Huub heeft al meerdere keren aangegveven alles te blokken. Alles blokken is alles blokken. Zolang Dennis er zit wordt er geblokt.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Duidelijk. De vorige keer weer opnieuw afgesproken dat HJL eerst zouden overleggen. En meteen roept Huub dat alles wordt geblokkeerd. En achteraf uitleggen dat hij niet met z'n ballen op TV wil. Mening van Japio en Lieke niet van belang, gunnen aan een van die twee komt niet aan de orde.
Kortom, Huub is
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij waait het over, hij gaat niet de hik krijgen denk ik![]()
Girltalk......quote:
Lieke wil 'm niet blokken? Ze wil d'r snor laten weghalen?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef kit2u het volgende:
Huub is inconsequent.
Zijn al twee stemmingen geweest die hij niet geblokt heeft.
Hij heeft naar mijn weten maar een keer geprobeerd een stemming erdoorheen te krijgen en dat was een stemming waarvan hij dacht dat die goed voor het spel zou zijn. Dat wilde toen Lieke niet want alles blokken was toen ook haar reden. Huub is ermee akkoord gegaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef kit2u het volgende:
Huub is inconsequent.
Zijn al twee stemmingen geweest die hij niet geblokt heeft.
Ja, en Nadia ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke wil 'm niet blokken? Ze wil d'r snor laten weghalen?
100 punten voor jouquote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brainless gaat zijn dekkingsletten nog wel even aansporen om
dat tafeltje aan te pakken denk ik ......
en zijn antwoord?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Girltalk......![]()
of Nix er wel eens aan heeft gedacht het met een mannetje en een vrouwtje te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |