Je vult het zelf maar in merk ik welquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:09 schreef BrainView het volgende:
Denk dat huub belde om toestemming te vragen voor wat alchoholconsumptie
Wat ik me helemaal kan indenken, denk niet dat het mag gezien reactie
Dat idee kan hij nooit van zijn eigen hebben.Brian weet ook dat er morgen gasten komen voor die show en die man die ze alles heeft geleerd.Zou Brian nou nooit doen uit zichzelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian gaat gel bestellen (om haard of BBQ aan te steken). Daarmee wil hij het tafeltje affikken zodat het onbruikbaar is voor de internet show.
Die kritiek was hard (en leek mij wel een beetje terecht). Zijn bezwaar is ook dat de redacteur, die meeging naar TMF, meteen na terugkomst wegging zonder iets te vragen. Hij moest wel meewerken aan een TV-opname maar daarna had die persoon nog geen seconde tijd voor Huub.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef riri het volgende:
Het gesprek van Huub werd weggedraaid omdat hij kritiek had op achter
Klinkt als een leuk plan. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plan 2 van Brian. Morgen gaat Amanda de nagels van Brian doen ... hij speelt dat hij ontevreden is en kwaad wordt ..... en dan flipt hij en slaat het tafeltje aan stukken !
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat idee kan hij nooit van zijn eigen hebben.Brian weet ook dat er morgen gasten komen voor die show en die man die ze alles heeft geleerd.Zou Brian nou nooit doen uit zichzelf.
Heeft Huub dat zelf verteld? Wat een ongelooflijke sukkel. Reken maar dat ie flink op z'n kop gaat krijgen van Jaap en Lieke. Huub is een beetje de weg kwijt lijkt me.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:23 schreef diedirk het volgende:
Hoe triest is het , Brian heeft van Huub te horen gekregen dat ze voor de live internet show het nagel tafeltje gaan slopen en nu gaat Brian dat net voor de show zelf slopen.
Mag toch hopen dat achter/FEBO hiet eens stokje voor steekt en al het werk van de drie niet voor niks is geweest.
Ze steken wel handen uit en dat wordt dan verziekt door Brian die verder de hele dag niks doet?!
Belachelijk
Tot nu toe heeft Brian alleen nog maar initiatieven getoond voor het sabbotteren en kapot maken van plannen van anderen. Of schaamteloos kopieeren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:23 schreef diedirk het volgende:
Hoe triest is het , Brian heeft van Huub te horen gekregen dat ze voor de live internet show het nagel tafeltje gaan slopen en nu gaat Brian dat net voor de show zelf slopen.
Mag toch hopen dat achter/FEBO hiet eens stokje voor steekt en al het werk van de drie niet voor niks is geweest.
Ze steken wel handen uit en dat wordt dan verziekt door Brian die verder de hele dag niks doet?!
Belachelijk
Ik vrees dat ze die juist wel krijgen ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:24 schreef riri het volgende:
ze krijgen daar never nooit toestemming voor
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze die juist wel krijgen ........
Je valt een beetje veel in herhaling met dit bericht ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Omdat ik het meten met twee maten behoorlijk zat begin te worden, hier
kun je Brainless even SMS-sen en zelf post sturen. Wel vriendelijk blijven.
http://www.sidn.nl en dan even "brianspoetry.nl" intikken ......
Schandalig, is er ebig iniatief van iemand en leuk plan, wordt dat zo gedwarsboomd door mensen die niks anders doen dan reageren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ze gaan het tafeltje gebruiken voor de lifeshow, dat moeten we voorkomen. We gaan hiet niet toelaten. Morgen, voordat ze wakker zijn, gaan we weer bellen"
[ afbeelding ]
Heeft Huub niet verteld, Brian was in het kantoor (op advies van Amanda) toen ze het tafeltje gingen spuiten. Hij stond erbij, niets verteld door Huub .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft Huub dat zelf verteld? Wat een ongelooflijke sukkel. Reken maar dat ie flink op z'n kop gaat krijgen van Jaap en Lieke. Huub is een beetje de weg kwijt lijkt me.
Kom op zeg.. als Huub dit bij Amanda had gedaan hadden we het allemaal geweldig gevonden! Ja ja, ik ben Huub fan.. maar dit hoort wél bij het spel!quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:23 schreef diedirk het volgende:
Belachelijk
Owww okay gewoon 1 + 1 = 2...quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft Huub niet verteld, Brian was in het kantoor (op advies van Amanda) toen ze het tafeltje gingen spuiten. Hij stond erbij, niets verteld door Huub .......
Of een redacteur, die het fatsoen in z'n bast voelde knagen, en toch maar even naar Huub is gegaan voor een gesprekje ....... ( Heb ik nu te veel vertrouwen in een van de redacteuren ? )quote:
Dat was in eerste instantie de intentie om Amanda over de zeik te krijgen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:30 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Kom op zeg.. als Huub dit bij Amanda had gedaan hadden we het allemaal geweldig gevonden! Ja ja, ik ben Huub fan.. maar dit hoort wél bij het spel!
Amanda en Brian wilden in eerste instantie ook de opname van de clip (pimpen van het tafeltje) verstoren. Dat mocht niet van de redactie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww okay gewoon 1 + 1 = 2...
Slim. Ben benieuwd.
Snap je het niet.De internetshow gaat morgen live de lucht in.Sly en nog wat komen kijken.Ook volgens mij prijswinnaars van een prijsvraag op de gouden kooi site.En er is veel tijd ingestoken,dus mij maak je niet wijs dat Brian dan uit zich zelf die tafel wil vernielen.quote:
Dat denk ik ook, maar dan hadden ze hem toch ook gewoon even naar achteren kunnen roepen ipv dat we al weer een kwartier ofzo naar een SL zitten te kijken ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of een redacteur, die het fatsoen in z'n bast voelde knagen, en toch maar even naar Huub is gegaan voor een gesprekje ....... ( Heb ik nu te veel vertrouwen in een van de redacteuren ? )
Meisjes van 14 zijn ook altijd zo idolaat van oudere jongens...quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Het kindje is idolaat van hem
[ afbeelding ]
Ik heb ze maar even gestopt, niet om aan te zien. Zat me dood te ergerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gavver, Brrrr is weer TV aan het maken brrrrr.
Tis een incompetente jongenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gavver, Brrrr is weer TV aan het maken brrrrr.
Zo incompetent, dat ik me afvraag of we dit topic nog volkrijgen, zoals gisteren .......quote:
Goed dat je het even toelicht, ik had niet in de gaten dat het zingen wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:44 schreef T-lex het volgende:
Was wel grappig dat hij ff het gelebber onderbrak om nog een stukje met die plaat mee te zingen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |