quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Pheno het volgende:
Dan ga ik ook maar weer, ajuus
uiteraardquote:
Immer gerade aus!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
Sorry ik ben verdwaald, waar kan ik het station vinden?
Wezen shoppen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Immer gerade aus!
Zo, ik ben er weer.
Met een computer met een flippend beeldscherm, een nieuwe digicam en nieuwe schoenen.![]()
Wat ga je koken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:58 schreef Pheno het volgende:
Mooi, alleen moet ik nog gaan koken
Pasta met pesto, denk ik.quote:
quote:
De camera had ik ff omgeruild bij mijn collega's. En ik had afgelopen zondag mijn werkschoenen aan, dus die zijn total loss nu, dus ik heb ff nieuwe werkschoenen gekocht die tof genoeg zijn om ook naar stage aan te doen.quote:
Met glory hole?quote:
Whehequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Mss het volgende:
[..]
De camera had ik ff omgeruild bij mijn collega's. En ik had afgelopen zondag mijn werkschoenen aan, dus die zijn total loss nu, dus ik heb ff nieuwe werkschoenen gekocht die tof genoeg zijn om ook naar stage aan te doen.
Moest er wel voor naar Blerick
Moewhahahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Mss het volgende:
Morgen werken![]()
De hele dag sinterklaasliedjes aanhoren![]()
Heb je die poppenkast die daar staat ooit gehoord? Dat is helemaal pure ellendequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Moewhahahahaha![]()
Ik ga morgen de hele dag monotone herrie van machines aanhoren
Haije!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef MPG het volgende:
En voor nu ga ik jullie verlaten
Dag koffie- en theeleutjes
Daar wordt aan gewerkt... net zoals dat ik een busje aan het zoeken ben op Marktplaats om me BangBus ervan te makenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga koken en eens een weekendgevoel te krijgenlastig als je doordeweeks thuis zit
Een prettig weekend toegewenst vanuit de zuidpool
O, je bedoelt je geestelijke vrienden?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:24 schreef Mss het volgende:
Ik heb wel vrienden hoor, maar die kunnen jullie gewoon niet zien
Ja, sommigen noemen ze imaginair, maar het is maar net waar je voor open staatquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
O, je bedoelt je geestelijke vrienden?![]()
Whehe.. ja, zolang je er zelf maar in gelooft.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, sommigen noemen ze imaginair, maar het is maar net waar je voor open staat
Net als met Sinterklaas!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.. ja, zolang je er zelf maar in gelooft.![]()
Oeh, morgen is het zover!quote:
Ik ben altijd braafquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, morgen is het zover!![]()
Schoen zetten bij de haard, liedjes zingen, braaf zijn...![]()
Uiteraard, iedereen is altijd braaf rond deze tijd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben altijd braaf![]()
En ik heb geen haard
Maar ik woon op mezelf, dus het hangt van mij af of er wat in de schoen zit
Dan kap je toch een tropisch regenwoud?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen is altijd braaf rond deze tijd!![]()
Ik woon samen, dus ik heb goede hoop dat hetgeen in m'n schoen ligt, niet van mij afkomstig is...![]()
O en een haard is echt tofAlleen jammer dat je elke keer weer ergens hout vandaan moet halen!
![]()
Wij nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef BrandX het volgende:
wij gaan 3 december op kantoor onze schoen zetten![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:02 schreef Houniet het volgende:
dat meen je!
De spanning!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
is ook de enige manier waarop er iemand anders dan mezelf iets in mijn schoen doet voor sinterklaas, dus vind het stiekem leuk
![]()
Wij hebben wel sint/kerstviering op stage, maar niemand gelooft meerquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee, maar ik vind het iig wel leuk.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij hebben wel sint/kerstviering op stage, maar niemand gelooft meer
Neh, doelgroep is 12-18quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat mag ik wel hopen ja! Oh, behalve als je op een kleuterschool oid stage loopt natuurlijk, dan kan het best dan er nog iets in gelooft.
![]()
Weet je hoe ver je dan moet sjouwen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan kap je toch een tropisch regenwoud?
je schoen zetten op het werkquote:
*aait Mss over bolquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Mss het volgende:
Kan iemand me komen redden?
Nou, dat is ook lekker veel medelijdenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:49 schreef BrandX het volgende:
Ik ga ff filmpje kijken tot laters
Van de regen in de drup? Ja dat kanquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Mss het volgende:
Kan iemand me komen redden?
Volgens mij is het bijna afgelopenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
*aait Mss over bol
Ik heb in ieder geval vanaf afstand meelij met je![]()
Jij kijkt ook?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van de regen in de drup? Ja dat kan
Alleen het begin. Maar nadat Katie Malue (quote:
Ik doe dat ook altijd 's avonds laat, tot ergernis van mijn huisgenotenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen het begin. Maar nadat Katie Malue () was begonnen had ik het wel gezien.
Maar er moet hier nog gestofzuigd worden.![]()
quote:
Je mag hier je gang gaan hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd 's avonds laat, tot ergernis van mijn huisgenoten
Een van die dansjongetjes?quote:
Je mag mijn kamer ook wel stofzuigen hoor, als je dan toch bezig bentquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Hoi
![]()
[..]
Je mag hier je gang gaan hoor
jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een van die dansjongetjes?![]()
Ja daaaagquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Je mag mijn kamer ook wel stofzuigen hoor, als je dan toch bezig bent
Mijn aanwezigheid is een beloning op zichquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja daaaag
Ik hoefde niet gered te worden.
Dus je komt niet stofzuigen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is een beloning op zich
En nu hoef ik niet meer gered te worden.
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je komt niet stofzuigen?![]()
Ja, maar ik moet nog gitaar oefenen.quote:
Mijn gitaar is hendig vals nuquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog gitaar oefenen.
Dan moet je hem stemmenquote:
Kan ik zelf nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je hem stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |