Sexy Motherfuckerquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef muzas het volgende:
qlimax?
sexy motherfuckerquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef muzas het volgende:
qlimax?
ja en ik ben daar 1 vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh zo heet het feestje
Jullie moesten de kaartjes halen?
Ik zal het Houniet&co even doorgeven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:21 schreef Cageon het volgende:
Je weet wel, van die gasten die zeggen ik haal wel kaartjes.
En als je dan op het punt staat om weg te gaan blijkt dat die ze niet gehaald heeft.
Daar kots ik op
Klacht1: Mensen die beweren kaartjes te halen en het niet doen en daar dan te laat achter moeten komen
klacht2: Ik die wat vergeet en derhalve dus geen kaartjes heeft voor een vet feest.![]()
op die marktplaats staan ze voor 50e. 30e meer dan orginele verkoopprijs, schoftenquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:37 schreef Athmozz het volgende:
bijhorende klacht3: als je dan te laat bent voor je kaartjes & ze op de zwarte markt wil kopen moet je vaak enorm veel betalen voor tickets. Vorig jaar vroegen ze me zelfs 60¤ voor 2 ticketjes die samen (in voorverkoop) aan 16¤ verkocht werden.
Afzetters![]()
doe maar weer zoquote:
mjah, als het echt goed is & je wil persé gaan is 50¤ voor een avond ook nog niet overdreven, alleen is het beu dat het dan niet bij de organisator / DJ's terecht komt maar in de zakken van een ander.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
op die marktplaats staan ze voor 50e. 30e meer dan orginele verkoopprijs, schoften
dat ik de kaarten heb die hij wilt ?quote:
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mjah, als het echt goed is & je wil persé gaan is 50¤ voor een avond ook nog niet overdreven, alleen is het beu dat het dan niet bij de organisator / DJ's terecht komt maar in de zakken van een ander.
en nu ga je weer met je barbies spelen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat ik de kaarten heb die hij wilt ?
is niet echt een klacht he?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:21 schreef Cageon het volgende:
klacht2: Ik die wat vergeet en derhalve dus geen kaartjes heeft voor een vet feest.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |