Dat zat ik me net ook ineens af te vragen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het zal me ook helemaal niets verbazen dat Huub het niet heeft verteld maar dat het Brian is ingefluisterd
![]()
Ik zie een vadercomplex.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Meisjes van 14 zijn ook altijd zo idolaat van oudere jongens...
Ik wilde je net vragen of jij de honeurs wil waarnemenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo incompetent, dat ik me afvraag of we dit topic nog volkrijgen, zoals gisteren .......
En dat juist terwijl ik jou alles wilde gunnen ? Nee, dat kan echt niet ......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wilde je net vragen of jij de honeurs wil waarnemen![]()
Lijkt me eigenlijk wel grappig. Jaap en Huub die een paar dagen nix gaan na lopen doen. De hele dag voor de spiegel staan, friemelend aan hun haartjes, lekker continue zingen door alles en iedereen heen. Beetje eten. Lekker rond Nadia hangen en alles doorfluisteren. Zou nog best leuke streams op kunnen leverenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:48 schreef diedirk het volgende:
Zou het echt heel raar vinden als Brian een leuke show waar veel tijd en moeite door veel mensen is in gestoken, zomaar mag verpesten.
En zeker omdat hij de info dat tafeltje gesloopt gaat worden in show , buiten de kooi heeft gehoord.
Als alle plannen van de aktieve mensen door de passieve op deze manier worden geboycot , zou ik over wegen om ook niks nieuws meer te verzinnen.
En net zoals Dennis en Brian lekker eten en tuttenen verder niks doen.
Iniatief mag ook weleens beloond en beschermd worden
Morgenochtend zullen we weer zien of de FEBO weer achter Brian gaat staan
Wat denk je zelf .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain zijn geile bui is over?????????
Dat denk ik ook niet. Ik ga vertrekken, truste en tot morgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:55 schreef Prospera het volgende:
Lief![]()
[ afbeelding ]
btw BSOL, een nieuw topic gaan we niet meer redden![]()
Nou, ik onderscheid een geile bui van wat hij nu aan het doen is hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf .......
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik ga vertrekken, truste en tot morgen![]()
Ja, ja ..... Amanda 'babbelt' hem naar binnen ! Leuk verzonnen babbelaartjequote:Op vrijdag 16 november 2007 01:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nou, ik onderscheid een geile bui van wat hij nu aan het doen is hoor.
Het is dat Amanda zo aandringt. Hij propt 'm er nu wel effe in zo te zien.
Dat doen ze bij de Bonobo's ook; sexen voor de hiërarchie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nou, ik onderscheid een geile bui van wat hij nu aan het doen is hoor.
Het is dat Amanda zo aandringt. Hij propt 'm er nu wel effe in zo te zien.
Nu snap ik ineens waarom Nadia wel neukt met Dennix, maar andersom niet ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de Bonobo's ook; sexen voor de hiërarchie.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu snap ik ineens waarom Nadia wel neukt met Dennix, maar andersom niet ........![]()
Dat kun je hier De Gouden Kooi zien .... kijk naar het eerste getal (aantal posts)quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeveel moeten we er nog voor een verse COS voor de ochtendploeg ?? (en hoe kun je dat eigenlijk zien ?)
Aha ! En er zitten er maximaal 300 in een topic he ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kun je hier De Gouden Kooi zien .... kijk naar het eerste getal (aantal posts)
Met nog 25 te gaan, kun je dat zelf uittesten ...... (of je kijkt onderaan dat overzicht even bij de gesloten topics)quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aha ! En er zitten er maximaal 300 in een topic he ?
Nog maar 24 te gaan .... iets anders, weet iemand of die jurk voor Nadia nu klaar is,quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeveel moeten we er nog voor een verse COS voor de ochtendploeg ?? (en hoe kun je dat eigenlijk zien ?)
Geen idee, hoorde hem alleen zeggen dat hij morgen verder ging met de jurk van Nadia, omdat hij zo moe was. (Zou me niets verbazen dus.)quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog maar 24 te gaan .... iets anders, weet iemand of die jurk voor Nadia nu klaar is,
of gaat Janice er morgen mee door en schiet die jurk voor Lieke er gewoon bij in ???
Je kan het geen jurk noemen,dacht dat het de onderjurk was.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde hem alleen zeggen dat hij morgen verder ging met de jurk van Nadia, omdat hij zo moe was. (Zou me niets verbazen dus.)
Maarja, of Lieke daar nu zoveel aan mist ? Heb vandaag heel weinig meegekregen. Is die Jurk van Nadia net zo lelijk als de jurk van Amanda ??
Ga toch eens ff op zoek naar een capquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan het geen jurk noemen,dacht dat het de onderjurk was.![]()
Er is er wel een gemaakt.Was denk vroeg in de middag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga toch eens ff op zoek naar een cap![]()
Was Nadia er blij mee ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is er wel een gemaakt.Was denk vroeg in de middag.
Geen idee, maar het zou mij inderdaad niets verbazen als Lieke op deze manierquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde hem alleen zeggen dat hij morgen verder ging met de jurk van Nadia, omdat hij zo moe was. (Zou me niets verbazen dus.)
Maarja, of Lieke daar nu zoveel aan mist ? Heb vandaag heel weinig meegekregen. Is die Jurk van Nadia net zo lelijk als de jurk van Amanda ??
Ze zat alleen te piepen over naalden.Heb haar er verder niet meer over gehoord.De jurk is echt afschuwelijkquote:
Zou Jan het erom gedaan hebben ? Maak een zo lelijk mogelijke Jurk voor Amanda en Nadia en een beeldschone voor Liekequote:Op vrijdag 16 november 2007 02:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zat alleen te piepen over naalden.Heb haar er verder niet meer over gehoord.De jurk is echt afschuwelijk![]()
Deze toch weer volplempen ten faveure van de ochtendploeg ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
.....
En een verse OP rijst aan de horizon.
.....
Wel ja, ik ga wel ff knutselenquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze toch weer volplempen ten faveure van de ochtendploeg ?
Ja joh, is de ochtendploeg ook weer blij met onsquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze toch weer volplempen ten faveure van de ochtendploeg ?
Een Samsung trommelwasmachine !quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja joh, is de ochtendploeg ook weer blij met ons![]()
Is iemand er al achter wat we horen op stream 4 ? Ik niet namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |