quote:Op donderdag 15 november 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hij maar van die steen afpletteren.
Ik probeer die stream ook te negeren.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk gewoon, bah bah bah
leek net een scene uit een musical..quote:Op donderdag 15 november 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk gewoon, bah bah bah
Jow.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Brian zal wel winnen. Huub moet vandaag de verliezer zijn in alles.
Wat valt er te winnen voor ze bij TMF?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Als je geen CP's met de Popo binnen haald dan maar zo.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
17%quote:Op donderdag 15 november 2007 23:02 schreef Katewalker het volgende:
getver..die Dennis staat te kwelen in de tuin..hij denkt dat hij veel fans heeft...die nu blij zijn dat hij voor ze zingt..![]()
Wat een sneu figuur...![]()
Ze krijgen de uitslag van de single battle.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen voor ze bij TMF?
nEn terecht.... smaken verschillen... ik heb beide mp3's. Die van Brian draaide ik voor het glas incident regelmatig. Die van Huub nooit.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
Krijgen ze vanavond ook de uitslag van de Battle.Weer een tegenslag voor Huub.
Oooow, nou ik heb al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze krijgen de uitslag van de single battle.
Denk dat de febo deze trend nu wel door zal moeten zetten...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ach, deze popo zorgt er voor, dat Nix volgende maand helemaal geen stemmen meer heeft, na zijn walgelijke gedrag die hij nu gaat vertonen door te pas en te onpas te gaan zingen.
Tjonge, wat zal hij een streamers afschrikken met zijn gekweel. Ik erger me al zo lang als hij in de Kooi zit aan dat gezing overal doorheen. Het is ook nog eens niet om aan te horen. Zo prominent en zo niet echt goed.
Er zal afgelopen maand wel te weinig gesmst zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
Alle verkopen bij elkaar opgetelt maakt de totaalscore. Lijkt me.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Maar Huub heeft toch het hoogst gestaan met zijn plaat.Daarna stond Brian pas iets hoger,maar waren beide gezakken.Wie wint er dan.
hmz ik heb idd ook niet gestemd deze maand, gewoon omdat ik baal van de FEBOquote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Er zal afgelopen maand wel te weinig gesmst zijn.
Door Huub te laten dalen, stijgen de inkomsten weer bij RTL.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Huub en Brian hebben afgesproken om de buit te verdelen.
Naad met haar gezicht in de "ik weet, dat deze beelden op TV komen modus". Walgelijk nep kind is het toch!!!!quote:
Ik kan het hysterische gegil van die wijven ook niet aan horen, kijk en luister wel naar http://www.tmf.nl/quote:Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Naad met haar gezicht in de "ik weet, dat deze beelden op TV komen modus". Walgelijk nep kind is het toch!!!!![]()
![]()
Geluid heb ik overigens al een tijd uitstaan. Niet om aan te horen, dat gegil van Amanda en die nepkreetjes van Natte Naad.
Helaas was DGK fan een grap.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef heracles het volgende:
Voooor allllll jullie Dennis fans. Wat zijn jullie een mietjes. Durven jullie nikst the posten ofzo. Respect voor DGKfan. Die komt nog tenminste op voor zijn idool. Van de rest van jullie 17% hoor ik niks. Vertel mij maar eens wat er zo tof is aan dennis.
grappig dat mensen nog steeds denken dat dgkfan echt is..quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef heracles het volgende:
Voooor allllll jullie Dennis fans. Wat zijn jullie een mietjes. Durven jullie nikst the posten ofzo. Respect voor DGKfan. Die komt nog tenminste op voor zijn idool. Van de rest van jullie 17% hoor ik niks. Vertel mij maar eens wat er zo tof is aan dennis.
Volgens mijn moeten de punten verdeeld wordenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef Guuskeee het volgende:
of ze hebben huub laten dalen in de popi poll omdat ie de single battle ook al wint?
Geloof jij echt, dat die fans er zijn?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef heracles het volgende:
J asorry hoor. Ik ben niet zo hardcore DGK als jullie denk ikquote:Op donderdag 15 november 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
grappig dat mensen nog steeds denken dat dgkfan echt is..![]()
Het klopt niet.... wanneer Huub 15% minder heeft zouden de anderen gemiddeld 2,5 procent stijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
hmz ik heb idd ook niet gestemd deze maand, gewoon omdat ik baal van de FEBO
Ja he!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
Ik wil Amanda echt aan dat stro haar trekken... Word echt agressief van dat wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |