quote:Op maandag 19 november 2007 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helemaal gepimt, maar der okselhaar vergeten
[ afbeelding ]
En koekie had er ook een bosje onder hangen
het viel zo erg op, dat ik dacht... laat ik een screenshot nemenquote:Op maandag 19 november 2007 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
OMG!
Nogal ja...Ver-schrikkelijk... daar kijk je toch niet naar...
Tja, tis toch echt de rustigste dag.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou morgen geen fok en idols
Hmmzz jammer dat het op zaterdag moet
Ik dacht even daar bloeit wat moois opquote:Op zondag 25 november 2007 09:26 schreef BVO het volgende:
Ik vond hem en Brenda wel schattig samen.
Ja die ontpopte zich opeens tot wannabe zangcoachquote:Op zondag 25 november 2007 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vond ik trouwens een irritant mens... en ze is nie door gelukkig!
[ afbeelding ]
Puur omdat ze lelijk is?quote:Op zondag 25 november 2007 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vond ik trouwens een irritant mens... en ze is nie door gelukkig!
[ afbeelding ]
Ik zat me te verbazen hoe makkelijk en zonder ogende inspanning ze al die hoge noten eruit kreeg. Echt goed. maar de make-up mag wat subtieler.quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
En volgens mij is deze ook door... ik kreeg echt kippevel van haar... Zo goed...
[ afbeelding ]
idd ja, ze zong super maar ze zag er een beetje uit alsof ze mama's makeupdoos had gevonden... een beetje tuttig ook! maar goed, wel supergoed gezongen!quote:Op zondag 25 november 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat me te verbazen hoe makkelijk en zonder ogende inspanning ze al die hoge noten eruit kreeg. Echt goed. maar de make-up mag wat subtieler.
ik vond hem wel erg goed gisteren... maar hij is gewoon niet kanpquote:Op zondag 25 november 2007 11:13 schreef sbientje het volgende:
ja das neil, maar hij gaat steeds meer op die kansloze grote broer lijken!
ja die... was ze nou wel door? Want ze heeft het met de chorusline wel verpestquote:Op zondag 25 november 2007 11:32 schreef sbientje het volgende:
Odile
ik dacht dat ze niet door was...quote:Op zondag 25 november 2007 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die... was ze nou wel door? Want ze heeft het met de chorusline wel verpest
Dat is volgens mij de enige frame waar haar borstenspel niet te zien waren.quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is dit? Was met de auditie wel goed... en hier ging ze harstikke vals...
[ afbeelding ]
Dat was precies wat ik ook dacht, zo onwijs makkelijk als zij daar stond te zingen! Echt super!quote:Op zondag 25 november 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat me te verbazen hoe makkelijk en zonder ogende inspanning ze al die hoge noten eruit kreeg. Echt goed. maar de make-up mag wat subtieler.
toch niet Bas he?quote:Op zondag 25 november 2007 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik ook dacht, zo onwijs makkelijk als zij daar stond te zingen! Echt super!
Ok... de styling mag een beetje anders, maar hey... daar staat straks een heel legertje voor klaar.
Oh, en die jongen met dat stropdasje!Echt super zoals hij dat nummer van Queen deed!
Die met dat lila overhemd en dat stropdasje los om zijn nek, even for the record, lange jongen met (donker)blond haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |