Nee schat, overdag drink ik dat niet hoor, maar het is weekend, en ja, dan lust ik wel een borreltjequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het af en toe verkeerd gaat in die ziekenhuizen........![]()
Mag ik ook komen dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Citroenbrandewijn ook maar op de boodschappenlijst?
Spa Orange. Ik drink eigenlijk (bijna) nooit alcohol thuis. Alleen zomers als het echt heel warm is een biertje...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
En wat drink jij SMSN?
Euh...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb mooie herionneringen aan Mezqal![]()
Wanneer worden we verwacht?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf...
Natuurlijk!?![]()
Iedereen mag toch komen!?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spa Orange. Ik drink eigenlijk (bijna) nooit alcohol thuis. Alleen zomers als het echt heel warm is een biertje...
Tis bij mij omgekeerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spa Orange. Ik drink eigenlijk (bijna) nooit alcohol thuis. Alleen zomers als het echt heel warm is een biertje...
Mezqal is WAT!?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:00 schreef Py het volgende:
[..]
Hebben we die niet?![]()
Geeft niet. Heb eigenlijk toch geen trek in worm![]()
Hoe werkt dat zo'n bug?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat was de 3 over heel bug weer.
IJs kun je uit de tuin scheppen, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wuhehehe![]()
*boodschappenlijstje maakt:BIER schnapps en perensap
Rosequote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou in het glaasje?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
IJs kun je uit de tuin scheppen, dat scheelt weer![]()
Ja ja, ik zuip je onder tafelquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarentegen kan ik flink doorhalen als ik uit ben.....![]()
Moet je van goeie huizen komenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht even dat ik je weg gejaagd had.....![]()
Ff zonder dollen..serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Merk je het niet?
Van 22:00 tot 22:03 is het forum traag.
Dat geldt trouwens voor elk uur.
Sorry, liet me even gaan, zal niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Overleggen we dat niet meer tegenwoordig, multimeisje?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben pas met PM-en begonnen nadat ik de naam had...![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mezcalquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mezqal is WAT!?![]()
Dat kán geen drankje zijn...![]()
Hangt er vanaf wanneer je hebt gelurkt .. Gister ..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Proost!![]()
Had je alweer een update van je snoepies?
Owkeeeeeeeeeeej...ga er proberen op te letten.. af en toe ben je best slim..quote:
Bij mij werkt dat precies andersom, als het koud is neem ik een lekker mixje met de jullie nu bekende ingrediënten...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schatje, I like you in every wayquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Sorry, liet me even gaan, zal niet meer gebeuren![]()
Toen deed 'ie het niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer je hebt gelurkt .. Gister ..![]()
Dat is toch met die wurm in de fles? Gadverdammequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb mooie herionneringen aan Mezqal![]()
Sjesus heb ik de boel nu al om zeep geholpenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus heb ik de boel nu al om zeep geholpen![]()
Apen eten wurmen/ wormen..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is toch met die wurm in de fles? Gadverdamme![]()
Paar stoere tieners en dan een fles met dat spul. Alles met alcohol was al goed. Laat staan met zo'n ronddrijvende worm erin.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is toch met die wurm in de fles? Gadverdamme![]()
Tja, zou maar zo kunnen dat ik een stuk meer verstand heb dan jou en op tijd weet te stoppen....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja ja, ik zuip je onder tafelEn dit is geen uitdaging
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, zou maar zo kunnen dat ik een stuk meer verstand heb dan jou en op tijd weet te stoppen....![]()
Ja klopt .. Die heeft heel kort in mijn fobo gestaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doet het alweer..
Ik heb toch ook ooit een foto van jou met bril gezien?
Neem es een vent als je koud bent......quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat precies andersom, als het koud is neem ik een lekker mixje met de jullie nu bekende ingrediënten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |