Sorry, ik ken de SC huisregels nog niet zo goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, integendeel![]()
Maar er schijnt een user te zijn, die liever ziet dat je dit privé doet..![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Klonen is zó "Dolly"...alleen prutsers klonen, de rest is gewoon zichzelf....
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat het over PM-en hier? Die Lobasca, die doet dat volgens mij tering vaak......![]()
WTF....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ut gezien meis.....je schilderwerk moet nodig een kwastje.......![]()
Ach, in vergelijking tot, valt dit in het niets,,quote:Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon over bezig blijven dan blijkt alleen maar meer dat het je niets kan schelen![]()
Mijn zoon had vorig jaar het mooiste uitzicht van het hele umcgquote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik heb een zakdoek gedrenkt in eau de cologne voor mijn neus zodat ik je weer kan harden.
Gert wel. Ik heb heel lief in de FB gevraagd of ik haakjes kon krijgen, maar hij denkt vast dat ik ze expres heb weggelaten... allemaal jouw schuld!
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een droom waarin mijn bed in brand stond, en een knuffelgorilla van 1 meter (die waren toen heel erg hip) mij zei te vangen.
ik wel duiken, aap niet daar![]()
en Cradle of filth fans hebben géén gevoel voor humor. Die lopen met van die zwarte lippenstift die dan zo naar beneden lijkt te druppelen.
Toen ik eens heel jolig vroeg of ie nog niet tussen de lijntjes kon kleuren werd die betreffende jongen best kwaad.![]()
Coolquote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij, ik tel de traumahelicopters die over mijn huis vliegen om een idee te krijgen hoe het met de gezondheid in Nederland is gesteld![]()
Klopt.. met Jan en alleman..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat het over PM-en hier? Die Lobasca, die doet dat volgens mij tering vaak......![]()
Dat is echt ontzettendquote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
Mag ik wel melden dat ik net uit IE geknikkerd ben?
Of had ik dat weer wèl aan moeten kondigen![]()
krijg ook weer om de 10 min een popup of ik mn pc opnieuw wil opstarten om de updates te installeren![]()
Ach camouflage zeg maarquote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, die kat steekt nogal wit af bij die kozijnen....![]()
Maar je kan wel stoer doen, maar laatst haalde jij 'het gegeil op Lobasca' aan..quote:
Ik verwijder er één, zodat APK zijn zoete woordjes kan vleien.. maar daar blijft het bij..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, meestal zit je mailbox vol heb ik gehoord......![]()
Tis scheisse met de pet op!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is echt ontzettend [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik verwijder er één, zodat APK zijn zoete woordjes kan vleien.. maar daar blijft het bij..
Wat is IE?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
Mag ik wel melden dat ik net uit IE geknikkerd ben?
Of had ik dat weer wèl aan moeten kondigen![]()
krijg ook weer om de 10 min een popup of ik mn pc opnieuw wil opstarten om de updates te installeren![]()
Hebben jullie in die paar uur bijna twee SC's volgebaggerd.......quote:Op woensdag 14 november 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
De achterkant bedoel je?
Ja die laat ik leeg. Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |