quote:Op donderdag 15 november 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hij maar van die steen afpletteren.
Ik probeer die stream ook te negeren.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk gewoon, bah bah bah
leek net een scene uit een musical..quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk gewoon, bah bah bah
Jow.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Brian zal wel winnen. Huub moet vandaag de verliezer zijn in alles.
Wat valt er te winnen voor ze bij TMF?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Als je geen CP's met de Popo binnen haald dan maar zo.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
17%quote:Op donderdag 15 november 2007 23:02 schreef Katewalker het volgende:
getver..die Dennis staat te kwelen in de tuin..hij denkt dat hij veel fans heeft...die nu blij zijn dat hij voor ze zingt..![]()
Wat een sneu figuur...![]()
Ze krijgen de uitslag van de single battle.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen voor ze bij TMF?
nEn terecht.... smaken verschillen... ik heb beide mp3's. Die van Brian draaide ik voor het glas incident regelmatig. Die van Huub nooit.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
Krijgen ze vanavond ook de uitslag van de Battle.Weer een tegenslag voor Huub.
Oooow, nou ik heb al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze krijgen de uitslag van de single battle.
Denk dat de febo deze trend nu wel door zal moeten zetten...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ach, deze popo zorgt er voor, dat Nix volgende maand helemaal geen stemmen meer heeft, na zijn walgelijke gedrag die hij nu gaat vertonen door te pas en te onpas te gaan zingen.
Tjonge, wat zal hij een streamers afschrikken met zijn gekweel. Ik erger me al zo lang als hij in de Kooi zit aan dat gezing overal doorheen. Het is ook nog eens niet om aan te horen. Zo prominent en zo niet echt goed.
Er zal afgelopen maand wel te weinig gesmst zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Alle verkopen bij elkaar opgetelt maakt de totaalscore. Lijkt me.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Maar Huub heeft toch het hoogst gestaan met zijn plaat.Daarna stond Brian pas iets hoger,maar waren beide gezakken.Wie wint er dan.
hmz ik heb idd ook niet gestemd deze maand, gewoon omdat ik baal van de FEBOquote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Er zal afgelopen maand wel te weinig gesmst zijn.
Door Huub te laten dalen, stijgen de inkomsten weer bij RTL.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Huub en Brian hebben afgesproken om de buit te verdelen.
Naad met haar gezicht in de "ik weet, dat deze beelden op TV komen modus". Walgelijk nep kind is het toch!!!!quote:
Ik kan het hysterische gegil van die wijven ook niet aan horen, kijk en luister wel naar http://www.tmf.nl/quote:Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Naad met haar gezicht in de "ik weet, dat deze beelden op TV komen modus". Walgelijk nep kind is het toch!!!!![]()
![]()
Geluid heb ik overigens al een tijd uitstaan. Niet om aan te horen, dat gegil van Amanda en die nepkreetjes van Natte Naad.
Helaas was DGK fan een grap.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef heracles het volgende:
Voooor allllll jullie Dennis fans. Wat zijn jullie een mietjes. Durven jullie nikst the posten ofzo. Respect voor DGKfan. Die komt nog tenminste op voor zijn idool. Van de rest van jullie 17% hoor ik niks. Vertel mij maar eens wat er zo tof is aan dennis.
grappig dat mensen nog steeds denken dat dgkfan echt is..quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef heracles het volgende:
Voooor allllll jullie Dennis fans. Wat zijn jullie een mietjes. Durven jullie nikst the posten ofzo. Respect voor DGKfan. Die komt nog tenminste op voor zijn idool. Van de rest van jullie 17% hoor ik niks. Vertel mij maar eens wat er zo tof is aan dennis.
Volgens mijn moeten de punten verdeeld wordenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef Guuskeee het volgende:
of ze hebben huub laten dalen in de popi poll omdat ie de single battle ook al wint?
Geloof jij echt, dat die fans er zijn?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef heracles het volgende:
J asorry hoor. Ik ben niet zo hardcore DGK als jullie denk ikquote:Op donderdag 15 november 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
grappig dat mensen nog steeds denken dat dgkfan echt is..![]()
Het klopt niet.... wanneer Huub 15% minder heeft zouden de anderen gemiddeld 2,5 procent stijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
hmz ik heb idd ook niet gestemd deze maand, gewoon omdat ik baal van de FEBO
Ja he!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
Ik wil Amanda echt aan dat stro haar trekken... Word echt agressief van dat wijf.
Over flut tmf.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:46 schreef Ziet het volgende:
ik heb ff gemist waarom jaap zo loopt te dippen nu
De battle is toch al over? Dus daarin maakt het niet zoveel uit. Interview was gewoon bagger. De presentator liet zich iig niet weglullen door Huub.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Brian kwam wel redelijk goed over.
Huub niet.
neuken die nietquote:Op donderdag 15 november 2007 23:22 schreef Darklight het volgende:
TMF
Moet wel lachen om Huub, die denkt dat die allemaal groupies kan gaan neuken na de kooi
Zn fans zijn allemaal vrouwen van 40+![]()
slechte presentator was het....zeer slecht,hoe hij daar terecht is gekomen snap je toch geen fluit van...een spraakgebrek ook nog eensquote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
De battle is toch al over? Dus daarin maakt het niet zoveel uit. Interview was gewoon bagger. De presentator liet zich iig niet weglullen door Huub.
Zei hij dat echt?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Dennis enkt nu echt dat hij Huub kan verslaan.Hij rekent volgende keer op 26%.Vind het niet erg dat Huub gezakken is,maar Jaap had ik echt meer gegund.
nah, slecht toneelspel danquote:
YESSSSSS hier heb ik de hele dag op zitten wachtenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Het is bijna 24.00uur en Dennis gaat 2 zinnetjes kwelen.
We want more![]()
Ja dat zei hij.Hij genoot ervan dat Huub fiks had moeten inleveren.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef diedirk het volgende:
[..]
Zei hij dat echt?
Voor de rest weer helemaal met je eens
Heb je het over het Dennisscript?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:00 schreef avonne het volgende:
-knip-
wat een kut regie.
Beginnen het ene script, en dan plotseling het andere script, en script één gaat opeens niet door.zelfs een soap maken kunnen ze niet
Wat een fragiele trut is dat ook zegquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:06 schreef lorence1 het volgende:
naad moet huilen
Om die brief voor luc die ze kwijt is?
ja, bruut afgekapt door het Nadia script.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je het over het Dennisscript?
Ze wil Luc uitnodigen, maar dat durft ze niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:07 schreef diedirk het volgende:
Nadia heeft 100% zeker geen punten meer!!
Die kan nu dus nooit gaan bellen
En Jaap gaat amper omhoog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een focking onzin vanavond, Dennix 17% en zonder stemming de kooi
uit morgenavond met een gastspeler ...... zijn jullie gek geworden FEBO ??
Hoezo kom je op 17% met nixs doen, denken jullie echt dat we gek zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, bruut afgekapt door het Nadia script.
Probeer je de streams toch nog te volgen, maken ze er een potje van.
Ik ga wat anders doen, lieverds
2 streams vol op een kwelendequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geven jullie een seintje als de streams weer veilig aangezet kunnen worden. Tx
Ik begreep dat er bij de achterban van Dennis flink gelobbyd werd om op Dennis te stemmen.. ook via Hyves leek men daar erg druk mee te zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een focking onzin vanavond, Dennix 17% en zonder stemming de kooi
uit morgenavond met een gastspeler ...... zijn jullie gek geworden FEBO ??
Hoezo kom je op 17% met nixs doen, denken jullie echt dat we gek zijn![]()
Johquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:11 schreef Darklight het volgende:
Blijft ws gewoon bestaan, was net bij Boulevard
Zou zomaar kunnen dat de Huubfans smsmoe zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begreep dat er bij de achterban van Dennis flink gelobbyd werd om op Dennis te stemmen.. ook via Hyves leek men daar erg druk mee te zijn...
Dus stel dat nou zo'n 100 mensen ieder 5 SMSjes verstuurd hebben.. dat is dan 500 SMSjes voor Dennis, dat zou zomaar eens 17% kunnen zijn, want ik heb het idee dat een hoop mensen het flink zat beginnen te worden en helemaal niet meer stemmen.. en zodra mensen het gaan opgeven dat wordt Huub daar natuurlijk als eerste het slachtoffer van (die had immers de meeste stemmen)
Alles beter dan dat hij zijn bek opentrekt...........quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hey sukkeltje, haal die schjmoel eens van je grijns af ......
[ afbeelding ]
Het was natuurlijk ook erg lullig dat ze gingen straffen met popupoll CP"s.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat de Huubfans smsmoe zijn.
Ietwat onnozel uiteindelijk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook erg lullig dat ze gingen straffen met popupoll CP"s.
Dat heeft er ook voor gezorgd dat een hoop mensen hebben afgehaakt.
Ik stuur nooit een sms'je, en ik schrijf nooit naar programma's.
Maar zelfs ik heb toen een boze mail naar die gekken van de redactie gestuurd
ik hoop op een afterparty bij tmf voor huub en brian tot morgenochtendquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia versiert de chill met kaarsjes om de 'held' Brian te ontvangenf".
Misschien wel, maar het luchtte in ieder geval even opquote:
Ze komen nu terug !quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:27 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik hoop op een afterparty bij tmf voor huub en brian tot morgenochtend
En dààr gaat het om..........uiteindelijk....quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het luchtte in ieder geval even op![]()
Een honkbalcoach/vriend van Huub is vanmiddag gestorven...quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:35 schreef riri het volgende:
wat was dat nieuws dan wat Huub te horen kreeg?
oooh...wat naarquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een honkbalcoach/vriend van Huub is vanmiddag gestorven...
Iemand die hem destijds enthousisast heeft gemaakt voor honkbal en scheidsrechter (70 jaar) is overleden. Huub had er al wel rekening mee gehouden. Hij hoorde het de laatste 30 seconden van het telefoontje met z'n moeder - 2 minuten voor vertrek naar TMF.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:35 schreef riri het volgende:
wat was dat nieuws dan wat Huub te horen kreeg?
amanda vindt van niet... huub zegt het alleen maar omdat zijn optreden niet goed gingquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Huub zijn het beiden eens dat het hele TMF-vraaggesprekje gewoon waardeloos was. De reporter wilde eigenlijk alleen maar horen dat DGK nep was. Toen dat niet lukte ging hij door over de ruzie's en de sex. Meer gesprek kon de man niet voeren.
Zegt Brian.....waarheidsgehalte?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
Hahaha huub heeft bij TMF ook snel het glas champagne van brian achterover getikt, toen brian aan het optreden was.... Even snel 2 glazen alcohol...
Aldus het verhaal van Brian ....... Klopt niets van !quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
Hahaha huub heeft bij TMF ook snel het glas champagne van brian achterover getikt, toen brian aan het optreden was.... Even snel 2 glazen alcohol...
ok.. ok.. Ik heb iets te snel het verhaal van brian gevolgd (heel slechte eigenschap, I know)quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aldus het verhaal van Brian ....... Klopt niets van !
Bij binnenkomst hadden ze beiden een glas, Brian gewoon vol, Huub een bodempje. Hij antwoordde dat hij slechts een beetje had gekregen ivm alcoholverbod.
[ afbeelding ]
En bij het optreden na de reclame waren de glazen al weg .......
[ afbeelding ]
Een van de weinige plaatsen .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:03 schreef riri het volgende:
Huub wil even geen camera's maar ja...dat kan niet
Ik denk meer verdrietig .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:07 schreef Prospera het volgende:
Waar is Huub zo kwaad over nu??
En vraagt meteen uitleg in de private.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian hangt de telefoon terug
[ afbeelding ]
Je vult het zelf maar in merk ik welquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:09 schreef BrainView het volgende:
Denk dat huub belde om toestemming te vragen voor wat alchoholconsumptie
Wat ik me helemaal kan indenken, denk niet dat het mag gezien reactie
Dat idee kan hij nooit van zijn eigen hebben.Brian weet ook dat er morgen gasten komen voor die show en die man die ze alles heeft geleerd.Zou Brian nou nooit doen uit zichzelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian gaat gel bestellen (om haard of BBQ aan te steken). Daarmee wil hij het tafeltje affikken zodat het onbruikbaar is voor de internet show.
Die kritiek was hard (en leek mij wel een beetje terecht). Zijn bezwaar is ook dat de redacteur, die meeging naar TMF, meteen na terugkomst wegging zonder iets te vragen. Hij moest wel meewerken aan een TV-opname maar daarna had die persoon nog geen seconde tijd voor Huub.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef riri het volgende:
Het gesprek van Huub werd weggedraaid omdat hij kritiek had op achter
Klinkt als een leuk plan. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plan 2 van Brian. Morgen gaat Amanda de nagels van Brian doen ... hij speelt dat hij ontevreden is en kwaad wordt ..... en dan flipt hij en slaat het tafeltje aan stukken !
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat idee kan hij nooit van zijn eigen hebben.Brian weet ook dat er morgen gasten komen voor die show en die man die ze alles heeft geleerd.Zou Brian nou nooit doen uit zichzelf.
Heeft Huub dat zelf verteld? Wat een ongelooflijke sukkel. Reken maar dat ie flink op z'n kop gaat krijgen van Jaap en Lieke. Huub is een beetje de weg kwijt lijkt me.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:23 schreef diedirk het volgende:
Hoe triest is het , Brian heeft van Huub te horen gekregen dat ze voor de live internet show het nagel tafeltje gaan slopen en nu gaat Brian dat net voor de show zelf slopen.
Mag toch hopen dat achter/FEBO hiet eens stokje voor steekt en al het werk van de drie niet voor niks is geweest.
Ze steken wel handen uit en dat wordt dan verziekt door Brian die verder de hele dag niks doet?!
Belachelijk
Tot nu toe heeft Brian alleen nog maar initiatieven getoond voor het sabbotteren en kapot maken van plannen van anderen. Of schaamteloos kopieeren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:23 schreef diedirk het volgende:
Hoe triest is het , Brian heeft van Huub te horen gekregen dat ze voor de live internet show het nagel tafeltje gaan slopen en nu gaat Brian dat net voor de show zelf slopen.
Mag toch hopen dat achter/FEBO hiet eens stokje voor steekt en al het werk van de drie niet voor niks is geweest.
Ze steken wel handen uit en dat wordt dan verziekt door Brian die verder de hele dag niks doet?!
Belachelijk
Ik vrees dat ze die juist wel krijgen ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:24 schreef riri het volgende:
ze krijgen daar never nooit toestemming voor
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze die juist wel krijgen ........
Je valt een beetje veel in herhaling met dit bericht ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Omdat ik het meten met twee maten behoorlijk zat begin te worden, hier
kun je Brainless even SMS-sen en zelf post sturen. Wel vriendelijk blijven.
http://www.sidn.nl en dan even "brianspoetry.nl" intikken ......
Schandalig, is er ebig iniatief van iemand en leuk plan, wordt dat zo gedwarsboomd door mensen die niks anders doen dan reageren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ze gaan het tafeltje gebruiken voor de lifeshow, dat moeten we voorkomen. We gaan hiet niet toelaten. Morgen, voordat ze wakker zijn, gaan we weer bellen"
[ afbeelding ]
Heeft Huub niet verteld, Brian was in het kantoor (op advies van Amanda) toen ze het tafeltje gingen spuiten. Hij stond erbij, niets verteld door Huub .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft Huub dat zelf verteld? Wat een ongelooflijke sukkel. Reken maar dat ie flink op z'n kop gaat krijgen van Jaap en Lieke. Huub is een beetje de weg kwijt lijkt me.
Kom op zeg.. als Huub dit bij Amanda had gedaan hadden we het allemaal geweldig gevonden! Ja ja, ik ben Huub fan.. maar dit hoort wél bij het spel!quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:23 schreef diedirk het volgende:
Belachelijk
Owww okay gewoon 1 + 1 = 2...quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft Huub niet verteld, Brian was in het kantoor (op advies van Amanda) toen ze het tafeltje gingen spuiten. Hij stond erbij, niets verteld door Huub .......
Of een redacteur, die het fatsoen in z'n bast voelde knagen, en toch maar even naar Huub is gegaan voor een gesprekje ....... ( Heb ik nu te veel vertrouwen in een van de redacteuren ? )quote:
Dat was in eerste instantie de intentie om Amanda over de zeik te krijgen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:30 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Kom op zeg.. als Huub dit bij Amanda had gedaan hadden we het allemaal geweldig gevonden! Ja ja, ik ben Huub fan.. maar dit hoort wél bij het spel!
Amanda en Brian wilden in eerste instantie ook de opname van de clip (pimpen van het tafeltje) verstoren. Dat mocht niet van de redactie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww okay gewoon 1 + 1 = 2...
Slim. Ben benieuwd.
Snap je het niet.De internetshow gaat morgen live de lucht in.Sly en nog wat komen kijken.Ook volgens mij prijswinnaars van een prijsvraag op de gouden kooi site.En er is veel tijd ingestoken,dus mij maak je niet wijs dat Brian dan uit zich zelf die tafel wil vernielen.quote:
Dat denk ik ook, maar dan hadden ze hem toch ook gewoon even naar achteren kunnen roepen ipv dat we al weer een kwartier ofzo naar een SL zitten te kijken ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of een redacteur, die het fatsoen in z'n bast voelde knagen, en toch maar even naar Huub is gegaan voor een gesprekje ....... ( Heb ik nu te veel vertrouwen in een van de redacteuren ? )
Meisjes van 14 zijn ook altijd zo idolaat van oudere jongens...quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Het kindje is idolaat van hem
[ afbeelding ]
Ik heb ze maar even gestopt, niet om aan te zien. Zat me dood te ergerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gavver, Brrrr is weer TV aan het maken brrrrr.
Tis een incompetente jongenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gavver, Brrrr is weer TV aan het maken brrrrr.
Zo incompetent, dat ik me afvraag of we dit topic nog volkrijgen, zoals gisteren .......quote:
Goed dat je het even toelicht, ik had niet in de gaten dat het zingen wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:44 schreef T-lex het volgende:
Was wel grappig dat hij ff het gelebber onderbrak om nog een stukje met die plaat mee te zingen.![]()
Dat zat ik me net ook ineens af te vragen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het zal me ook helemaal niets verbazen dat Huub het niet heeft verteld maar dat het Brian is ingefluisterd
![]()
Ik zie een vadercomplex.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Meisjes van 14 zijn ook altijd zo idolaat van oudere jongens...
Ik wilde je net vragen of jij de honeurs wil waarnemenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo incompetent, dat ik me afvraag of we dit topic nog volkrijgen, zoals gisteren .......
En dat juist terwijl ik jou alles wilde gunnen ? Nee, dat kan echt niet ......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wilde je net vragen of jij de honeurs wil waarnemen![]()
Lijkt me eigenlijk wel grappig. Jaap en Huub die een paar dagen nix gaan na lopen doen. De hele dag voor de spiegel staan, friemelend aan hun haartjes, lekker continue zingen door alles en iedereen heen. Beetje eten. Lekker rond Nadia hangen en alles doorfluisteren. Zou nog best leuke streams op kunnen leverenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:48 schreef diedirk het volgende:
Zou het echt heel raar vinden als Brian een leuke show waar veel tijd en moeite door veel mensen is in gestoken, zomaar mag verpesten.
En zeker omdat hij de info dat tafeltje gesloopt gaat worden in show , buiten de kooi heeft gehoord.
Als alle plannen van de aktieve mensen door de passieve op deze manier worden geboycot , zou ik over wegen om ook niks nieuws meer te verzinnen.
En net zoals Dennis en Brian lekker eten en tuttenen verder niks doen.
Iniatief mag ook weleens beloond en beschermd worden
Morgenochtend zullen we weer zien of de FEBO weer achter Brian gaat staan
Wat denk je zelf .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain zijn geile bui is over?????????
Dat denk ik ook niet. Ik ga vertrekken, truste en tot morgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:55 schreef Prospera het volgende:
Lief![]()
[ afbeelding ]
btw BSOL, een nieuw topic gaan we niet meer redden![]()
Nou, ik onderscheid een geile bui van wat hij nu aan het doen is hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf .......
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik ga vertrekken, truste en tot morgen![]()
Ja, ja ..... Amanda 'babbelt' hem naar binnen ! Leuk verzonnen babbelaartjequote:Op vrijdag 16 november 2007 01:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nou, ik onderscheid een geile bui van wat hij nu aan het doen is hoor.
Het is dat Amanda zo aandringt. Hij propt 'm er nu wel effe in zo te zien.
Dat doen ze bij de Bonobo's ook; sexen voor de hiërarchie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nou, ik onderscheid een geile bui van wat hij nu aan het doen is hoor.
Het is dat Amanda zo aandringt. Hij propt 'm er nu wel effe in zo te zien.
Nu snap ik ineens waarom Nadia wel neukt met Dennix, maar andersom niet ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de Bonobo's ook; sexen voor de hiërarchie.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu snap ik ineens waarom Nadia wel neukt met Dennix, maar andersom niet ........![]()
Dat kun je hier De Gouden Kooi zien .... kijk naar het eerste getal (aantal posts)quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeveel moeten we er nog voor een verse COS voor de ochtendploeg ?? (en hoe kun je dat eigenlijk zien ?)
Aha ! En er zitten er maximaal 300 in een topic he ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kun je hier De Gouden Kooi zien .... kijk naar het eerste getal (aantal posts)
Met nog 25 te gaan, kun je dat zelf uittesten ...... (of je kijkt onderaan dat overzicht even bij de gesloten topics)quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aha ! En er zitten er maximaal 300 in een topic he ?
Nog maar 24 te gaan .... iets anders, weet iemand of die jurk voor Nadia nu klaar is,quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeveel moeten we er nog voor een verse COS voor de ochtendploeg ?? (en hoe kun je dat eigenlijk zien ?)
Geen idee, hoorde hem alleen zeggen dat hij morgen verder ging met de jurk van Nadia, omdat hij zo moe was. (Zou me niets verbazen dus.)quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog maar 24 te gaan .... iets anders, weet iemand of die jurk voor Nadia nu klaar is,
of gaat Janice er morgen mee door en schiet die jurk voor Lieke er gewoon bij in ???
Je kan het geen jurk noemen,dacht dat het de onderjurk was.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde hem alleen zeggen dat hij morgen verder ging met de jurk van Nadia, omdat hij zo moe was. (Zou me niets verbazen dus.)
Maarja, of Lieke daar nu zoveel aan mist ? Heb vandaag heel weinig meegekregen. Is die Jurk van Nadia net zo lelijk als de jurk van Amanda ??
Ga toch eens ff op zoek naar een capquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan het geen jurk noemen,dacht dat het de onderjurk was.![]()
Er is er wel een gemaakt.Was denk vroeg in de middag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga toch eens ff op zoek naar een cap![]()
Was Nadia er blij mee ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is er wel een gemaakt.Was denk vroeg in de middag.
Geen idee, maar het zou mij inderdaad niets verbazen als Lieke op deze manierquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde hem alleen zeggen dat hij morgen verder ging met de jurk van Nadia, omdat hij zo moe was. (Zou me niets verbazen dus.)
Maarja, of Lieke daar nu zoveel aan mist ? Heb vandaag heel weinig meegekregen. Is die Jurk van Nadia net zo lelijk als de jurk van Amanda ??
Ze zat alleen te piepen over naalden.Heb haar er verder niet meer over gehoord.De jurk is echt afschuwelijkquote:
Zou Jan het erom gedaan hebben ? Maak een zo lelijk mogelijke Jurk voor Amanda en Nadia en een beeldschone voor Liekequote:Op vrijdag 16 november 2007 02:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zat alleen te piepen over naalden.Heb haar er verder niet meer over gehoord.De jurk is echt afschuwelijk![]()
Deze toch weer volplempen ten faveure van de ochtendploeg ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
.....
En een verse OP rijst aan de horizon.
.....
Wel ja, ik ga wel ff knutselenquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze toch weer volplempen ten faveure van de ochtendploeg ?
Ja joh, is de ochtendploeg ook weer blij met onsquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze toch weer volplempen ten faveure van de ochtendploeg ?
Een Samsung trommelwasmachine !quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja joh, is de ochtendploeg ook weer blij met ons![]()
Is iemand er al achter wat we horen op stream 4 ? Ik niet namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |