Ja idd! Viel me mee!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hehe dat vampier meisje had nog wel humor.
FOK! loopt ook weer te bokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef veldmuis het volgende:
Want er kwam geen topic!
Ja iddquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! loopt ook weer te bokken.
En ze had een enorme bek met rotte tanden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hehe dat vampier meisje had nog wel humor.
irritant..quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! loopt ook weer te bokken.
Ook dat. En een vreselijke stemquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ze had een enorme bek met rotte tanden.
Bekend probleempje bij FOK!.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
potverdorie. Ik zag dit topic maar steeds niet.
In de Active Topics kijken, daar staat ie wel altijd direct: http://forum.fok.nl/activequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
potverdorie. Ik zag dit topic maar steeds niet.
En dan heibel maken om een nekschotquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:08 schreef Ferdo het volgende:
Je klonk als een zeehondje dat doodgeknuppeld werd
Heerlijk subtiel weer.
Vast gewoon een ander geknipt en geplakt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Oh oh... auditie Harm koude douche?
Ik ben echt bang dat ze hem niet doorlaten, zelfs al zingt hij goed...
Het is een leuke aflevering. goed om de audities mee af te sluitenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me tot nu toe uitstekend vermaak, eindelijk begint het programma op niveau te komen.
Leuk sfeertje is er deze keer!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me tot nu toe uitstekend vermaak, eindelijk begint het programma op niveau te komen.
Nu gaan Greenpeace en Lenie 't Hart wellicht klagen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan heibel maken om een nekschot
lekker boeiendquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Oh oh... auditie Harm koude douche?
Ik ben echt bang dat ze hem niet doorlaten, zelfs al zingt hij goed...
En Groenlinks & Partij van de dieren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nu gaan Greenpeace en Lenie 't Hart wellicht klagen.
Hoop hetquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vast gewoon een ander geknipt en geplakt.
Dat mocht ook wel eens een keer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
Dit is echt de tofste aflevering tot nu toe, veel goeien erbij!
D_A, liefje... we zitten hier bij Idols... de vorige keer dat iemand heel irritant voetbal er tussendoor zat te gooien steeds werd dat weggehaald.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
-
Echt leuk om naar te kijken he! Zelfs Jerney met dr pumpsquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, zonder onnodig grof of beledigend te zijn is er toch gewoon erg veel lol.
Nu ook hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
D_A, liefje... we zitten hier bij Idols... de vorige keer dat iemand heel irritant voetbal er tussendoor zat te gooien steeds werd dat weggehaald.
Dat werd ook wel eens tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:15 schreef Svensational het volgende:
Geen tussenstande gaan posten hier, d_a, misschien wil ik later op de avond wel de samenvatting kijken.
[..]
Nu ook hoor..
Idd. Wat een verademing.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
Niet hier hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef snarfbreda het volgende:
Tussenstanden voetbal zijn welkom.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Together het volgende:
Hij doet dus echt serieus mee.
Zo te horen zitten ze echt totaal niet op hem te wachtenquote:
ja klopt stond in zijn msn naamquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik ben Idols aan het opnemen dus ik kijk later, maar ik zie net onze CDP'ert bij Paul de Leeuw in het publiek.
Het is natuurlijk ook wel een beetje vreemd als je vijfde bentquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo te horen zitten ze echt totaal niet op hem te wachten
(en een beetje terecht, wel)
quote:
*vinger opsteekt*quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:22 schreef Ferdo het volgende:
En heel toepasselijk My Way op de achtergrond. Gelukkig niet de versie van Tim Vicious (wie kent hem nog). [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |