Nee hoor, ik heb wel genoeg gehad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
Hee leuk hier weer .. Spurt ff naar de avondwinkel voor een flessie![]()
Kan ik wat meenemen?
Ik weet zeker dat het wel waar is...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die denken dat het niet waar is.
Je ava is n kruisjequote:Op vrijdag 16 november 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die denken dat het niet waar is.
Jij bent een echte romanticus, dat heb ik allang gemerkt....toen je het over de sneeuw had, schetste je ook zo'n mooi beeld, vond het poëtisch.....(de senitmentaliteit begint toe te slaan)quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sliep vroeger onder de dakpannen......met ijspegels van het ademen aan de binnenkant....bloemen op de ramen. In een stapelbed met mijn broertje....good old times....
je bedoeld de jenever....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij bent een echte romanticus, dat heb ik allang gemerkt....toen je het over de sneeuw had, schetste je ook zo'n mooi beeld, vond het poëtisch.....(de senitmentaliteit begint toe te slaan)
Wie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
APK dacht daar heul anders over...
APK is een oude chagrijnige zeikerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je kent m'n prijs voor een leuke avondje.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij bent een echte romanticus, dat heb ik allang gemerkt....toen je het over de sneeuw had, schetste je ook zo'n mooi beeld, vond het poëtisch.....(de senitmentaliteit begint toe te slaan)
OMFG KIJK!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
40 euro, is daar alles bij inbegrepen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kent m'n prijs voor een leuke avondje.....![]()
Ik zie nietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee joh! Ik doe het nog een keer voor:![]()
Nou...?
Kee, ik geloof je.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het wel waar is...
Asjeblieft skattie..nu trek ik even aan de noodrem...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
40 euro, is daar alles bij inbegrepen?
Lekker toch?quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Asjeblieft skattie..nu trek ik even aan de noodrem...![]()
![]()
Huh? Wat ben je snel.. Moet nog ffies over een goed antwoord na denken..quote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lobasca keurt de mannen voor je?![]()
Ken mijn pappenheimers....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lobasca keurt de mannen voor je?![]()
No limits, behalve dan de usual not wanted stuff.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
40 euro, is daar alles bij inbegrepen?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huh? Wat ben je snel.. Moet nog ffies over een goed antwoord na denken..![]()
Ik wacht wel, heb nog iets lekkers te drinken tenslotte, en het gezelschap is ook puik, of puickend, (Ian)quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huh? Wat ben je snel.. Moet nog ffies over een goed antwoord na denken..![]()
Moe?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee! Kijk nou eens goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wacht wel, heb nog iets lekkers te drinken tenslotte, en het gezelschap is ook puik, of puickend, (Ian)
Tuurlijk niet. Maar er zijn maar heel weinig mensen die zichzelf lelijk kunnen noemen. Naar mijn mening dan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooi! Jij schijnt wel onweerstaanbaar te zijn?![]()
Moet ik popcorn pakken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik je pappenheimer......![]()
Uhhhhh...jij bent van dezelfde lichting als ik...dus dat schept enigszins een bandquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik je pappenheimer......![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
No limits, behalve dan de usual not wanted stuff.....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wacht wel, heb nog iets lekkers te drinken tenslotte, en het gezelschap is ook puik, of puickend, (Ian)
Ik ben een lelijk wijf. Punt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar er zijn maar heel weinig mensen die zichzelf lelijk kunnen noemen. Naar mijn mening dan.
wortelkanaalbehandeling?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee! Kijk nou eens goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()