Ja idd! Viel me mee!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hehe dat vampier meisje had nog wel humor.
FOK! loopt ook weer te bokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef veldmuis het volgende:
Want er kwam geen topic!
Ja iddquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! loopt ook weer te bokken.
En ze had een enorme bek met rotte tanden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hehe dat vampier meisje had nog wel humor.
irritant..quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! loopt ook weer te bokken.
Ook dat. En een vreselijke stemquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ze had een enorme bek met rotte tanden.
Bekend probleempje bij FOK!.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
potverdorie. Ik zag dit topic maar steeds niet.
In de Active Topics kijken, daar staat ie wel altijd direct: http://forum.fok.nl/activequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
potverdorie. Ik zag dit topic maar steeds niet.
En dan heibel maken om een nekschotquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:08 schreef Ferdo het volgende:
Je klonk als een zeehondje dat doodgeknuppeld werd
Heerlijk subtiel weer.
Vast gewoon een ander geknipt en geplakt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Oh oh... auditie Harm koude douche?
Ik ben echt bang dat ze hem niet doorlaten, zelfs al zingt hij goed...
Het is een leuke aflevering. goed om de audities mee af te sluitenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me tot nu toe uitstekend vermaak, eindelijk begint het programma op niveau te komen.
Leuk sfeertje is er deze keer!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me tot nu toe uitstekend vermaak, eindelijk begint het programma op niveau te komen.
Nu gaan Greenpeace en Lenie 't Hart wellicht klagen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan heibel maken om een nekschot
lekker boeiendquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Oh oh... auditie Harm koude douche?
Ik ben echt bang dat ze hem niet doorlaten, zelfs al zingt hij goed...
En Groenlinks & Partij van de dieren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nu gaan Greenpeace en Lenie 't Hart wellicht klagen.
Hoop hetquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vast gewoon een ander geknipt en geplakt.
Dat mocht ook wel eens een keer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
Dit is echt de tofste aflevering tot nu toe, veel goeien erbij!
D_A, liefje... we zitten hier bij Idols... de vorige keer dat iemand heel irritant voetbal er tussendoor zat te gooien steeds werd dat weggehaald.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
-
Echt leuk om naar te kijken he! Zelfs Jerney met dr pumpsquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, zonder onnodig grof of beledigend te zijn is er toch gewoon erg veel lol.
Nu ook hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
D_A, liefje... we zitten hier bij Idols... de vorige keer dat iemand heel irritant voetbal er tussendoor zat te gooien steeds werd dat weggehaald.
Dat werd ook wel eens tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:15 schreef Svensational het volgende:
Geen tussenstande gaan posten hier, d_a, misschien wil ik later op de avond wel de samenvatting kijken.
[..]
Nu ook hoor..
Idd. Wat een verademing.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
Niet hier hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef snarfbreda het volgende:
Tussenstanden voetbal zijn welkom.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Together het volgende:
Hij doet dus echt serieus mee.
Zo te horen zitten ze echt totaal niet op hem te wachtenquote:
ja klopt stond in zijn msn naamquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik ben Idols aan het opnemen dus ik kijk later, maar ik zie net onze CDP'ert bij Paul de Leeuw in het publiek.
Het is natuurlijk ook wel een beetje vreemd als je vijfde bentquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo te horen zitten ze echt totaal niet op hem te wachten
(en een beetje terecht, wel)
quote:
*vinger opsteekt*quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:22 schreef Ferdo het volgende:
En heel toepasselijk My Way op de achtergrond. Gelukkig niet de versie van Tim Vicious (wie kent hem nog). [afbeelding]
Met dat hawaii-bloesjequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:22 schreef Ferdo het volgende:
En heel toepasselijk My Way op de achtergrond. Gelukkig niet de versie van Tim Vicious (wie kent hem nog).
Kortom, ze voeren hun rol tot in de perfectie uit. Afgezien van het zingen, misschien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:24 schreef Together het volgende:
Wat een engerds zijn die Michael-imitators.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Michael Jackson imitators.Die zijn nog erger dan Elvis imitators.
Ah kom op, jij had het bij deze ook niet droog gehouden!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gordon, val nou niet terug in je oude patroon.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah kom op, jij had het bij deze ook niet droog gehouden!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef Svensational het volgende:
Nou, de laatste auditie van deze editie!
Tim Viciousquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:22 schreef Ferdo het volgende:
En heel toepasselijk My Way op de achtergrond. Gelukkig niet de versie van Tim Vicious (wie kent hem nog).
racistquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht even dat ie boos zou worden!
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht even dat ie boos zou worden!
Ik geef me over!quote:
Joehoequote:
Ik ga mee, DA!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou tot Idols 5 lieve mensen [afbeelding]
Mwoah weet ik nog niet, theater ronde is altijd zo dodelijk saai.quote:
Ja, hoe nepquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:31 schreef Together het volgende:
Harm rijdt zo over het paaltje heen. [afbeelding]
Dat wist je toch al?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:31 schreef borisz het volgende:
114 mensen dus door.
Ik vind de theaterronde juist het leukstquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah weet ik nog niet, theater ronde is altijd zo dodelijk saai.
Gezellig, we richten een clubje op.quote:
Ik overweeg het nog niet, maar het zou kunnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Stoer dat je het toegeeft![]()
En je kijkt gewoon verder!
dat zeg ik! Theaterronde is leukquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Ow ze zeiken wel mensen af? Oh, dan kan het nog leuk worden!
Oh zucht, moet ik dan ook gaan kijken?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik! Theaterronde is leuk![]()
We hebben nog een week om je te bewerken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik overweeg het nog niet, maar het zou kunnen.
Geef het een kans.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh zucht, moet ik dan ook gaan kijken?
JAquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh zucht, moet ik dan ook gaan kijken?
*gaat zich verstoppenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nog een week om je te bewerken.
Gaat wel lukken![]()
BE! Ik verheug me er nu ook al weer op!
Vooral omdat ik al diversetranen
zag
Ja precies. En ook omdat je die mensen nauwelijks nog hebt gezien. Ik ben erg benieuwd wat er nou precies tussen zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nog een week om je te bewerken.
Gaat wel lukken![]()
BE! Ik verheug me er nu ook al weer op!
Vooral omdat ik al diversetranen
zag
je bent een meisje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Johnny!![]()
Nou wie weet, ik zag de eerste tranen alweer dus als we lekker mogen doorgaan met mensen zo de grond in te boren af en toe wie weetquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geef het een kans.
Al vind ik de theaterrondes meestal het minst leuk.
En die-ene-van-wie-de-vader-en-broer(s)-ook-al-36-keer-meededen stond ook te snotteren geloof ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou wie weet, ik zag de eerste tranen alweer dus als we lekker mogen doorgaan met mensen zo de grond in te boren af en toe wie weet
neilquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En die-ene-van-wie-de-vader-en-broer(s)-ook-al-36-keer-meededen stond ook te snotteren geloof ik
Oh, ik dacht dat je BVO wasquote:
Van 114 naar 18 in 3 uitzendingen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:09 schreef Re het volgende:
promo theaterronde ziet er veelbelovend uit
ze gaan van 114 naar 10? in hoeveel stappen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je BVO was!
Het werd tijd. Op naar het echte werk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij dat we van de audities af zijn!
Mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Op naar de theaterronde, met een emotionele Gordon
[ afbeelding ]
Ja, en allebei die icon in je ava verwerktquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
we hebben wel beide de wielerprono gewonnen, maar dat is ook alles![]()
dit wa shet fragmentje ervoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
Maar dit kan ook na een keiharde lachbui geweest zijn he!
wiequote:Op maandag 19 november 2007 18:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die middelste vrouw de opgepimpte Miriam?
dat dacht ik ook al, maar ik wist het niet zeker.quote:Op maandag 19 november 2007 18:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Marian bedoelde ik. Van Roef en Marian.
Helemaal gepimt, maar der okselhaar vergetenquote:Op maandag 19 november 2007 18:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die middelste vrouw de opgepimpte Miriam?
quote:Op maandag 19 november 2007 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helemaal gepimt, maar der okselhaar vergeten
[ afbeelding ]
En koekie had er ook een bosje onder hangen
het viel zo erg op, dat ik dacht... laat ik een screenshot nemenquote:Op maandag 19 november 2007 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
OMG!
Nogal ja...Ver-schrikkelijk... daar kijk je toch niet naar...
Tja, tis toch echt de rustigste dag.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou morgen geen fok en idols
Hmmzz jammer dat het op zaterdag moet
Ik dacht even daar bloeit wat moois opquote:Op zondag 25 november 2007 09:26 schreef BVO het volgende:
Ik vond hem en Brenda wel schattig samen.
Ja die ontpopte zich opeens tot wannabe zangcoachquote:Op zondag 25 november 2007 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vond ik trouwens een irritant mens... en ze is nie door gelukkig!
[ afbeelding ]
Puur omdat ze lelijk is?quote:Op zondag 25 november 2007 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vond ik trouwens een irritant mens... en ze is nie door gelukkig!
[ afbeelding ]
Ik zat me te verbazen hoe makkelijk en zonder ogende inspanning ze al die hoge noten eruit kreeg. Echt goed. maar de make-up mag wat subtieler.quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
En volgens mij is deze ook door... ik kreeg echt kippevel van haar... Zo goed...
[ afbeelding ]
idd ja, ze zong super maar ze zag er een beetje uit alsof ze mama's makeupdoos had gevonden... een beetje tuttig ook! maar goed, wel supergoed gezongen!quote:Op zondag 25 november 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat me te verbazen hoe makkelijk en zonder ogende inspanning ze al die hoge noten eruit kreeg. Echt goed. maar de make-up mag wat subtieler.
ik vond hem wel erg goed gisteren... maar hij is gewoon niet kanpquote:Op zondag 25 november 2007 11:13 schreef sbientje het volgende:
ja das neil, maar hij gaat steeds meer op die kansloze grote broer lijken!
ja die... was ze nou wel door? Want ze heeft het met de chorusline wel verpestquote:Op zondag 25 november 2007 11:32 schreef sbientje het volgende:
Odile
ik dacht dat ze niet door was...quote:Op zondag 25 november 2007 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die... was ze nou wel door? Want ze heeft het met de chorusline wel verpest
Dat is volgens mij de enige frame waar haar borstenspel niet te zien waren.quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is dit? Was met de auditie wel goed... en hier ging ze harstikke vals...
[ afbeelding ]
Dat was precies wat ik ook dacht, zo onwijs makkelijk als zij daar stond te zingen! Echt super!quote:Op zondag 25 november 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat me te verbazen hoe makkelijk en zonder ogende inspanning ze al die hoge noten eruit kreeg. Echt goed. maar de make-up mag wat subtieler.
toch niet Bas he?quote:Op zondag 25 november 2007 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik ook dacht, zo onwijs makkelijk als zij daar stond te zingen! Echt super!
Ok... de styling mag een beetje anders, maar hey... daar staat straks een heel legertje voor klaar.
Oh, en die jongen met dat stropdasje!Echt super zoals hij dat nummer van Queen deed!
Die met dat lila overhemd en dat stropdasje los om zijn nek, even for the record, lange jongen met (donker)blond haar.
je bent deze jongen wel erg aan het promoten Sbientjequote:Op zondag 25 november 2007 11:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
toch niet Bas he?Bas (en dan niet die oen uit de voorrondes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |