Zo goed ?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef misslady83 het volgende:
kan iemand een screenshot maken van wicawdo heheh
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zal ik doen als hij de poort uit loopt. Het begint me nu een beetje teveel de "Ricardo en Janice show" met publiek te worden.
herkende je de vraag naar de bekende weg nietquote:Op woensdag 14 november 2007 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
![]()
nooit aan gedacht, we leven in 2007...ik heb vrienden...blablabla..
Vanmiddag vroeg Jan of Dennix al wist wat hij zou gaan zingen. Dennix was van mening dat hij beter morgen kan beginnen, want dan hebben de fans de tijd om nummers aan te vragen. Uitstellen, uitstellen, uitstellen dus !quote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef avonne het volgende:
Gaat Dennis nog zijn Mini-Concert geven?
Nu dus, en niet morgen
whatever... welterusten!
Amanda geeft te snel toe, jammer.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian gaat weer in zijn Para rol, mooi ..........
Ruik je haar dan??quote:Op woensdag 14 november 2007 23:31 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda moet nodig douchen
Mazzelsquote:Op woensdag 14 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
@Mokum![]()
![]()
Ga effe plat. Als ik morgen van huis ga is het nog donker, en beneden nul.![]()
Ja om Amanda te 'beschermen' tegen de spijkersquote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij staat het gepimpte tafeltje niet meer in het kantoor. Zou Brian dat 'per ongeluk' hebben laten verdwijnen ? (Het is immers geen persoonlijk bezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |