Perensap vind ik wel te pruimen, maar schnapps ken ik niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:39 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, je vroeg wat ik drink.Schnapps met perensap, beetje gek, maar erg lekker!
Verschilt ontzettend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Perensap vind ik wel te pruimen, maar schnapps ken ik niet...![]()
Hoeveel %% heeft die bende?
Nee, maar ik ben wel tevreden met wat er nu aan mijn muur hangt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
oi Peter,
Nog nieuwe kunst gescoord de laatste tijd?
Gaarnequote:
Roemenen stoken zelf tuica....soort van sterk bocht. Maar ze doen het met verschillende varianten, waaronder pruimen en peren. Hoe krijgen ze nu een peer in zo'n fles....Wel, ze laten hem groeien in die fles en mikken er later van dat zelfgestookte bocht in....en lekker.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:39 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, je vroeg wat ik drink.Schnapps met perensap, beetje gek, maar erg lekker!
Dat lijkt me het belangrijkst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel tevreden met wat er nu aan mijn muur hangt.
Die meuk is inderdaad best lekker, maar echt alléén als je er een beetje van drinkt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roemenen stoken zelf tuica....soort van sterk bocht. Maar ze doen het met verschillende varianten, waaronder pruimen en peren. Hoe krijgen ze nu een peer in zo'n fles....Wel, ze laten hem groeien in die fles en mikken er later van dat zelfgestookte bocht in....en lekker.....![]()
[ afbeelding ]
Is gewoon jonge jenever, en dan perensap en veel ijs erin, heerlijk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Here you have German darlingquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaarne![]()
Onze collectie:
De "Feigling" (lafaard) is de minst sterke met ongeveer 20%
De "Shierker Feuerstein" (Feuerstein uit Shierker) de sterkste met 40%+
Daar zitten nog een stuk of 6 verschillende tussen.
Eerder bitter.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Here you have German darling![]()
Sterk spul nog, die bende... zoet?
Na een halve fles moet je stoppen......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die meuk is inderdaad best lekker, maar echt alléén als je er een beetje van drinkt.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roemenen stoken zelf tuica....soort van sterk bocht. Maar ze doen het met verschillende varianten, waaronder pruimen en peren. Hoe krijgen ze nu een peer in zo'n fles....Wel, ze laten hem groeien in die fles en mikken er later van dat zelfgestookte bocht in....en lekker.....![]()
[ afbeelding ]
De jenever is 35%quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe ben je als je aangeschoten bent.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is gewoon jonge jenever, en dan perensap en veel ijs erin, heerlijk!![]()
jenever......ik zwijgquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is gewoon jonge jenever, en dan perensap en veel ijs erin, heerlijk!![]()
Dat is toch wat ze tegenwoordig in de kinderdisco's in één teug achterover slaan?quote:
Dat is Feigling achtige troep.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze tegenwoordig in de kinderdisco's in één teug achterover slaan?
Gezellie!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat zit jij achterover te tiefen?
Ik blijf nog even online.
Moet ik dat ècht vertellen? Maar vooruit. zal eerlijk antwoorden...word erg aanhalig en aanhankelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe ben je als je aangeschoten bent.......
Kom je op de meet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet ik dat ècht vertellen? Maar vooruit. zal eerlijk antwoorden...word erg aanhalig en aanhankelijk![]()
Whatever...ik ben te oud en wijs voor die shit....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is Feigling achtige troep.
Flügel heet het geloof ik dan?
Ik begrijp wel dat het af en toe verkeerd gaat in die ziekenhuizen........quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat zit jij achterover te tiefen?
Ik blijf nog even online.
Blijf doordrinken.....ik stap nu in de auto......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet ik dat ècht vertellen? Maar vooruit. zal eerlijk antwoorden...word erg aanhalig en aanhankelijk![]()
Daarom krijg jij Shierkerquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Whatever...ik ben te oud en wijs voor die shit....![]()
Rij je toevallig langs Duitsland?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blijf doordrinken.....ik stap nu in de auto......![]()
20, is net mooiquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou....CB is ook pittig toch? 30% ofzo?![]()
Alleen maar......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rij je toevallig langs Duitsland?![]()
En wat is dat dan?quote:
Wuhehehequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als je schnapps en perensap hebt? Ja![]()
Soort kruidenbitter.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat is dat dan?
Je zult het niet geloven, maar op mijn 17e heb ik in een slijterij gewerkt, maar niks van opgestoken...![]()
Overleggen we dat niet meer tegenwoordig, multimeisje?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als je schnapps en perensap hebt? Ja![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soort kruidenbitter.
Jägermeister wel bekend?
PM?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Overleggen we dat niet meer tegenwoordig, multimeisje?![]()
Geeft niet hoor, ik ben pas met PM-en begonnen nadat ik de naam had...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM?![]()
Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry![]()
Nee schat, overdag drink ik dat niet hoor, maar het is weekend, en ja, dan lust ik wel een borreltjequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het af en toe verkeerd gaat in die ziekenhuizen........![]()
Mag ik ook komen dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Citroenbrandewijn ook maar op de boodschappenlijst?
Spa Orange. Ik drink eigenlijk (bijna) nooit alcohol thuis. Alleen zomers als het echt heel warm is een biertje...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
En wat drink jij SMSN?
Euh...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb mooie herionneringen aan Mezqal![]()
Wanneer worden we verwacht?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf...
Natuurlijk!?![]()
Iedereen mag toch komen!?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spa Orange. Ik drink eigenlijk (bijna) nooit alcohol thuis. Alleen zomers als het echt heel warm is een biertje...
Tis bij mij omgekeerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spa Orange. Ik drink eigenlijk (bijna) nooit alcohol thuis. Alleen zomers als het echt heel warm is een biertje...
Mezqal is WAT!?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:00 schreef Py het volgende:
[..]
Hebben we die niet?![]()
Geeft niet. Heb eigenlijk toch geen trek in worm![]()
Hoe werkt dat zo'n bug?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat was de 3 over heel bug weer.
IJs kun je uit de tuin scheppen, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wuhehehe![]()
*boodschappenlijstje maakt:BIER schnapps en perensap
Rosequote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in het glaasje?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
IJs kun je uit de tuin scheppen, dat scheelt weer![]()
Ja ja, ik zuip je onder tafelquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarentegen kan ik flink doorhalen als ik uit ben.....![]()
Moet je van goeie huizen komenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht even dat ik je weg gejaagd had.....![]()
Ff zonder dollen..serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Merk je het niet?
Van 22:00 tot 22:03 is het forum traag.
Dat geldt trouwens voor elk uur.
Sorry, liet me even gaan, zal niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Overleggen we dat niet meer tegenwoordig, multimeisje?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben pas met PM-en begonnen nadat ik de naam had...![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mezcalquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mezqal is WAT!?![]()
Dat kán geen drankje zijn...![]()
Hangt er vanaf wanneer je hebt gelurkt .. Gister ..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Proost!![]()
Had je alweer een update van je snoepies?
Owkeeeeeeeeeeej...ga er proberen op te letten.. af en toe ben je best slim..quote:
Bij mij werkt dat precies andersom, als het koud is neem ik een lekker mixje met de jullie nu bekende ingrediënten...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schatje, I like you in every wayquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Sorry, liet me even gaan, zal niet meer gebeuren![]()
Toen deed 'ie het niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer je hebt gelurkt .. Gister ..![]()
Dat is toch met die wurm in de fles? Gadverdammequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb mooie herionneringen aan Mezqal![]()
Sjesus heb ik de boel nu al om zeep geholpenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus heb ik de boel nu al om zeep geholpen![]()
Apen eten wurmen/ wormen..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is toch met die wurm in de fles? Gadverdamme![]()
Paar stoere tieners en dan een fles met dat spul. Alles met alcohol was al goed. Laat staan met zo'n ronddrijvende worm erin.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is toch met die wurm in de fles? Gadverdamme![]()
Tja, zou maar zo kunnen dat ik een stuk meer verstand heb dan jou en op tijd weet te stoppen....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja ja, ik zuip je onder tafelEn dit is geen uitdaging
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, zou maar zo kunnen dat ik een stuk meer verstand heb dan jou en op tijd weet te stoppen....![]()
Ja klopt .. Die heeft heel kort in mijn fobo gestaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doet het alweer..
Ik heb toch ook ooit een foto van jou met bril gezien?
Neem es een vent als je koud bent......quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat precies andersom, als het koud is neem ik een lekker mixje met de jullie nu bekende ingrediënten...![]()
dan jij btw... over verstand gesprokenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, zou maar zo kunnen dat ik een stuk meer verstand heb dan jou en op tijd weet te stoppen....![]()
Ja, natuurlijk met iemand van wie je wel kunt winnen......quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet met wie ik de uitdaging wel aanga..
![]()
Zetten jullie foto's in je profiel?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt .. Die heeft heel kort in mijn fobo gestaan.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt .. Die heeft heel kort in mijn fobo gestaan.![]()
ad remquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dan jij btw... over verstand gesproken![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zetten jullie foto's in je profiel?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk met iemand van wie je wel kunt winnen......![]()
Scherp! Zal het overwegen, klinkt aanlokkelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem es een vent als je koud bent......![]()
Je kunt mij al inhuren voor een 40 euro per avond....![]()
(9 tot 12)
Ik neem niet eens de moeite om een Fotoboek te maken..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zetten jullie foto's in je profiel?
Hehehe kan best .. Ik weet de aanleiding niet meer .. maar was ook een topic dat ik erg slecht kan lezen zonder bril. En bril op mijn werk had laten liggenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik probeer indruk op je te maken...ist een beetje gelukt?
Allicht, je hebt tieten als een Kameel daar kunnen drie melkbussen vocht in, dat is voor mij een mission impossible....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben dol op uitdagingen, maar dit is een gelopen race voor me..
![]()
Ik en mijn ex en zijn ex en kid naar de Efteling voor een paar nachtjes...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehe kan best .. Ik weet de aanleiding niet meer .. maar was ook een topic dat ik erg slecht kan lezen zonder bril. En bril op mijn werk had laten liggen![]()
Een fotobóek, klinkt me weer veel te moeilijk, zeker gezien het feit dat ik al aan mijn tweede borrel zit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik neem niet eens de moeite om een Fotoboek te maken..
Ohh ja jemig ik word zelf oud op het forumquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik en mijn ex en zijn ex en kid naar de Efteling voor een paar nachtjes...![]()
Jij hebt iets met vocht in bepaalde lichaamsdelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allicht, je hebt tieten als een Kameel daar kunnen drie melkbussen vocht in, dat is voor mij een mission impossible....![]()
Ik ben gewoon een goed uitziende kerel van 50+, is geen foto voor nodig, lijkt mequote:Op vrijdag 16 november 2007 22:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Een fotobóek, klinkt me weer veel te moeilijk, zeker gezien het feit dat ik al aan mijn tweede borrel zit.![]()
Slim ben ik niet, eerder dom...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:22 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ik hou van slimme vrouwen![]()
Maar pas op dat ik je geen letterneuker ga vinden![]()
Never mind.... mijn geheugen is zo slecht nog niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ja jemig ik word zelf oud op het forum![]()
Met tieten als een kameelquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een goed uitziende kerel van 50+, is geen foto voor nodig, lijkt me![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een goed uitziende kerel van 50+, is geen foto voor nodig, lijkt me![]()
Van huis uit....iets op tegen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Jij hebt iets met vocht in bepaalde lichaamsdelen![]()
Hadden jullie een vochtig huis?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van huis uit....iets op tegen?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hadden jullie een vochtig huis?
Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van huis uit....iets op tegen?![]()
Nee hoor, maar IQ-scores zijn zo lekker nietszeggend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom niet, moet je je nu ook al schamen als je dom bent?
Sliep vroeger onder de dakpannen......met ijspegels van het ademen aan de binnenkant....bloemen op de ramen. In een stapelbed met mijn broertje....good old times....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hadden jullie een vochtig huis?
Maar lieve Py, je scharrelt hier nu al een tijdje rond, vertel wat meer over je intrigerende persoonlijkheid...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef Py het volgende:
[..]
Nee.
Waarom zou ik?![]()
Tis vast verklaarbaar.
En wie vraagt dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar lieve Py, je scharrelt hier nu al een tijdje rond, vertel wat meer over je intrigerende persoonlijkheid...![]()
Ik ben dom met een laag IQ, troost je, en lelijk als de nacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, maar IQ-scores zijn zo lekker nietszeggend.
Ik ken hele domme mensen met hoge IQ's en vice versa.![]()
Het lelijke eendje van de SC...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben dom met een laag IQ, troost je, en lelijk als de nacht.![]()
En een hele koude badkamer..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sliep vroeger onder de dakpannen......met ijspegels van het ademen aan de binnenkant....bloemen op de ramen. In een stapelbed met mijn broertje....good old times....
Yup, was puickendquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:22 schreef beroepslurker het volgende:
Ian, heb jij vanmiddag dat liedje van die metalband nog gehoord? Had hem er speciaal voor jou opgezet.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een fles CB heeft meer inhoud qua procenten dan ik aan IQ![]()
Dat zeggen alleen mensen die denken dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben dom met een laag IQ, troost je, en lelijk als de nacht.![]()
LOVE!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
Hee leuk hier weer .. Spurt ff naar de avondwinkel voor een flessie![]()
Kan ik wat meenemen?
Nee hoor, ik heb wel genoeg gehad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
Hee leuk hier weer .. Spurt ff naar de avondwinkel voor een flessie![]()
Kan ik wat meenemen?
Ik weet zeker dat het wel waar is...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die denken dat het niet waar is.
Je ava is n kruisjequote:Op vrijdag 16 november 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die denken dat het niet waar is.
Jij bent een echte romanticus, dat heb ik allang gemerkt....toen je het over de sneeuw had, schetste je ook zo'n mooi beeld, vond het poëtisch.....(de senitmentaliteit begint toe te slaan)quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sliep vroeger onder de dakpannen......met ijspegels van het ademen aan de binnenkant....bloemen op de ramen. In een stapelbed met mijn broertje....good old times....
je bedoeld de jenever....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij bent een echte romanticus, dat heb ik allang gemerkt....toen je het over de sneeuw had, schetste je ook zo'n mooi beeld, vond het poëtisch.....(de senitmentaliteit begint toe te slaan)
Wie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
APK dacht daar heul anders over...
APK is een oude chagrijnige zeikerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kent m'n prijs voor een leuke avondje.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij bent een echte romanticus, dat heb ik allang gemerkt....toen je het over de sneeuw had, schetste je ook zo'n mooi beeld, vond het poëtisch.....(de senitmentaliteit begint toe te slaan)
OMFG KIJK!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
40 euro, is daar alles bij inbegrepen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kent m'n prijs voor een leuke avondje.....![]()
Ik zie nietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee joh! Ik doe het nog een keer voor:![]()
Nou...?
Kee, ik geloof je.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het wel waar is...
Asjeblieft skattie..nu trek ik even aan de noodrem...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
40 euro, is daar alles bij inbegrepen?
Lekker toch?quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Asjeblieft skattie..nu trek ik even aan de noodrem...![]()
![]()
Huh? Wat ben je snel.. Moet nog ffies over een goed antwoord na denken..quote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lobasca keurt de mannen voor je?![]()
Ken mijn pappenheimers....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lobasca keurt de mannen voor je?![]()
No limits, behalve dan de usual not wanted stuff.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
40 euro, is daar alles bij inbegrepen?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huh? Wat ben je snel.. Moet nog ffies over een goed antwoord na denken..![]()
Ik wacht wel, heb nog iets lekkers te drinken tenslotte, en het gezelschap is ook puik, of puickend, (Ian)quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huh? Wat ben je snel.. Moet nog ffies over een goed antwoord na denken..![]()
Moe?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee! Kijk nou eens goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wacht wel, heb nog iets lekkers te drinken tenslotte, en het gezelschap is ook puik, of puickend, (Ian)
Tuurlijk niet. Maar er zijn maar heel weinig mensen die zichzelf lelijk kunnen noemen. Naar mijn mening dan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooi! Jij schijnt wel onweerstaanbaar te zijn?![]()
Moet ik popcorn pakken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik je pappenheimer......![]()
Uhhhhh...jij bent van dezelfde lichting als ik...dus dat schept enigszins een bandquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik je pappenheimer......![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
No limits, behalve dan de usual not wanted stuff.....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wacht wel, heb nog iets lekkers te drinken tenslotte, en het gezelschap is ook puik, of puickend, (Ian)
Ik ben een lelijk wijf. Punt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar er zijn maar heel weinig mensen die zichzelf lelijk kunnen noemen. Naar mijn mening dan.
wortelkanaalbehandeling?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee! Kijk nou eens goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon ook moe.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heerlijk, mannen die je zonder woorden begrijpen.![]()
Biejoetie is in the eyes of the beholderquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En dàt is een aperte leugen.Ook Punt.
Beter opletten.quote:
De hamvraag is: "Wie komen er nog op je lijstje"........quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga door, ga door...wie moeten er nog meer op mijn lijstje?![]()
ik had m ook gemerkt ja...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter opletten.
Ik lig zo vaak in een scheur om je.
Enne, dat waren weer de eerste paar minuten van het volle uur en het forum was weer traag.
Gert, APK, NMNS, Polo, WJ, PPI, Py, Pavement...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga door, ga door...wie moeten er nog meer op mijn lijstje?![]()
Dat weet jij niet... lekker wief!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En dàt is een aperte leugen.Ook Punt.
Jij zelfquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, APK, NMNS, Polo, WJ, PPI, Py, Pavement...
Wie hebben we nog meer?
Help 's SC mannen op te noemen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De hamvraag is: "Wie komen er nog op je lijstje"........![]()
Jappie, Mike, Peter, Demins,quote:
How.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, APK, NMNS, Polo, WJ, PPI, Py, Pavement...
Wie hebben we nog meer?
Zo ben ik waarschijnlijk ook ooit aan die uitdrukking gekomen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Pappenheimer.. hahahha.. Zo noemde me moeder me, en broer en zus.. als we wat hadden uitgevreten
Ik ken jullie pappenheimers wel![]()
![]()
Je kan utquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
How.
Van de week moest ik nog 4 kinderen produceren met Lobasca en nu sta ik in een lijstje van 8.
Dat zijn 32 kinderen. Anderhalf jaar per kind dat is 48 jaar zwanger zijn of worden.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Pappenheimer.. hahahha.. Zo noemde me moeder me, en broer en zus.. als we wat hadden uitgevreten
![]()
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......quote:
Is dat iets west friesquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo ben ik waarschijnlijk ook ooit aan die uitdrukking gekomen...![]()
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......
En zijn een paar positieve uitzonderingen, maar die kun je op één hand tellen.
Jij had laatst ook nog zo'n leuk ouderwets woord......ben het vergeten, maar zat met een glimlach hier.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
![]()
Nou, ga er maar aan staan damesquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
How.
Van de week moest ik nog 4 kinderen produceren met Lobasca en nu sta ik in een lijstje van 8.
Dat zijn 32 kinderen. Anderhalf jaar per kind dat is 48 jaar zwanger zijn of worden.
Wil je dat dan.. Nou be my guestquote:
Dit was maar voor de lolzorsquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......
Hij wél ja, hij hoeft ze niet te baren, alleen maar te maken, en dat is een pretje!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..
Als het goed is proef jij CB.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..
Ligt eraan met wiequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hij wél ja, hij hoeft ze niet te baren, alleen maar te maken, en dat is een pretje!
Zeikwijf...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou wel anders willen...maar helaas...![]()
Niks daarvan...jij herkent het bij een ander en dat zegt iets over jezelf...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je smaakpapillen......
Amen, sister.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
In dit soort situaties is discussiëren meestal zinloos.![]()
Owh? Maak eens een lijstje dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt er sterk aan of je nummer eerst of laatst bent.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hij wél ja, hij hoeft ze niet te baren, alleen maar te maken, en dat is een pretje!
LOL maar dan internet slang: lolzorsquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen Ian..
Er zijn vrouwen die met de klok (en koortsthermometer) in de hand hun partner lopen te commanderen om terstond een erectie te arrangeren, want het is tijd voor een poging........Hoe leuk zou dat zijn vraag ik mij af.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij bent wel op de hoogte van de FOK-slangquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LOL maar dan internet slang: lolzors
vertaling:
Het was maar voor de lolzors
Het was maar voor de grap.
Het is trouwens wel een beetje een Ian woord geloof ik![]()
Conclusie: NMNS is een aandachtshoer?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks daarvan...jij herkent het bij een ander en dat zegt iets over jezelf...![]()
Ik hou van nat, ga wel als laatste.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ligt er sterk aan of je nummer eerst of laatst bent.![]()
Moet het allemaal op 1 avond dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ligt er sterk aan of je nummer eerst of laatst bent.![]()
Het is meer Ian slang geloof ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent wel op de hoogte van de FOK-slang![]()
Goddámn, that's nasty!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van nat, ga wel als laatste.....![]()
Ja ik ook maar mijn moeder komt uit die richting . Uit Medemblik.. Btw.. jaren dat na dat mijn vader was overleden had ik al in de smiezen dat ze een vriendje had, ze draaide er een beetje omheen . En toen kon ik het eindelijk zeggen. Jaahh ken mijn pappeheimertje wel ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben elders geboren en opgegroeid....
Volmondig JA!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Conclusie: NMNS is een aandachtshoer?
Dankjewel Ian, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LOL maar dan internet slang: lolzors
vertaling:
Het was maar voor de lolzors
Het was maar voor de grap.
Het is trouwens wel een beetje een Ian woord geloof ik![]()
Vochtige krotten doen je terug denken aan die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van nat, ga wel als laatste.....![]()
Graag gedaan zoals u weet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dankjewel Ian, weer wat geleerd![]()
Denk dat ik dan als man meteen maatje pink zou hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die met de klok (en koortsthermometer) in de hand hun partner lopen te commanderen om terstond een erectie te arrangeren, want het is tijd voor een poging........Hoe leuk zou dat zijn vraag ik mij af.....![]()
Welnee, af en toe steek ik best wat van je op, en zolang je mijn serieuze vragen serieus beantwoordt, ben je best puick!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is meer Ian slang geloof ik![]()
En een beetje sneu![]()
Als je dat niet kent ben je oud?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
goed. Oké. ik ben dus nu officieel oud![]()
ze staan net op tv bij Jensen en of ander nieuw dansje te doen. En dat is raar joh..![]()
Melbourne shuffle...![]()
en dat noemen ze vervolgens ook nog "klussen"quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die met de klok (en koortsthermometer) in de hand hun partner lopen te commanderen om terstond een erectie te arrangeren, want het is tijd voor een poging........Hoe leuk zou dat zijn vraag ik mij af.....![]()
Ik sta altijd klaer voor myn medeposterts.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee, af en toe steek ik best wat van je op, en zolang je mijn serieuze vragen serieus beantwoordt, ben je best puick!![]()
Mijn moeder had vele van die uitspraken, waar ze zelf de betekenis niet van wist..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook maar mijn moeder komt uit die richting . Uit Medemblik.. Btw.. jaren dat na dat mijn vader was overleden had ik al in de smiezen dat ze een vriendje had, ze draaide er een beetje omheen . En toen kon ik het eindelijk zeggen. Jaahh ken mijn pappeheimertje wel ...![]()
Hoe was het feest? Goed geslaagd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben ik te laat voor de afterparty?
Nee, dat gaat niet. Je moet ze 1x zwanger maken. 9 maanden wachten. Bevallen. Beetje bij laten komen en dan weer zwanger maken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet het allemaal op 1 avond dan?
Ik vermoed dat er sprake is van een inschattingsfout.....en niet van mij.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En van je een, twee, drie: STEEK DIE MAAR IN JE ZAK!
![]()
nou nee. dat niet. Maar het is serieus raar. En dan vond ik Jumpen al apart deze trend ontgaat me gewoon. En daardoor voel ik me zo oudquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dat niet kent ben je oud?
In dat geval:![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben ik te laat voor de afterparty?
http://huubfeedsyourhead.(...)sjimmi.html#comments
daar gaat toch wat tijd in zitten, en dan heb je na 24 uur 1 reactie (groetjes aan mama)
Waar doe je het dan voor, twijfels en vooral veel drank
gelukkig had ik vandaag een leuk feestje met veel princessaaaas
Mijn ex stal de show met een danscursus, op de lambada, echt gaaf
Weeeezzzz
En van je een, twee, drie PLEUR DE POPCORN MAAR WEER WEG!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er sprake is van een inschattingsfout.....en niet van mij.....![]()
Wanneer beginnen we?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:22 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Je moet ze 1x zwanger maken. 9 maanden wachten. Bevallen. Beetje bij laten komen en dan weer zwanger maken.![]()
Ernstig heftig, was de eerste keer voor mij. Begon met uitnodiging voor 5 maar werden er 12 of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoe was het feest? Goed geslaagd?
Ik heb geen idee, maar de eerste die het bij mij zou doen die krijgt een enkeltje richting huis.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat noemen ze vervolgens ook nog "klussen"
hoe erotisch is dat..![]()
ai, gaan jullie aan de klus..quote:
sehr sympatisch ende tollquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sta altijd klaer voor myn medeposterts.![]()
Leuk hé, zo'n kinderfeestjequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ernstig heftig, was de eerste keer voor mij. Begon met uitnodiging voor 5 maar werden er 12 of zo.
Totale chaos. Ik kon het niet meer overzien en moest worden gedefilibrato
Barefoot en pregnantquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:22 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Je moet ze 1x zwanger maken. 9 maanden wachten. Bevallen. Beetje bij laten komen en dan weer zwanger maken.![]()
Hola, tobasca, como estas...........................................quote:
Kom ik nog op terug..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan wat voor kwalificaties koppel jij die term eigenlijk......![]()
Maar gaat het nu weer een beetje? Ben je weer van de beademing af?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ernstig heftig, was de eerste keer voor mij. Begon met uitnodiging voor 5 maar werden er 12 of zo.
Totale chaos. Ik kon het niet meer overzien en moest worden gedefilibrato
ik heb er wel een paar te leenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leuk hé, zo'n kinderfeestje![]()
Kindjes zijn kek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |