WHzquote:
BXquote:
feest in Amsterdam, Sexy Motherfuckerquote:
jij liever dan ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
feest in Amsterdam, Sexy Motherfucker![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
feest in Amsterdam, Sexy Motherfucker![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
noem je mij nou Sexy Motherfucker?!?
![]()
nee eeeequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
noem je mij nou Sexy Motherfucker?!?
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:15 schreef Houniet het volgende:
oke ik ga niet weg vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:54 schreef Houniet het volgende:
ik zou kaarten halen, maar had geen tijd, dus zou Cageon ze halen, en die is het vergeten? we snapten elkaar niet dus voor vanavond hebben we geen kaarten kutzooi![]()
jaquote:
wat een toevalquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:21 schreef Houniet het volgende:
he een PM
That really sucksquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:19 schreef Houniet het volgende:
dit is me nog nooit overkomen kutzooi![]()
![]()
het is een vriend van me, we kwamen er net pas achter. is gewoon langs elkaar heen gelopen. shit happens hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
That really sucks![]()
Volgende keer zelf kaarten halen. Ik krijg persoonlijk altijd moordneigingen als andere mensen zaken verprutsen.
oh, hahaquote:
dat is ook dé reden dat ik altijd zelf kaartjes voor dingen haalquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
That really sucks![]()
Volgende keer zelf kaarten halen. Ik krijg persoonlijk altijd moordneigingen als andere mensen zaken verprutsen.
Straks!quote:
oehquote:
hoooooi martquote:En een goedenavond voor alle mensen mét en voor alle mensen zonder kaartjes![]()
.
Ik heb ook geen kaartjes!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:53 schreef DaMart het volgende:
Warme chocomel met slagroom.
En een goedenavond voor alle mensen mét en voor alle mensen zonder kaartjes![]()
.
Ik ook niet. Ben blij dat ik deze week ook een lekker relaxavondje heb... zometeen lekker lui op de bank naar voetbal kijken...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kaartjes!![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kaartjes!![]()
quote:
Aaaaawquote:
quote:
gaat er wel in OAquote:
Dus als je wel naar SM was gegaan, had je helemaal niets gegeten?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
gaat er wel in OAheb me honger
nog niet gegegeteeteten
had ik ook gegetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dus als je wel naar SM was gegaan, had je helemaal niets gegeten?![]()
Of was je dan ff de Mac binnengewandeld?![]()
Maar nu heb je wel een goedkoop avondje...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Houniet het volgende:
goftedomme wat baal ik
ja nou ja. ik ga naar doetinchem met wat vrienden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:28 schreef OA het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel een goedkoop avondje...![]()
Doetinchem... valt daar wat te beleven dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nou ja. ik ga naar doetinchem met wat vrienden.ef een club in
hehe sinds deze zomerquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sinds wanneer zijn er "clubs" in Doetinchem?![]()
![]()
Lag er vanaf 3 uur uit ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging al zo langzaam hier vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |