abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60946617
Jongens, het grootste deel hier is gewoon diepe ellende. Geef dat nou gewoon eens toe.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:07:47 #212
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60946733
Wat verwacht je dan?

Bovendien: wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik heb simplistischere zaken in dichtbundels teruggevonden hoor.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60946797
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jongens, het grootste deel hier is gewoon diepe ellende. Geef dat nou gewoon eens toe.
Natuurlijk zijn de gedichten hier niet des Dichter Vaderlands' maar je kunt ook op een gewone manier zeggen dat je iets niet leuk/mooi/sterk vindt. Als je pretendeert zelf zo'n onnoemelijk groot talent te hebben zou het je sieren je (al-)wetendheid te delen met je medemens door constructief commentaar te leveren. Iedere zwakbegaafde kan andermans gedicht afdoen als een kinderlijk prutswerkje...
pi_60947034
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat verwacht je dan?

Bovendien: wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik heb simplistischere zaken in dichtbundels teruggevonden hoor.
Het mooiste uitzicht volgens mij
is veertig flessen op een rij

(c) Jan Boerstoel
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:23:45 #215
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60947179
Wat heb je aan zwaarmoedig geneuzel als je in een paar zinnetjes een glimlach op iemands gezicht kan toveren?
pi_60950528
quote:
Bovendien: wie bepaalt wat goed is en wat niet.
Ik heb het altijd jammer gevonden dat er op dit forum geen smiley met rollende ogen is.
pi_60950732
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Ik heb het altijd jammer gevonden dat er op dit forum geen smiley met rollende ogen is.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:27:43 #218
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60950792
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Wat ik daarmee dus bedoel is dat er een hoop simplistische gedichten zijn die je terugvindt in dichtbundels.
pi_60950997
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:27 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Wat ik daarmee dus bedoel is dat er een hoop simplistische gedichten zijn die je terugvindt in dichtbundels.
Er bestaan dan ook ook een hoop bedroevende dichtbundels.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:35:31 #220
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60951032
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Er bestaan dan ook ook een hoop bedroevende dichtbundels.
Ongetwijfeld.

Ik vind de hele dichtkunst een beetje marginaal. Ligt aan mij, ik weet het. Het raakt me gewoon totaal niet.
pi_60951078
Een ziekenhuis in 's Gravenhage
Kon het echt niet langer verdragen
Hij kwam steeds weer langs
En ging maar zijn gang
Ga weg Driek, je bent reeds ontslagen!
Graag op anoniem
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:42:31 #222
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60951261
Van de tribune, zo vol van kattenkwaad en keet
Rolt op een zonnige zondag de proletarische kreet

"Den Haag, Den Haag, kanker in je maag"
Tot het gelukkig vanzelf weer vervaagt

Nu dan dus mijn voorstel, om de elite te behagen:
"'s Gravenhage, 's Gravenhage, kanker in jullie magen"
pi_60951691
Een grappenmaker ging uit eten,
Nog nooit bij de balkan gezeten
Aldaar zei hij gauw
Wat krijgen we nou?
De das die ik krijg is versleten!
Graag op anoniem
pi_60952034
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:00 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Jij eet koude knakworsten? Gatverdamme.

En dat je tot de conclusie komt dat mijn 'gedichten' diepgang missen zegt wel veel over je scherpte en talent. Mijn complimenten
Grappig om te zien hoe Strychnine jou aan het verdedigen is, terwijl ik juist jouw gedicht de minst negatieve kritiek gaf van al mijn reacties hier in het gedichten topic. Is koud redelijk te eten trouwens. Ik zal er binnen nu en november een hoogstaand gedicht over plaatsen.
wie de lip niet eert is de wiggah niet weert
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:09:25 #225
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60952115
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:07 schreef wiggahlipz het volgende:

[..]

Grappig om te zien hoe Strychnine jou aan het verdedigen is, terwijl ik juist jouw gedicht de minst negatieve kritiek gaf van al mijn reacties hier in het gedichten topic. Is koud redelijk te eten trouwens. Ik zal er binnen nu en november een hoogstaand gedicht over plaatsen.
Een echt knakworst gedicht zeg maar?
pi_60952300
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik vind de hele dichtkunst een beetje marginaal. Ligt aan mij, ik weet het. Het raakt me gewoon totaal niet.
Zegt toch genoeg?
pi_60952322
quote:
Wat verwacht je dan?

Ik ben prima in staat om dat te bepalen, al is de waardering hiervoor niet altijd even groot. Laatst was ik op vakantie in Zuid-Afrika. Mijn tijd bracht ik al luierend door in Bloemfontijn en Kaapstad. Ik vroeg me af hoe het op deze plaatsen zou zijn als de mengeling van yin en yang hier , zo'n eeuw geleden, sterker was geweest. Was de hierarchie in deze plaatsen dan sterk verbeterd? hadden wij dan nu in plaats van een loden emmer gesproken van een karaatse werkelijkheid?. Ik twijfelde hier sterk aan. De plaatsen zijn ongelovelijk statisch, cirkelend, maar vooral ook gevangen in een driepotige kruk die uit balans raakt wanneer er één van de poten mist. Wel, één van deze poten mist er, het probleem is welke poot er mist. Dit zie ik enorm veel terug bij sommige gedichten. Het missen van een bepaalde poot, het niet-gezuiverde water in de heilige bron. De roest aan de trapper van de nieuwe mountainbike.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:17:40 #228
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60952344
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Zegt toch genoeg?
Maar waarom ga je er dan op in? Mijn 'dichtkunsten' zeggen jou net zo weinig als jouw mening mij zegt.

Ga lekker een gedichtje schrijven.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:19:55 #229
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60952412
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:16 schreef wiggahlipz het volgende:

[..]

Ik ben prima in staat om dat te bepalen, al is de waardering hiervoor niet altijd even groot. Laatst was ik op vakantie in Zuid-Afrika. Mijn tijd bracht ik al luierend door in Bloemfontijn en Kaapstad. Ik vroeg me af hoe het op deze plaatsen zou zijn als de mengeling van yin en yang hier , zo'n eeuw geleden, sterker was geweest. Was de hierarchie in deze plaatsen dan sterk verbeterd? hadden wij dan nu in plaats van een loden emmer gesproken van een karaatse werkelijkheid?. Ik twijfelde hier sterk aan. De plaatsen zijn ongelovelijk statisch, cirkelend, maar vooral ook gevangen in een driepotige kruk die uit balans raakt wanneer er één van de poten mist. Wel, één van deze poten mist er, het probleem is welke poot er mist. Dit zie ik enorm veel terug bij sommige gedichten. Het missen van een bepaalde poot, het niet-gezuiverde water in de heilige bron. De roest aan de trapper van de nieuwe mountainbike.
Tring, tringeling, op de mountainbike om in Zuid Afrika te geraken
Kijk onderweg wel uit voor missende poten tussen je spaken.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:21:54 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_60952476
quote:
Wat verwacht je dan?

IK bepaal wat ik goed vind en wat niet, en als ik iets slecht vind, zal je het horen ook!
Laffe huichelaar
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:23:49 #231
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60952544
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

IK bepaal wat ik goed vind en wat niet, en als ik iets slecht vind, zal je het horen ook!
Oh, nou mij best hoor stoere jongen
pi_60952754
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:16 schreef wiggahlipz het volgende:

[..]

Zhuanzgi liep eens langs een rivier en zei tegen de minister: Kijk eens hoe die vissen het naar hun zin hebben. De minister zei: Jij bent geen vis, hoe weet jij wat de vreugde van de vissen is? Waarop Zhuangzhi antwoorde: En jij bent mij niet, hoe weet jij dat ik niet weet wat de vreugde van de vissen is? Ik weet het, omdat ik nu hier langs deze rivier loop.

Ik geef je groot gelijk.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:31:45 #233
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60952792
Oh no... not this shit
pi_60952852
Het is duidelijk dat je niet weet wat goed is, dat was al duidelijk toen je vroeg wie bepaalt wat goed is.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:37:38 #235
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60952981
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het is duidelijk dat je niet weet wat goed is, dat was al duidelijk toen je vroeg wie bepaalt wat goed is.
Dat heb ik net al gezegd, maar als je nu 10 spaties tussen alle woorden zet kan het wel doorgaan voor herhaling in slow motion.
pi_60953005
Een student die woont op de calslaan
Heeft net logopedie gedaan
Maar zes jaar ten spijt
Met geen moog’lijkheid
Kon hij een woord van Batman verstaan
Graag op anoniem
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:05:07 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_60953927
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Zhuanzgi liep eens langs een rivier en zei tegen de minister: Kijk eens hoe die vissen het naar hun zin hebben. De minister zei: Jij bent geen vis, hoe weet jij wat de vreugde van de vissen is? Waarop Zhuangzhi antwoorde: En jij bent mij niet, hoe weet jij dat ik niet weet wat de vreugde van de vissen is? Ik weet het, omdat ik nu hier langs deze rivier loop.

Ik geef je groot gelijk.
Hmm... ik wist niet dat ik hier op het topic "spui hier alle onzin die in je opkomt, ook al slaat het nergens op" zat, sorry, my bad....
Laffe huichelaar
pi_60954403
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hmm... ik wist niet dat ik hier op het topic "spui hier alle onzin die in je opkomt, ook al slaat het nergens op" zat, sorry, my bad....
Wat begrijp je niet? het is een aanvulling op mijn uitleg. Het past misschien beter in een ander hokje, maar de intentie tot het clearen van mijn verhaal is er wel.
pi_60954415
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dikke banaan in je reet doe wat aan je gevoel voor humor topic zul je bedoelen ouwe gek!
pi_60954446
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:37 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dat heb ik net al gezegd, maar als je nu 10 spaties tussen alle woorden zet kan het wel doorgaan voor herhaling in slow motion.
KANKER DAN ES OP MAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')