quote:....you can't throw out a window. (Steve Wozniak)
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:34 schreef Mr_Moon het volgende:
Sinds m'n update van een G5 naar een MacPro kan ik m'n server (Xserve G4) niet meer "controleren" omdat m'n Remote Desktop 2 niet werkt op de MacPro. M'n IT manager heeft geen zin om Remote Desktop 3 aan te schaffen (Vind hij te duur) Zijn er andere (ingebouwde) manieren om een server op afstand te controleren? Probleem is dat de server geen grafische kaart heeft (
ook al zo'n mooie IT oplossing), dus ik kan geen beeldscherm aan het ding hangen om er software op te installeren, het moet allemaal op afstand...
En mijn MacBook Pro met TNTquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het topic waar mijn Leopard eindelijk met DH(el)L arriveert?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:05 schreef JoMo0 het volgende:
Is dit 't topc waar mijn iPhone arriveert ?![]()
En nieuwe Airport Extreme... hij is iig out for deliveryquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het topic waar mijn Leopard eindelijk met DH(el)L arriveert?
Iemand al geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef DaFrenk het volgende:
CoolEen zooi nieuwe iChat/Photobooth effecten!
http://www.apple.com/down(...)oreichateffects.html
Yup, best grappig maar ik iChat zo verrot weinigquote:
Yup. In Beveiliging (Systeemvoorkeuren) kun je aangeven dat je een AB aan de Mac wilt koppelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Erik het volgende:
Is deze ab met iedere Mac te gebruiken?
[ afbeelding ]
Ondersteuning op Leopard? Maar ik werk al 3 weken, naar tevredenheid met Leopard en Lightroomquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:09 schreef Kremers het volgende:
Voor de Lightroom gebruikers onder ons: Adobe heeft 1.3 vrijgegeven, met als belangrijkste update ondersteuning voor Leopard
Heb hem net gedownload, op het eerste gezicht is het allemaal een stuk sneller geworden
Thanks, ga het vanavond eens proberen op m'n 1e Mac (Mini G4)quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, best grappig maar ik iChat zo verrot weinig
[..]
Yup. In Beveiliging (Systeemvoorkeuren) kun je aangeven dat je een AB aan de Mac wilt koppelen.
Oh, dat verandert wellicht de zaak: ik weet niet of die MacMini al een infraroodpoort voor de AB heeft. Volgens mij ging dat pas vanaf eind 2005.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef Erik het volgende:
[..]
Thanks, ga het vanavond eens proberen op m'n 1e Mac (Mini G4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |