Over flut tmf.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:46 schreef Ziet het volgende:
ik heb ff gemist waarom jaap zo loopt te dippen nu
De battle is toch al over? Dus daarin maakt het niet zoveel uit. Interview was gewoon bagger. De presentator liet zich iig niet weglullen door Huub.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Brian kwam wel redelijk goed over.
Huub niet.
neuken die nietquote:Op donderdag 15 november 2007 23:22 schreef Darklight het volgende:
TMF
Moet wel lachen om Huub, die denkt dat die allemaal groupies kan gaan neuken na de kooi
Zn fans zijn allemaal vrouwen van 40+![]()
slechte presentator was het....zeer slecht,hoe hij daar terecht is gekomen snap je toch geen fluit van...een spraakgebrek ook nog eensquote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
De battle is toch al over? Dus daarin maakt het niet zoveel uit. Interview was gewoon bagger. De presentator liet zich iig niet weglullen door Huub.
Zei hij dat echt?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Dennis enkt nu echt dat hij Huub kan verslaan.Hij rekent volgende keer op 26%.Vind het niet erg dat Huub gezakken is,maar Jaap had ik echt meer gegund.
nah, slecht toneelspel danquote:
YESSSSSS hier heb ik de hele dag op zitten wachtenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Het is bijna 24.00uur en Dennis gaat 2 zinnetjes kwelen.
We want more![]()
Ja dat zei hij.Hij genoot ervan dat Huub fiks had moeten inleveren.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef diedirk het volgende:
[..]
Zei hij dat echt?
Voor de rest weer helemaal met je eens
Heb je het over het Dennisscript?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:00 schreef avonne het volgende:
-knip-
wat een kut regie.
Beginnen het ene script, en dan plotseling het andere script, en script één gaat opeens niet door.zelfs een soap maken kunnen ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |