is dat de topscoorderquote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef NJ het volgende:
[..]
We hebben van Basten. We worden kampioen.
Flippo'en...quote:
Ik kan t niet plaatsen.. waar is t?quote:
Lul! Nu heb ik daar trek in!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Met spek en stroop!
Bij deze dan.quote:
Ik ookquote:
Wat ga je eten?quote:Maar ik had tegen m'n gezegd dat ik het eten vroeg kalar zou hebben. En het is nu al bijna 5 uur..
IK ga dus nu beginnen met koken, doei..
Zullen we kindjesmaken oefenen?quote:
Het is hier geen GCSCquote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Dagonet het volgende:
Wat ga je eten?
wat is een "gezegd"quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lul! Nu heb ik daar trek in!
m'n gezegd
Hier is het antwoord, ongeacht wat je gaat eten: Frituur..quote:
Immer.quote:
Met bier om het weg te spoelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hier is het antwoord, ongeacht wat je gaat eten: Frituur..
Krielaardappeltjes + brocoli + maizena kaassausje+gehakt.quote:
Now your talking..quote:
Anyplace, anywhere, anytimequote:
Van die hete pannekoeken opgerold en dan met je tong net het eruitdruppelende zoete vocht oplikken en daarachter het zoutige vlees proeven. Langzaam steeds dieper in de pannekoek met je tong op zoek naar meer van dat vocht.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef mcDavid het volgende:
pannenkoeken zijn ook nog steeds lekker!
Im Sturz durch Zeit und Raumquote:
Zoals afgelopen weekend?quote:
wat weet je dat toch mooi te verwoordenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van die hete pannekoeken opgerold en dan met je tong net het eruitdruppelende zoete vocht oplikken en daarachter het zoutige vlees proeven. Langzaam steeds dieper in de pannekoek met je tong op zoek naar meer van dat vocht.
Roomijs erin doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van die hete pannekoeken opgerold en dan met je tong net het eruitdruppelende zoete vocht oplikken en daarachter het zoutige vlees proeven. Langzaam steeds dieper in de pannekoek met je tong op zoek naar meer van dat vocht.
Jij bent afgelopen weekend aan het herlevenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wij hebben geen pannekoeken gegeten.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij bent afgelopen weekend aan het herleven![]()
Nah, niets voor mij. Op mijn pannekoek geen ijs.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Roomijs erin doen.
Dan die hete pannekoek oprollen.. en met je tong voelen hoe dat koude ijs smelt en vloeibaar wordt. Dan dat vloeibare witte spul oplikken terwijl je zachtjes aan je pannekoek knabbelt..
Oh god.. véééééél te veel informatie...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wij hebben geen pannekoeken gegeten..
.
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, vanaf nu kan ik niet meer fatsoenlijk een pannekoek eten zonder aan dat soort vuige kwesties te denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Roomijs erin doen.
Dan die hete pannekoek oprollen.. en met je tong voelen hoe dat koude ijs smelt en vloeibaar wordt. Dan dat vloeibare witte spul oplikken terwijl je zachtjes aan je pannekoek knabbelt..
volgens mij kun jij momenteel alles associëren met "afgelopen weekend" ofniet?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wij hebben geen pannekoeken gegeten..
.
Kom op.. beetje spelen met je eten kan toch geen kwaad?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Okay, vanaf nu kan ik niet meer fatsoenlijk een pannekoek eten zonder aan dat soort vuige kwesties te denken.
Heb ik je al eens verteld over tosti's?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Okay, vanaf nu kan ik niet meer fatsoenlijk een pannekoek eten zonder aan dat soort vuige kwesties te denken.
dat zal ik ook hebben vrees ikquote:Op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
You will not!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb ik je al eens verteld over tosti's?
Gesmolten druipende hete kaas? Met sliertjes?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb ik je al eens verteld over tosti's?
Ik mag niet met m'n eten spelen van mijn moeder...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op.. beetje spelen met je eten kan toch geen kwaad?
Eerst een beetje mee spelen, daarna verscheuren..
Volgens mij ziet dat er heel suf uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat zal ik ook hebben vrees ik
sterker nog, ik ben bang dat ik ze ook nog ga proberen te eten op de manier zoals dago het beschreef
en dat doet je denken aan.... vanochtendquote:Op maandag 13 februari 2006 17:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gesmolten druipende hete kaas? Met sliertjes?
Dan heeft ze dat zelf vast nog nooit uitgeprobeerd..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mag niet met m'n eten spelen van mijn moeder....
[..]
Ik zal het d'r vragen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan heeft ze dat zelf vast nog nooit uitgeprobeerd..![]()
Vanochtend had ik broodjes met kaas en salami... uit de oven idd..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en dat doet je denken aan.... vanochtend
het spijt me dan ook vooral voor mijn omgeving, dat ik dit topic heb moeten lezenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij ziet dat er heel suf uit..
Word kluizenaar!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het spijt me dan ook vooral voor mijn omgeving, dat ik dit topic heb moeten lezen
O.quote:
Ik zou je wel even afzonderen dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat zal ik ook hebben vrees ik
sterker nog, ik ben bang dat ik ze ook nog ga proberen te eten op de manier zoals dago het beschreef
Ja, of neem hem mee naar de WC.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou je wel even afzonderen dan..
Even terugtrekken voor een moment tussen jou en je spekpannekoek met stroop.
Kun je hem er meteen weer uitgooien als je hem opgegeten hebt.quote:
maar naar de wc gaan met een pannenkoek in je smoel staat ook weer zo sufquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou je wel even afzonderen dan..
Even terugtrekken voor een moment tussen jou en je spekpannekoek met stroop.
quote:
Laden en lossen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je hem er meteen weer uitgooien als je hem opgegeten hebt.
Gewoon slikken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je hem er meteen weer uitgooien als je hem opgegeten hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |