Wat een onzin, In de bus zie ik ook vaak genoeg mannen met buggy's!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:59 schreef het.ismij het volgende:
kinderen in OV.![]()
Van die blairmonsters die alleen maar lopen te vervelen!!![]()
Vrouwen die met buggy's alles blokkeren.![]()
![]()
ik ze gindd vrouwen, want mannen zijn zo slim om gewoon niet met kids OV te gebruiken.![]()
oke,.. ik niet..quote:Op donderdag 15 november 2007 17:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wat een onzin, In de bus zie ik ook vaak genoeg mannen met buggy's!!
Het is jou keuze om met die vleesbak een trein in te gaan.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja er bestaan ook nog fatsoenlijke behulpzame mensenHet is een kleine moeite hoor je krijgt er heus geen nare ziektes van
![]()
Ik doe het ook weleens, maar dat is dan meer omdat je gewoon ontieglijk in de weg staat en iedereen ophoudt met zo'n ding (erg lastig als je een andere trein moet halen) en ik er dan sneller uit ben dan wanneer ik niet meehelp en me overal langs moet wurmenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar meestal is dat niet nodig omdat mensen uit zichzelf al aanbieden ik help je wel eruit.
Ja er bestaan ook nog fatsoenlijke behulpzame mensenHet is een kleine moeite hoor je krijgt er heus geen nare ziektes van
![]()
vleesbakquote:Op donderdag 15 november 2007 17:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Het is jou keuze om met die vleesbak een trein in te gaan.
Ik wcaht dan ook tot de anderen eruit zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik doe het ook weleens, maar dat is dan meer omdat je gewoon ontieglijk in de weg staat en iedereen ophoudt met zo'n ding (erg lastig als je een andere trein moet halen) en ik er dan sneller uit ben dan wanneer ik niet meehelp en me overal langs moet wurmen
Volgens mij zijn dat puur grote bekken hier en zijn dat juist degenen die stamelend vragen of ze je kunnen helpen irl.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik verbaas me overigens (wederom) over de onverdraagzaamheid op Fok! Zulke lui kom ik in het normale leven gelukkig nooit tegen.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat puur grote bekken hier en zijn dat juist degenen die stamelend vragen of ze je kunnen helpen irl.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het op zich prima dat mensen kinderen meenemen het OV in, ik zou alleen zelf zo veel mogelijk de spits vermijden omdat het dan gewoon stikstervensdruk is en er al nauwelijks plek is voor alle passagiers, laat staan voor nog een kinderwagen erbij. Ik kom ze soms namelijk wel tegen en dan die hele buggy vol met tassen van het shoppen etc. Leuk hoor, een dagje weg, maar denk daar gewoon even over na.
Dat is echt de waarheid. Het is echt heel makkelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon doen.
Neuh, dan staat er daar wel iemand voor je klaar gok ikquote:Op donderdag 15 november 2007 19:53 schreef YPPY het volgende:
En dan gaan eten bij De Valk? Neuh, niet zo'n goed plan.
Da's een interliner, maar volgens mij wel met een lage instap!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef YPPY het volgende:
Die tunnel lijkt me echt verschrikkelijk en je moet er echt voorbij op de heen- of terugweg. En die trap is nog smal ook (geen roltrap). Ik zou echt bang zijn te vallen. Dan doe ik Anna wel in de doek en de buggy los. De bus naar Utrecht, heeft die ook zo'n buggy gedeelte?
Waarom? Je zegt toch niets verkeerds, geeft gewoon advies. Ik had het over mensen die een wandelwagen met kind een vleesbak noemen. Mensen die gaan schelden op moeders met kinderen.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
In de hoop dat ik nu niet ook zo'n FOK!-aso ben.
In EHV is wel een lift op het perron. Moet je alleen even aan een perronchef vragen. Maar het is er wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef _evenstar_ het volgende:
sugar jij woont toch in EHV?
ja vandaar dat ik vroegquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
In EHV is wel een lift op het perron. Moet je alleen even aan een perronchef vragen. Maar het is er wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik verbaas me overigens (wederom) over de onverdraagzaamheid op Fok! Zulke lui kom ik in het normale leven gelukkig nooit tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |