quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:27 schreef murderH het volgende:
ga ik in de pauze even een jointje roken, lekker rustig. kom ik terug op stage, eet ik mij een broertje, drink me ff wat, en ga aan het werk.
alles gaat goed todat al mn eten opkomt, ik denk, drink me nog wat, en dan is het weg. ik gedronken, moet ik rennen na de plee om daar vervolgens een kwartier boven de plee te hangen om te kotsen.
klacht: rennen na een wc om te kotsen:S
Eerder 85% teveelquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:29 schreef Snakey het volgende:
Je hebt ongeveer 15% van je toetsenbord niet aangeraakt.
Tja. Junks doen wel vaker rare dingen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:31 schreef voskat het volgende:
Heb je je broertje opgegeten?!
Ik ken mensen die na 5 joints nog duidelijkere shit uitkramen dat de TS.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:41 schreef koningdavid het volgende:
Een joint roken in de pauze bij je stage!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:45 schreef murderH het volgende:
njah het was bout wiet dus
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef westcoastleader het volgende:
blowen onder werktijd is chill. Alleen mensen die dta zelf niet kunnen, hebben commentaar op TS
Tja ligt eraan wat voor een baan je hebt natuurlijk maar na 5 jaar elke dag geblowd te hebben kan ik je zeggen dat je alleen maar denkt dat het chill is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef westcoastleader het volgende:
blowen onder werktijd is chill. Alleen mensen die dta zelf niet kunnen, hebben commentaar op TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |