Toch niet normaal meerquote:Op woensdag 14 november 2007 23:44 schreef remlof het volgende:
Op het scherm van geldautomaten zie je ook nog wel eens een BSOD
Ehm, nee, die niet voor mijquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tijdje terug gespot:
[ afbeelding ]
Internet Explorer crash
Windows in het duitsquote:Op woensdag 14 november 2007 23:57 schreef zarGon het volgende:
Zelfs in Duitsland in Munich zijn er problemen op het luchtveld:
[ afbeelding ]
Zelfde heb ik verschillende keren gezien op het vliegveld van Dortmund. Zelfde baggersoftware waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 23:57 schreef zarGon het volgende:
Zelfs in Duitsland in Munich zijn er problemen op het luchtveld:
[ afbeelding ]
Overal en alles zijn ze bang voor een terroristische aanslag, terwijl het grootste gevaar in het eigen systeem zitquote:Op woensdag 14 november 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfde heb ik verschillende keren gezien op het vliegveld van Dortmund. Zelfde baggersoftware waarschijnlijk
omgquote:Op donderdag 15 november 2007 00:13 schreef Biefstuk het volgende:
Zelfs in de toekomst hebben ze er last van
[ afbeelding ]
'zuruckzukehren'...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:57 schreef zarGon het volgende:
Zelfs in Duitsland, in Munich zijn er problemen op het luchthaven:
[ afbeelding ]
Beter dat dan dat er na het pinnen staat.....quote:Op donderdag 15 november 2007 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
En Francais.
[ afbeelding ]
Daardoor moet ik 500 meter verder lopen.
quote:Trojan detected...do you want to delete this file?
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:13 schreef Biefstuk het volgende:
Zelfs in de toekomst hebben ze er last van
[ afbeelding ]
Bij Vista wilden ze eerst een rood of groen screen of dead doenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
goede reclame voor vista![]()
Als jij kleffe handjes hebt voordat je het toppunt hebt bereikt is er iets niet goed hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:01 schreef PretKroket het volgende:
Ben je natuurfilmpjes aan het kijken, krijg je ineens een BSODwtf! Dus jij als een gek met je kleffe handjes op je toetsenbord rammen, zit alles onder [ afbeelding ]
Jah, die heb ik ook wel eens gezienquote:Op donderdag 15 november 2007 12:51 schreef 8D het volgende:
Deze heb ik eens een keer gespot
[ afbeelding ]
quote:
Hebben we dat ook weer gehadquote:Op donderdag 15 november 2007 07:22 schreef thejack het volgende:
Als je een mac hebt dan heb je geen last van blauw scherm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Nee, dan krijg je een zwarte:quote:Op donderdag 15 november 2007 07:22 schreef thejack het volgende:
Als je een mac hebt dan heb je geen last van blauw scherm![]()
Echt MS: Het ziet er weer nét even iets anders uit, maar je kan er nog evenveel meequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Jonathon het volgende:
Heay die heb ik nog nooit gezien
zwart scherm![]()
Ziet er al gebruiksvriendelijker uit moet ik zegen dan het blauwe scherm
Dat is van een mac.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Echt MS: Het ziet er weer nét even iets anders uit, maar je kan er nog evenveel mee![]()
Schooltip van het jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:43 schreef Creature het volgende:
Leuke BSOD screensaver:
http://download.sysinternals.com/Files/BlueScreen.zip
Das een heul apparaat zeg!quote:
Ik vroeg mij ook al af waar je nou je bankpas in moet stoppen.. er zit er vast 1 voor scimmers tussenquote:
Voor zover ik weet draaien pinautomaten over het algemeen op OS/2, welke geen Windows-BSOD kan geven.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:44 schreef remlof het volgende:
Op het scherm van geldautomaten zie je ook nog wel eens een BSOD
ik heb ze ook weleens op windows server (nt of 2000) zien draaienquote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Voor zover ik weet draaien pinautomaten over het algemeen op OS/2, welke geen Windows-BSOD kan geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |