Hebben we dat ook weer gehadquote:Op donderdag 15 november 2007 07:22 schreef thejack het volgende:
Als je een mac hebt dan heb je geen last van blauw scherm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Nee, dan krijg je een zwarte:quote:Op donderdag 15 november 2007 07:22 schreef thejack het volgende:
Als je een mac hebt dan heb je geen last van blauw scherm![]()
Echt MS: Het ziet er weer nét even iets anders uit, maar je kan er nog evenveel meequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Jonathon het volgende:
Heay die heb ik nog nooit gezien
zwart scherm![]()
Ziet er al gebruiksvriendelijker uit moet ik zegen dan het blauwe scherm
Dat is van een mac.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Echt MS: Het ziet er weer nét even iets anders uit, maar je kan er nog evenveel mee![]()
Schooltip van het jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:43 schreef Creature het volgende:
Leuke BSOD screensaver:
http://download.sysinternals.com/Files/BlueScreen.zip
Das een heul apparaat zeg!quote:
Ik vroeg mij ook al af waar je nou je bankpas in moet stoppen.. er zit er vast 1 voor scimmers tussenquote:
Voor zover ik weet draaien pinautomaten over het algemeen op OS/2, welke geen Windows-BSOD kan geven.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:44 schreef remlof het volgende:
Op het scherm van geldautomaten zie je ook nog wel eens een BSOD
ik heb ze ook weleens op windows server (nt of 2000) zien draaienquote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Voor zover ik weet draaien pinautomaten over het algemeen op OS/2, welke geen Windows-BSOD kan geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |