Dat wordt weer shaken.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
Brian wil niet dat Mannie boos naar hem reageert.
Ratje loopt gefrustreerd weg.
Huub zoekt gewoon ruzie ..... zoals altijd moet iedereen zijn wil volgen. Andere smaken bestaan bij Huub niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
Lieke is weer zo vermoeiend.
Dat geeft een beetje sjeu aan het geheel...........quote:Op woensdag 14 november 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Jaap verpest gewoon hun discussie,hij gaat uitgebreid in zijn neus zitten.
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Fucking hell, Wicardo is van plan om op 15 december als "Rachel" te komen.
dat vind ik zo leuk aan Jaap..... hij is echt mijn favo op het moment...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat geeft een beetje sjeu aan het geheel...........
Als ie z'n snot nou ook nog ff in Nadia d'r haar smeert?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat geeft een beetje sjeu aan het geheel...........
Als ie even wacht tot 31 December schiet ik 'm als Rachel de lucht inquote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Fucking hell, Wicardo is van plan om op 15 december als "Rachel" te komen.
Mijn favoriet voor het moment...als het saai wordt..wham..Jaap ertussen...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vind ik zo leuk aan Jaap..... hij is echt mijn favo op het moment...
Zal ik doen als hij de poort uit loopt. Het begint me nu een beetje teveel de "Ricardo en Janice show" met publiek te worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef misslady83 het volgende:
kan iemand een screenshot maken van wicawdo heheh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |