Bij Vista wilden ze eerst een rood of groen screen of dead doenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
goede reclame voor vista![]()
Als jij kleffe handjes hebt voordat je het toppunt hebt bereikt is er iets niet goed hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:01 schreef PretKroket het volgende:
Ben je natuurfilmpjes aan het kijken, krijg je ineens een BSODwtf! Dus jij als een gek met je kleffe handjes op je toetsenbord rammen, zit alles onder [ afbeelding ]
Jah, die heb ik ook wel eens gezienquote:Op donderdag 15 november 2007 12:51 schreef 8D het volgende:
Deze heb ik eens een keer gespot
[ afbeelding ]
quote:
Hebben we dat ook weer gehadquote:Op donderdag 15 november 2007 07:22 schreef thejack het volgende:
Als je een mac hebt dan heb je geen last van blauw scherm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Nee, dan krijg je een zwarte:quote:Op donderdag 15 november 2007 07:22 schreef thejack het volgende:
Als je een mac hebt dan heb je geen last van blauw scherm![]()
Echt MS: Het ziet er weer nét even iets anders uit, maar je kan er nog evenveel meequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Jonathon het volgende:
Heay die heb ik nog nooit gezien
zwart scherm![]()
Ziet er al gebruiksvriendelijker uit moet ik zegen dan het blauwe scherm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |