Jappie, Mike, Peter, Demins,quote:
How.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, APK, NMNS, Polo, WJ, PPI, Py, Pavement...
Wie hebben we nog meer?
Zo ben ik waarschijnlijk ook ooit aan die uitdrukking gekomen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Pappenheimer.. hahahha.. Zo noemde me moeder me, en broer en zus.. als we wat hadden uitgevreten
Ik ken jullie pappenheimers wel![]()
![]()
Je kan utquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
How.
Van de week moest ik nog 4 kinderen produceren met Lobasca en nu sta ik in een lijstje van 8.
Dat zijn 32 kinderen. Anderhalf jaar per kind dat is 48 jaar zwanger zijn of worden.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Pappenheimer.. hahahha.. Zo noemde me moeder me, en broer en zus.. als we wat hadden uitgevreten
![]()
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......quote:
Is dat iets west friesquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo ben ik waarschijnlijk ook ooit aan die uitdrukking gekomen...![]()
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......
En zijn een paar positieve uitzonderingen, maar die kun je op één hand tellen.
Jij had laatst ook nog zo'n leuk ouderwets woord......ben het vergeten, maar zat met een glimlach hier.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
![]()
Nou, ga er maar aan staan damesquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
How.
Van de week moest ik nog 4 kinderen produceren met Lobasca en nu sta ik in een lijstje van 8.
Dat zijn 32 kinderen. Anderhalf jaar per kind dat is 48 jaar zwanger zijn of worden.
Wil je dat dan.. Nou be my guestquote:
Dit was maar voor de lolzorsquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......
En zijn een paar positieve uitzonderingen, maar die kun je op één hand tellen.
Hij wél ja, hij hoeft ze niet te baren, alleen maar te maken, en dat is een pretje!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..
Als het goed is proef jij CB.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..
Ligt eraan met wiequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hij wél ja, hij hoeft ze niet te baren, alleen maar te maken, en dat is een pretje!
Zeikwijf...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou wel anders willen...maar helaas...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |