!
Weet niet of je dit sarcastisch bedoeld of niequote:
Dank je Sleeve, kan niet wachten tot al die maanden brainstormen tot uitvoering zijn gebracht !! In principe willen we eind maart helemaal klaar zijn, wil alle kleine klote klusjes gelijk doen, je weet hoe die dingen gaan..komt er nie van of 10-jarenplanquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Sleeve het volgende:
Dat ziet er echt leuk uit zeg! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden...
Ik geef je groot gelijk dat je de badkamer eruit gehaald hebt, het was in ieder geval ook niet mijn smaak. Hoeveel tijd heb je om het huis te verbouwen? Fijn dat je zoveel hulp hebt.
Ik ben wees, kan je vader mij niet adopteren toevallig?????
Thanks !!! De droger trekt het vocht uit de ruimte, en hoe.......Moest gisteravond om 12 uur naar het klushuis, vlak voor het slapen gaan dacht ik hmmmm ben wat vergeten maar wat ??? Oeps de opvangbak van het apparaat vergeten te legen...Kwam net op tijd want bak zat goed vol (zo'n 25 liter), er zit een beveiliging op , stopt automatisch maar dan had ie de nacht niet doorgewerkt dus zonde. Vanmorgen weer een hele volle bak dus om de acht uur legen gewenst....Je kan niet als een gek gaan stoken met verwarming bijvoorbeeld, dat gaat veel te hard inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:48 schreef Mender het volgende:
Wow, complimenten! Zal vast heel erg mooi gaan worden. Het is mischien wel begrijpelijk om een ontvochtiger te gebruiken voor al dat vocht wat in de kamer blijft hangen van het stuckwerk, maar... Is dat niet slecht? Ik heb gehoord dat je het stucwerk beter rustig kunt laten drogen, alleen een raamje open zetten ofzo. Door die droger versnel je het proces en da's volgns mij niet goed.
Hey Sleeve,quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:55 schreef Sleeve het volgende:
Dat is een lekker grote badkamer of niet? Had je al vaker zelf een badkamer getegeld, of was dit de eerste keer?
Lig je nog een beetje op schema of niet?
Jaaaaaaaa, cool he !!! Het gaat nu beetje in een stroomversnelling, nog 4 weekendjes te gaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef becky27 het volgende:
wauw, het wordt echt wat!! goed hoor, hulde aan je vader!
Dank dankquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:56 schreef Reese het volgende:
Doe mij zo'n vader!!![]()
Wat is je toilet mooi betegeld, zeg, echt heel tof! Je badkamer ook, trouwens, en de andere klussen zijn ook bewonderenswaardig. (Wat is het formaat van die witte tegel?)
Succes nog met de laatste weekendjes, even doorzetten en vooral goed voor je vader zorgen, want daar moet je zuinig op zijn
Vertroetel hem maar goed, hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:57 schreef JeeJuh het volgende:
[..]
Dank dank![]()
Besef gelukkig wel dat ik heel erg heb geboft met mijn handige vaderEn bedien hem op zijn wenken in de weekenden, koffie..eten halen..biertje hahaha maar dat is het minste wat ik kan doen!!! Uhm de witte tegel is 50x15 cm, ben de lulligste niet
ze zijn van Poceram Elegance Branco Natural, 26eu m2
Ah, nu snap ik het inderdaad. Ik dacht even dat het zo'n acryl badombouw met een kleurtje was, omdat het er al wel grijs uitzag.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:54 schreef JeeJuh het volgende:
@Reese
Die badombouw was op dat moment nog niet betegeld, zie nieuwe foto's....
Jaaaaaaaa pappa Jeejuh en Wedi platen is ookquote:Op maandag 10 maart 2008 11:12 schreef Reese het volgende:
De platen die je gebruikt hebt bóven je oude tegelwerk, om de muur op te vullen, zijn trouwens Wedi-platen. Briljant spul!
Hoe heb je dat zo afgesmeerd?quote:Op maandag 10 maart 2008 08:54 schreef JeeJuh het volgende:
Randje van de tegels in toilet nog even netjes afgewerk, en done !!!!!!!
Gewoon uit de losse pols met de stucspaan....mijn vader danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:12 schreef BruuD_ het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo afgesmeerd?
Gewoon smeren en daarna een latje er overheen getrokken ofzo?
Ziet er allemaal super uit en het tempo zit er ook goed in, dat ontbreekt er bij mijn verbouwing nog een beetje aan
quote:Je vloer wordt prachtig
quote:Je keuken wordt prachtig
quote:Je klusjesmannen zijn supertegelzetters
eens isquote:En hoewel ik een hekel heb aan gezeik in dit soort leuke topics:
Die paarse tegels zijn afschuwelijkSorry
Eensch.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:35 schreef Reese het volgende:
Je vloer wordt prachtig
Je keuken wordt prachtig
Je klusjesmannen zijn supertegelzetters
En hoewel ik een hekel heb aan gezeik in dit soort leuke topics:
Die paarse tegels zijn afschuwelijkSorry
hehe,quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:48 schreef Reese het volgende:
He jongens, dat was niet de bedoeling![]()
Jeejuh, het paars staat wel heel leuk bij het blauw van je keuken trouwens![]()
Reese, maakt niet uit hoor, smaken verschillen (gelukkig) !!!!! Maar kan idd niet wachten tot het blauwe folie eraf kan, het vloekt echt vreselijk hhahaha.....Heb weer wat schilderwerk af, fotooooosssquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:48 schreef Reese het volgende:
He jongens, dat was niet de bedoeling![]()
Jeejuh, het paars staat wel heel leuk bij het blauw van je keuken trouwens![]()
Thanks Sleeve (en Oblivion), tot op heden zit het afschuwelijke blauwe plasticquote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Sleeve het volgende:
Mooi hoor! Ik ben wel benieuwd naar hoe de keuken er helemaal af uit ziet....
Lijkt net een gevangenis?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben verliefd op de badkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |