Zo?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Van die hete pannekoeken opgerold en dan met je tong net het eruitdruppelende zoete vocht oplikken en daarachter het zoutige vlees proeven. Langzaam steeds dieper in de pannekoek met je tong op zoek naar meer van dat vocht.
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Janetje het volgende:
Roomijs erin doen.
Dan die hete pannekoek oprollen.. en met je tong voelen hoe dat koude ijs smelt en vloeibaar wordt. Dan dat vloeibare witte spul oplikken terwijl je zachtjes aan je pannekoek knabbelt..
--> SEX?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:08 schreef Crack_david het volgende:
met chocopasta, zodat als je je tong er een beetje indrukt je langzaam zacht glibberig bruin spul in je mond krijgt
2girls1cup?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:08 schreef Crack_david het volgende:
... glibberig bruin spul in je mond krijgt
quote:
Yep!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Met goed knapperig gebakken spek en pittige kaas, en daarna, als toetje:
Seks, iemand?![]()
Ik ook!quote:
Das geen pannenkoek, das een moederkoek met plakjes spek...quote:
Maagwand met links een stukje ingegroeide darm en rechts een reepje middenrif? Serieus dat zou ik niet vreten.quote:
ja indd als er groente opzit wel jaquote:
ui, champignons, paprika... lekker man...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja indd als er groente opzit wel ja![]()
Niks geen baggertopic.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:35 schreef mcDavid het volgende:
Dames en heren, dit is een baggertopic van Dago dat hij heeft gemaakt zodat hij die twee posts makkelijker kan terugvinden. Niet te serieus
Dat dago een pervers mannetje is, en dat jij flink uitgelikt bent in het weekend van 11 en 12 februari 2006.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks geen baggertopic. [afbeelding]. Bovendien heb jíj hem op het idee gebracht. [afbeelding].
Wat heb je nou geleerd? [afbeelding].
pervers én een taalachterstand, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:15 schreef Frollo het volgende:
Met een tussen-n.
moeten we raden wat het is, of ben ik de enige die dat niet weet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Kuikse Bluf => Als ik hem bij de Berenpot in Nieuwkuik eet
Pannenkoek met Zoet zuur vlees enzo. Een aanrader om te gaan eten als je in de buurt bentquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moeten we raden wat het is, of ben ik de enige die dat niet weet?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
hartig: met hamblokjes, champignons, stukjes ananas en kaas
zoet: poedersuiker erin en stroop er over
ja dat jaquote:
ik vind volkorenpannenkoeken juist helemaal niet lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Volkorenpannenkoeken zijn t lekkerst als je t mij vraagt. En dan met stroop, of appel, of vanilleijs en verse aardbeien
Kaas en poedersuiker?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:59 schreef Anubis1984 het volgende:
Nou, wij eten dus morgen pannekoeken![]()
Ik vind hem het lekkerste met een dikke laag kaas en daarbovenop een dikke laag poedersuiker.
Of met spek en stroop![]()
he?quote:
Heb ik gelezen... Breng me nou niet op ideeën hequote:
pannekoeken met spek én kaas én stroopquote:Op zondag 18 november 2007 13:17 schreef ki_ki het volgende:
en natuurlijk: pannekoeken met spek én kaas![]()
Jaaaa precies!!!!quote:Op zondag 18 november 2007 13:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
pannekoeken met spek én kaas én stroop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |