Natuurlijk zijn de gedichten hier niet des Dichter Vaderlands' maar je kunt ook op een gewone manier zeggen dat je iets niet leuk/mooi/sterk vindt. Als je pretendeert zelf zo'n onnoemelijk groot talent te hebben zou het je sieren je (al-)wetendheid te delen met je medemens door constructief commentaar te leveren. Iedere zwakbegaafde kan andermans gedicht afdoen als een kinderlijk prutswerkje...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jongens, het grootste deel hier is gewoon diepe ellende. Geef dat nou gewoon eens toe.
Het mooiste uitzicht volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat verwacht je dan?
Bovendien: wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik heb simplistischere zaken in dichtbundels teruggevonden hoor.
Ik heb het altijd jammer gevonden dat er op dit forum geen smiley met rollende ogen is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Bovendien: wie bepaalt wat goed is en wat niet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik heb het altijd jammer gevonden dat er op dit forum geen smiley met rollende ogen is.
Wat ik daarmee dus bedoel is dat er een hoop simplistische gedichten zijn die je terugvindt in dichtbundels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik heb het altijd jammer gevonden dat er op dit forum geen smiley met rollende ogen is.
Er bestaan dan ook ook een hoop bedroevende dichtbundels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat ik daarmee dus bedoel is dat er een hoop simplistische gedichten zijn die je terugvindt in dichtbundels.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Er bestaan dan ook ook een hoop bedroevende dichtbundels.
Grappig om te zien hoe Strychnine jou aan het verdedigen is, terwijl ik juist jouw gedicht de minst negatieve kritiek gaf van al mijn reacties hier in het gedichten topic. Is koud redelijk te eten trouwens. Ik zal er binnen nu en november een hoogstaand gedicht over plaatsen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij eet koude knakworsten? Gatverdamme.
En dat je tot de conclusie komt dat mijn 'gedichten' diepgang missen zegt wel veel over je scherpte en talent. Mijn complimenten![]()
Een echt knakworst gedicht zeg maar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:07 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe Strychnine jou aan het verdedigen is, terwijl ik juist jouw gedicht de minst negatieve kritiek gaf van al mijn reacties hier in het gedichten topic. Is koud redelijk te eten trouwens. Ik zal er binnen nu en november een hoogstaand gedicht over plaatsen.
Zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik vind de hele dichtkunst een beetje marginaal. Ligt aan mij, ik weet het. Het raakt me gewoon totaal niet.
Ik ben prima in staat om dat te bepalen, al is de waardering hiervoor niet altijd even groot. Laatst was ik op vakantie in Zuid-Afrika. Mijn tijd bracht ik al luierend door in Bloemfontijn en Kaapstad. Ik vroeg me af hoe het op deze plaatsen zou zijn als de mengeling van yin en yang hier , zo'n eeuw geleden, sterker was geweest. Was de hierarchie in deze plaatsen dan sterk verbeterd? hadden wij dan nu in plaats van een loden emmer gesproken van een karaatse werkelijkheid?. Ik twijfelde hier sterk aan. De plaatsen zijn ongelovelijk statisch, cirkelend, maar vooral ook gevangen in een driepotige kruk die uit balans raakt wanneer er één van de poten mist. Wel, één van deze poten mist er, het probleem is welke poot er mist. Dit zie ik enorm veel terug bij sommige gedichten. Het missen van een bepaalde poot, het niet-gezuiverde water in de heilige bron. De roest aan de trapper van de nieuwe mountainbike.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat verwacht je dan?
Bovendien: wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik heb simplistischere zaken in dichtbundels teruggevonden hoor.
Maar waarom ga je er dan op in? Mijn 'dichtkunsten' zeggen jou net zo weinig als jouw mening mij zegt.quote:
Tring, tringeling, op de mountainbike om in Zuid Afrika te gerakenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:16 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Ik ben prima in staat om dat te bepalen, al is de waardering hiervoor niet altijd even groot. Laatst was ik op vakantie in Zuid-Afrika. Mijn tijd bracht ik al luierend door in Bloemfontijn en Kaapstad. Ik vroeg me af hoe het op deze plaatsen zou zijn als de mengeling van yin en yang hier , zo'n eeuw geleden, sterker was geweest. Was de hierarchie in deze plaatsen dan sterk verbeterd? hadden wij dan nu in plaats van een loden emmer gesproken van een karaatse werkelijkheid?. Ik twijfelde hier sterk aan. De plaatsen zijn ongelovelijk statisch, cirkelend, maar vooral ook gevangen in een driepotige kruk die uit balans raakt wanneer er één van de poten mist. Wel, één van deze poten mist er, het probleem is welke poot er mist. Dit zie ik enorm veel terug bij sommige gedichten. Het missen van een bepaalde poot, het niet-gezuiverde water in de heilige bron. De roest aan de trapper van de nieuwe mountainbike.
IK bepaal wat ik goed vind en wat niet, en als ik iets slecht vind, zal je het horen ook!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat verwacht je dan?
Oh, nou mij best hoor stoere jongenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
IK bepaal wat ik goed vind en wat niet, en als ik iets slecht vind, zal je het horen ook!
Zhuanzgi liep eens langs een rivier en zei tegen de minister: Kijk eens hoe die vissen het naar hun zin hebben. De minister zei: Jij bent geen vis, hoe weet jij wat de vreugde van de vissen is? Waarop Zhuangzhi antwoorde: En jij bent mij niet, hoe weet jij dat ik niet weet wat de vreugde van de vissen is? Ik weet het, omdat ik nu hier langs deze rivier loop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:16 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Ik ben prima in staat om dat te bepalen, al is de waardering hiervoor niet altijd even groot. Laatst was ik op vakantie in Zuid-Afrika. Mijn tijd bracht ik al luierend door in Bloemfontijn en Kaapstad. Ik vroeg me af hoe het op deze plaatsen zou zijn als de mengeling van yin en yang hier , zo'n eeuw geleden, sterker was geweest. Was de hierarchie in deze plaatsen dan sterk verbeterd? hadden wij dan nu in plaats van een loden emmer gesproken van een karaatse werkelijkheid?. Ik twijfelde hier sterk aan. De plaatsen zijn ongelovelijk statisch, cirkelend, maar vooral ook gevangen in een driepotige kruk die uit balans raakt wanneer er één van de poten mist. Wel, één van deze poten mist er, het probleem is welke poot er mist. Dit zie ik enorm veel terug bij sommige gedichten. Het missen van een bepaalde poot, het niet-gezuiverde water in de heilige bron. De roest aan de trapper van de nieuwe mountainbike.
Dat heb ik net al gezegd, maar als je nu 10 spaties tussen alle woorden zet kan het wel doorgaan voor herhaling in slow motion.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het is duidelijk dat je niet weet wat goed is, dat was al duidelijk toen je vroeg wie bepaalt wat goed is.
Hmm... ik wist niet dat ik hier op het topic "spui hier alle onzin die in je opkomt, ook al slaat het nergens op" zat, sorry, my bad....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zhuanzgi liep eens langs een rivier en zei tegen de minister: Kijk eens hoe die vissen het naar hun zin hebben. De minister zei: Jij bent geen vis, hoe weet jij wat de vreugde van de vissen is? Waarop Zhuangzhi antwoorde: En jij bent mij niet, hoe weet jij dat ik niet weet wat de vreugde van de vissen is? Ik weet het, omdat ik nu hier langs deze rivier loop.
Ik geef je groot gelijk.
Wat begrijp je niet? het is een aanvulling op mijn uitleg. Het past misschien beter in een ander hokje, maar de intentie tot het clearen van mijn verhaal is er wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hmm... ik wist niet dat ik hier op het topic "spui hier alle onzin die in je opkomt, ook al slaat het nergens op" zat, sorry, my bad....![]()
Dikke banaan in je reet doe wat aan je gevoel voor humor topic zul je bedoelen ouwe gek!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hmm... ik wist niet dat ik hier op het topic "spui hier alle onzin die in je opkomt, ook al slaat het nergens op" zat, sorry, my bad....![]()
KANKER DAN ES OP MAN!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat heb ik net al gezegd, maar als je nu 10 spaties tussen alle woorden zet kan het wel doorgaan voor herhaling in slow motion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |