Ach, alleen maar oma'squote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef bartrid het volgende:
Het is spannend aan de top.
Heel veel denk ik, maar in relatie tot muziek...quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:54 schreef belsen het volgende:
Wat heeft niets van doen met de 'Vorsprung durch Technik'?
Zooropa? Of dat dan juist weer wel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:54 schreef belsen het volgende:
de platenbeurs; ik heb weer een hoop vinyl en weinig cd's gekochtquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:54 schreef belsen het volgende:
Blur in 'Parklife'.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:54 schreef belsen het volgende:
Het gevoel van 'Parklife', inderdaad.quote:
Ja, tuurlijk. Tis maar net van waar zie het het vaakst of waar valt het het meest op. Ik weet niet of ik veel universal-cd's thuis heb.quote:Op zondag 18 november 2007 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Maar het is toch ook het grootste muziekbedrijf ter wereld.
Ik ken behoorlijk wat singles waar deze tekst in voor komt, maar ééntje met dit als openingszin wil niet boven komen.quote:Op zondag 18 november 2007 00:24 schreef ranja het volgende:
Vandaag op de beurs gekocht, een single die begint met de tekst "I Love Rock'n'roll"
Welke single?
quote:I love rock 'n' roll
And all these people with no where to go
I love rock 'n' roll
All these people with nothing to show
I love the BBC
I love it when they're pissin' on me
And I love MTV
I love it when they're shittin' on me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |