Ik krijg binnenkort ook sponsorgeld. Dat heet scholieren tegemoetkoming. Maar omdat het eerste deel nog was voordat ik 18 werd krijg ik het pas over een maandje ofzo.quote:
Voetbal.quote:
Lach me niet uit, ik hoor er allang af te zijn. Pauper.quote:
Ik hetzelfde.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lach me niet uit, ik hoor er allang af te zijn. Pauper.
Dat zei ik laatst ook al tegen d'r, dat dat bestaat...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik krijg binnenkort ook sponsorgeld. Dat heet scholieren tegemoetkoming. Maar omdat het eerste deel nog was voordat ik 18 werd krijg ik het pas over een maandje ofzo.
nee, ik heb medelijdenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lach me niet uit, ik hoor er allang af te zijn. Pauper.
Ja, maar op school behandelen ze me nog als 12 ofzo.quote:
Wel zo'n bezweette he?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef NJ het volgende:
En ik ga dus duidelijk één van die shirts kopen!
Ze houden me gewoon voor de gek!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook al tegen d'r, dat dat bestaat...
het grappige is ook dat iedereen die je er naar vraagt een hekel heeft aan dat commerciële gedoe... maar toch meedoen hequote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een dag zoals alle andere..
Alleen eentje waarop de commercie mensen dwingt kaarten te kopen die twee dagen later weer bij het oud papier liggen.. en rozen die op de mesthoop in de tuin weg mogen rotten..
*niet inkopt..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar op school behandelen ze me nog als 12 ofzo.
Klopt. Maar wat die rechter NSBer daar doet.quote:
Ik ga er ook in voetballen, dus uiteindelijk wordt ie wel bezweet ja.quote:
Maatschappelijke druk...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het grappige is ook dat iedereen die je er naar vraagt een hekel heeft aan dat commerciële gedoe... maar toch meedoen he
Toen hij bij Ajax voetbalde was het de vijand. Nu is ie okay.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat die rechter NSBer daar doet..
Doe-maar-niet-nee.quote:
Ja, ze behandelen je net zoals ze je klasgenoten behandelen. Niet dat die 12 zijn maar het gedrag van sommige is daar wel mee te vergelijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Das dan wel weer matig..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ga er ook in voetballen, dus uiteindelijk wordt ie wel bezweet ja.
Toen was hij de vijand voor Feyenoorders. Nu hij in Duitsland voetbald voor Nederlands.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij bij Ajax voetbalde was het de vijand. Nu is ie okay.
generatiekloofquote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's beter dan 42.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
Ik voel me 12.
Kutsport, afschaffen.quote:
*zichzelf wederom weerhoudt van inkoppen..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
Ik voel me 12.
Ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het grappige is ook dat iedereen die je er naar vraagt een hekel heeft aan dat commerciële gedoe... maar toch meedoen he
IK HOU VAN JEEEEEEquote:
Ik zou niet weten wat je hier in kan koppen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
*zichzelf wederom weerhoudt van inkoppen..
Jij zit tijdens het WK niet in een kroeg te juichen begrijp is?quote:
Het is Mattheus niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toen was hij de vijand voor Feyenoorders. Nu hij in Duitsland voetbald voor Nederlands.
Mwah.. iets over gedrag ofzo..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je hier in kan koppen.
Had ik al gezegd dat je een man naar mn hart bent?quote:
Heerlijk, geen verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
Ik voel me 12.
En wel chocomel.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heerlijk, geen verantwoordelijkheden.
Nog moeite hebben met "Fa" schrijven..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heerlijk, geen verantwoordelijkheden.
Hooguit wanneer ze eruit liggen en we weer over kunnen op de orde van de dag.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij zit tijdens het WK niet in een kroeg te juichen begrijp is?
En 's ochtends tekenfilms en pannekoeken op je verjaardag.quote:
Elastieken op het schoolplein...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En 's ochtends tekenfilms en pannekoeken op je verjaardag.
Daar fiets ik altijd langs.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
Yvonne is trouwens ook in zwolle, volgens betrouwbare bron!
We hebben van Basten. We worden kampioen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hooguit wanneer ze eruit liggen en we weer over kunnen op de orde van de dag.
Genoeg sporten waarin we wél prijzen halen..
Nee?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een man naar mn hart bent?
knikkeren!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Elastieken op het schoolplein...
De kleuters van de lagere groepen pesten...
* now playing Supertramp Dreamer.mp3quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef NJ het volgende:
[..]
We hebben van Basten. We worden kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |