quote:....you can't throw out a window. (Steve Wozniak)
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:34 schreef Mr_Moon het volgende:
Sinds m'n update van een G5 naar een MacPro kan ik m'n server (Xserve G4) niet meer "controleren" omdat m'n Remote Desktop 2 niet werkt op de MacPro. M'n IT manager heeft geen zin om Remote Desktop 3 aan te schaffen (Vind hij te duur) Zijn er andere (ingebouwde) manieren om een server op afstand te controleren? Probleem is dat de server geen grafische kaart heeft (
ook al zo'n mooie IT oplossing), dus ik kan geen beeldscherm aan het ding hangen om er software op te installeren, het moet allemaal op afstand...
En mijn MacBook Pro met TNTquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het topic waar mijn Leopard eindelijk met DH(el)L arriveert?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:05 schreef JoMo0 het volgende:
Is dit 't topc waar mijn iPhone arriveert ?![]()
En nieuwe Airport Extreme... hij is iig out for deliveryquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand al geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef DaFrenk het volgende:
CoolEen zooi nieuwe iChat/Photobooth effecten!
http://www.apple.com/down(...)oreichateffects.html
Yup, best grappig maar ik iChat zo verrot weinigquote:
Yup. In Beveiliging (Systeemvoorkeuren) kun je aangeven dat je een AB aan de Mac wilt koppelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Erik het volgende:
Is deze ab met iedere Mac te gebruiken?
[ afbeelding ]
Ondersteuning op Leopard? Maar ik werk al 3 weken, naar tevredenheid met Leopard en Lightroomquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:09 schreef Kremers het volgende:
Voor de Lightroom gebruikers onder ons: Adobe heeft 1.3 vrijgegeven, met als belangrijkste update ondersteuning voor Leopard
Heb hem net gedownload, op het eerste gezicht is het allemaal een stuk sneller geworden
Thanks, ga het vanavond eens proberen op m'n 1e Mac (Mini G4)quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, best grappig maar ik iChat zo verrot weinig
[..]
Yup. In Beveiliging (Systeemvoorkeuren) kun je aangeven dat je een AB aan de Mac wilt koppelen.
Oh, dat verandert wellicht de zaak: ik weet niet of die MacMini al een infraroodpoort voor de AB heeft. Volgens mij ging dat pas vanaf eind 2005.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef Erik het volgende:
[..]
Thanks, ga het vanavond eens proberen op m'n 1e Mac (Mini G4)
Niet met iChat, wel in Photobooth. Leuk om mee te spelen, maar daar blijft het dan ook bijquote:
Ja, ik ook. 1.2 is alleen nooit getest op Leopard omdat die nog niet bestond. Leopard heeft echter een aantal veranderen ondergaan onder de kap, waardoor er nieuwe mogelijkheden zijn voor software ontwikkelaars. De update zal deze veranderingen dus beter aanspreken, en dus sneller draaien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ondersteuning op Leopard? Maar ik werk al 3 weken, na tevredenheid op met Leopard..
Mac Mini G4 werkt niet met de remote . De Intel Mini's dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Erik het volgende:
Is deze ab met iedere Mac te gebruiken?
[ afbeelding ]
Ah da's minder...quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, dat verandert wellicht de zaak: ik weet niet of die MacMini al een infraroodpoort voor de AB heeft. Volgens mij ging dat pas vanaf eind 2005.....
Nou als ik op deze link klik verwijst ie me naar de algemene update pagina met 1.1quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, ik ook. 1.2 is alleen nooit getest op Leopard omdat die nog niet bestond. Leopard heeft echter een aantal veranderen ondergaan onder de kap, waardoor er nieuwe mogelijkheden zijn voor software ontwikkelaars. De update zal deze veranderingen dus beter aanspreken, en dus sneller draaien.
Duh
Ik was er inmiddels ook uit dat een VNC verbinding de oplossing was, maar helaas heb ik geen acces meer tot de server (wat ik dus voorheen met Apple Remote Desktop deed), dus ik kan ook geen software installeren op de serverquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
Mr. Noon: kun je een vnc server installeren op die server? Dan kun je met een standaard vnc client verbinding maken, die zijn er in allerhande smaken. Apple's Remote Desktop gebruikt ook vnc volgens mij, maar ik geloof niet dat je er met een standaard vnc client naar kunt connecten.
Is dit het topic waarin ik weer eens naar de mini mag vragenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Doe het een beetje aan het einde van het topic dan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dit het topic waarin ik weer eens naar de mini mag vragen
Klopt, Adobe heeft lopen klooien... Ik heb zelf voor download trial gekozen, dan krijg je wel 1.3.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou als ik op deze link klik verwijst ie me naar de algemene update pagina met 1.1
Hebben ze de download weer weggehaald ofzoDit is gewoon de link die Lightroom me gaf..
Prima, ik heb ook geen haast (geld) ik moet eerst nog even Anton Gleuven met de kerstdagen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe het een beetje aan het einde van het topic dan.
Ik zal Vork eens aanspreken ergens dit weekend. Maar hij had zijn laptop nog steeds niet laten repareren.
Ze zullen vast wel een soort kwakje op je macbook gepleurt hebben zodat het wat minder snel vergeeld en aan de buitenkant mooi wit blijft...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:28 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm.. Mail.app laat bijna geen geluid meer horen bij binnenkomst nieuwe e-mail. Alleen nog als ik een e-mail verzend hoor ik een geluidje.Dat had ik al eens bij 10.5.0, maar nu dus wederom (al had Apple het niet gefixt in de update, maar toch).
Ook verspreid m'n MacBook een vreemde geur. Beetje zo'n nieuwigheidsgeur. Zou dat van de reparatie komen?
Ik ga vanavond even voor je checkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef JoMo0 het volgende:
#$$%@@^&(#(@( wat haat ik mensen die hun afspraak niet na komen.![]()
Iemand een iPod Touch voor ¤ 235 euro ?
Je krijgt een compleet nieuwe Macbook? Want ze zetten toch geen zwart panel op een witte macbookquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja ik maak wel vette foto's als ik hem heb
Ja gebruik zelf ook CX300 . Dus ja past . De iPod heeft de normale aansluiting .quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even voor je checken![]()
Kun je daar ook Sennheiser CX300 koptelefoontjes voor gebruiken..? Bij mijn iPhone past de plug van die dingen nl. niet.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je krijgt een compleet nieuwe Macbook? Want ze zetten toch geen zwart panel op een witte macbook
Jawel ik krijg zo een zwarte ramplank op mijn witte macbook... oja en het schijnt dat ze een legio onderdelen gaan vervangen zodat ik voor altijd van mijn problemen af benquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je krijgt een compleet nieuwe Macbook? Want ze zetten toch geen zwart panel op een witte macbook
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Maidenfan het volgende:
Yuk, nu nog een paar intel-inside stickertjes...
Weet iemand eigenlijk hoe het is afgelopen met die journalist die aan jobs vroeg waarom apple niet meedoet met die stickers?
Ik weet wel dat hij verschillende haatmails gekregen heeft omdat hij het aandurfde zo'n gewaagde vraag aan the jobsmeister te stellen.
(Jobs wist eerst niet wat te antwoorden en gaf maar zo'n half antwoord ofzo, best een goeie vraag maw).
Percentje korting op een krat CPU's?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom stellen waarom wel van die stickertjes?
Ik denk dat Steve liever z'n procentjes korting lospeutert door Paul Otellini nog een keertje een praatje te laten houden bij een grote Keynote dan door het design van z'n producten naar de maan te helpenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:30 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Percentje korting op een krat CPU's?
En dat terwijl usability experts haast unaniem het dock het slechtste onderdeel van OS X vindenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:38 schreef Maidenfan het volgende:
Heyhey, ben ook voorstander van stickervrije computers hoor
Daarnet eens door 't post je desktop-topic geweest, bijna de helft van de windowscomputers hebben een third-party-app draaien dat een soort dock toevoegt.
lol dat heb k ook altijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:40 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net bij de V&D Splintercell Pandora Tomorrow, Far Cry en Rome: Total War gekocht voor 4 euro per stuk. Wat is het toch voordelig om een oldskool gamer te zijn
WTF happened???quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck....mijn iPhone is weer gelocked
Tja, ik had eerder een probleem en moest BSD opnieuw installeren. Toen probeerde ik er Apptapinstaller op te zetten en toen bleef ie hangen. Mooi klote is dat Independence dus crasht op het moment dat ie gaat jailbreaken. Ik ga ff zoeken hoe eea nu op te lossen.quote:
Als je geen 1.1.2. hebt kun je hem gemakkelijk unlocken zonder een Mac te hoeven gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja, ik had eerder een probleem en moest BSD opnieuw installeren. Toen probeerde ik er Apptapinstaller op te zetten en toen bleef ie hangen. Mooi klote is dat Independence dus crasht op het moment dat ie gaat jailbreaken. Ik ga ff zoeken hoe eea nu op te lossen.
Vertel....quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als je geen 1.1.2. hebt kun je hem gemakkelijk unlocken zonder een Mac te hoeven gebruiken.
Alleen via Wifi.![]()
Ik had nog een 1.0.2quote:
Neem je toch Kubuntu, KDE is sowieso een stuk fijner.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:48 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar ik bedoel, BRUIN?! Het is toch geen 1977 meer ofzo...
Dat heb ik dus ook, elke keer als ik weer een 'ohkijkdezelinuxkanechtalleseniszoooooomooi'-distro probeer. Echt, technisch gezien mooi hoor, en knap omdat het allemaal open source is enzo, maar verder blijft het een hobbyprojectje van wat doorgeslagen nerds.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee sorry, Linux is per definitie lelijk en onaf.
Ik heb dequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:40 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net bij de V&D Splintercell Pandora Tomorrow, Far Cry en Rome: Total War gekocht voor 4 euro per stuk. Wat is het toch voordelig om een oldskool gamer te zijn
Ik heb er nog nooit de desktop-experience meegemaakt die ik op Windows of OS X ervaar. Makkelijk en logisch dingen doen, programma's installeren, een logische verkenner, en nog wel het meest belangrijk, op linux heb je veel te veel JAVA based apps.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, elke keer als ik weer een 'ohkijkdezelinuxkanechtalleseniszoooooomooi'-distro probeer. Echt, technisch gezien mooi hoor, en knap omdat het allemaal open source is enzo, maar verder blijft het een hobbyprojectje van wat doorgeslagen nerds.
Ik heb wel sinds kort Race 07 onder Bootcamp draaien, maar games speel ik eerlijk gezegd niet meer. Maar mocht iemand ooit nog 's Caesar III op de kop kunnen tikken, dan ontvang ik graag een kopietje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb deSplinter Cell - Trilogy
set voor 10 euro gekocht, potje online Pandora Tomorrow binnenkort met Apple users doen?
.
Ik lees dat veel mensen het hiermee is gelukt , dus wat is daar dan mis mee volgens jou ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar er staat er boven, keihard in het rood [ DEPRECATED ]
Niet meer doen dus.
Maar bij mij blijft ie gerust een kwartier hangen op waiting for data...quote:geohot's nor dumper
all your norz are belong to us
super fast...just the way i like it
Dumping: A03FA000-A03FC000
Waiting for data...
Got Header: 77 0b cc
Increasing baud rate...
Die hoop deel ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
En als 't meezit is dit het topic waarin iemand me gaat vertellen dat er een VLC + Apple Remote fix is hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |