Ik overweeg het nog niet, maar het zou kunnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Stoer dat je het toegeeft![]()
En je kijkt gewoon verder!
dat zeg ik! Theaterronde is leukquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Ow ze zeiken wel mensen af? Oh, dan kan het nog leuk worden!
Oh zucht, moet ik dan ook gaan kijken?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik! Theaterronde is leuk![]()
We hebben nog een week om je te bewerken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik overweeg het nog niet, maar het zou kunnen.
Geef het een kans.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh zucht, moet ik dan ook gaan kijken?
JAquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh zucht, moet ik dan ook gaan kijken?
*gaat zich verstoppenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nog een week om je te bewerken.
Gaat wel lukken![]()
BE! Ik verheug me er nu ook al weer op!
Vooral omdat ik al diversetranen
zag
Ja precies. En ook omdat je die mensen nauwelijks nog hebt gezien. Ik ben erg benieuwd wat er nou precies tussen zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nog een week om je te bewerken.
Gaat wel lukken![]()
BE! Ik verheug me er nu ook al weer op!
Vooral omdat ik al diversetranen
zag
je bent een meisje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Johnny!![]()
Nou wie weet, ik zag de eerste tranen alweer dus als we lekker mogen doorgaan met mensen zo de grond in te boren af en toe wie weetquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geef het een kans.
Al vind ik de theaterrondes meestal het minst leuk.
En die-ene-van-wie-de-vader-en-broer(s)-ook-al-36-keer-meededen stond ook te snotteren geloof ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou wie weet, ik zag de eerste tranen alweer dus als we lekker mogen doorgaan met mensen zo de grond in te boren af en toe wie weet
neilquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En die-ene-van-wie-de-vader-en-broer(s)-ook-al-36-keer-meededen stond ook te snotteren geloof ik
Oh, ik dacht dat je BVO wasquote:
Van 114 naar 18 in 3 uitzendingen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:09 schreef Re het volgende:
promo theaterronde ziet er veelbelovend uit
ze gaan van 114 naar 10? in hoeveel stappen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je BVO was!
Het werd tijd. Op naar het echte werk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij dat we van de audities af zijn!
Mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Op naar de theaterronde, met een emotionele Gordon
[ afbeelding ]
Ja, en allebei die icon in je ava verwerktquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
we hebben wel beide de wielerprono gewonnen, maar dat is ook alles![]()
dit wa shet fragmentje ervoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
Maar dit kan ook na een keiharde lachbui geweest zijn he!
wiequote:Op maandag 19 november 2007 18:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die middelste vrouw de opgepimpte Miriam?
dat dacht ik ook al, maar ik wist het niet zeker.quote:Op maandag 19 november 2007 18:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Marian bedoelde ik. Van Roef en Marian.
Helemaal gepimt, maar der okselhaar vergetenquote:Op maandag 19 november 2007 18:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die middelste vrouw de opgepimpte Miriam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |