Dank je jij ook! *zwaaaaaai* !!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Vandaar dat ik nu ook nok. Slappe hap, ik lees het morgen wel. Succes voor de nachtploeg, trusten voor straks en tot morgen.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Frasier het volgende:
Trouwens best ideaal om je schaamstreek te laten ontharen
Daar gaat het hier nu eigenlijk niet om. De streamers worden weer met een (ontharings-)kluitje in het riet gestuurt om alle sjit te schuilen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Frasier het volgende:
Trouwens best ideaal om je schaamstreek te laten ontharen
Meer smakeloos kan 't bijna nietquote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
Weg met die kwijlende bouvier
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar gaat het hier nu eigenlijk niet om. De streamers worden weer met een (ontharings-)kluitje in het riet gestuurt om alle sjit te schuilen.
Frasier, als het er op aan komt reken ik op je.![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
damn, dat wordt weer vechten .......
volgens mij waait het over, hij gaat niet de hik krijgen denk ikquote:Op woensdag 14 november 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Joehoe allen, Brian weer gepiqueerd? Mooi zo.![]()
Dan blijf ik even plakken.
Huub heeft al meerdere keren aangegveven alles te blokken. Alles blokken is alles blokken. Zolang Dennis er zit wordt er geblokt.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Duidelijk. De vorige keer weer opnieuw afgesproken dat HJL eerst zouden overleggen. En meteen roept Huub dat alles wordt geblokkeerd. En achteraf uitleggen dat hij niet met z'n ballen op TV wil. Mening van Japio en Lieke niet van belang, gunnen aan een van die twee komt niet aan de orde.
Kortom, Huub is
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij waait het over, hij gaat niet de hik krijgen denk ik![]()
Girltalk......quote:
Lieke wil 'm niet blokken? Ze wil d'r snor laten weghalen?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef kit2u het volgende:
Huub is inconsequent.
Zijn al twee stemmingen geweest die hij niet geblokt heeft.
Hij heeft naar mijn weten maar een keer geprobeerd een stemming erdoorheen te krijgen en dat was een stemming waarvan hij dacht dat die goed voor het spel zou zijn. Dat wilde toen Lieke niet want alles blokken was toen ook haar reden. Huub is ermee akkoord gegaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef kit2u het volgende:
Huub is inconsequent.
Zijn al twee stemmingen geweest die hij niet geblokt heeft.
Ja, en Nadia ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke wil 'm niet blokken? Ze wil d'r snor laten weghalen?
100 punten voor jouquote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brainless gaat zijn dekkingsletten nog wel even aansporen om
dat tafeltje aan te pakken denk ik ......
en zijn antwoord?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Girltalk......![]()
of Nix er wel eens aan heeft gedacht het met een mannetje en een vrouwtje te doen.
Dat wordt weer shaken.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
Brian wil niet dat Mannie boos naar hem reageert.
Ratje loopt gefrustreerd weg.
Huub zoekt gewoon ruzie ..... zoals altijd moet iedereen zijn wil volgen. Andere smaken bestaan bij Huub niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
Lieke is weer zo vermoeiend.
Dat geeft een beetje sjeu aan het geheel...........quote:Op woensdag 14 november 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Jaap verpest gewoon hun discussie,hij gaat uitgebreid in zijn neus zitten.
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Fucking hell, Wicardo is van plan om op 15 december als "Rachel" te komen.
dat vind ik zo leuk aan Jaap..... hij is echt mijn favo op het moment...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat geeft een beetje sjeu aan het geheel...........
Als ie z'n snot nou ook nog ff in Nadia d'r haar smeert?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat geeft een beetje sjeu aan het geheel...........
Als ie even wacht tot 31 December schiet ik 'm als Rachel de lucht inquote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Fucking hell, Wicardo is van plan om op 15 december als "Rachel" te komen.
Mijn favoriet voor het moment...als het saai wordt..wham..Jaap ertussen...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vind ik zo leuk aan Jaap..... hij is echt mijn favo op het moment...
Zal ik doen als hij de poort uit loopt. Het begint me nu een beetje teveel de "Ricardo en Janice show" met publiek te worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef misslady83 het volgende:
kan iemand een screenshot maken van wicawdo heheh
Zo goed ?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef misslady83 het volgende:
kan iemand een screenshot maken van wicawdo heheh
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zal ik doen als hij de poort uit loopt. Het begint me nu een beetje teveel de "Ricardo en Janice show" met publiek te worden.
herkende je de vraag naar de bekende weg nietquote:Op woensdag 14 november 2007 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
![]()
nooit aan gedacht, we leven in 2007...ik heb vrienden...blablabla..
Vanmiddag vroeg Jan of Dennix al wist wat hij zou gaan zingen. Dennix was van mening dat hij beter morgen kan beginnen, want dan hebben de fans de tijd om nummers aan te vragen. Uitstellen, uitstellen, uitstellen dus !quote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef avonne het volgende:
Gaat Dennis nog zijn Mini-Concert geven?
Nu dus, en niet morgen
whatever... welterusten!
Amanda geeft te snel toe, jammer.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian gaat weer in zijn Para rol, mooi ..........
Ruik je haar dan??quote:Op woensdag 14 november 2007 23:31 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda moet nodig douchen
Mazzelsquote:Op woensdag 14 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
@Mokum![]()
![]()
Ga effe plat. Als ik morgen van huis ga is het nog donker, en beneden nul.![]()
Ja om Amanda te 'beschermen' tegen de spijkersquote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij staat het gepimpte tafeltje niet meer in het kantoor. Zou Brian dat 'per ongeluk' hebben laten verdwijnen ? (Het is immers geen persoonlijk bezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |