quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja Gert, waarom mag dat niet?![]()
ik mocht trouwens 11 jaar niet autorijden na mijn kop-beton akkefietje
maar dat lag vast aan het feit dat ik 7 was toen![]()
Dus jij woont echt in de stad? Wordt wel errug (ex)Gronings hieroquote:Op woensdag 14 november 2007 20:52 schreef Py het volgende:
[..]
en bietenbulten erlangs
Als ik hier ooit ga verhuizen dan zal ik die geur misschien nog wel gaan missen.
Maar waarschijnlijk niet![]()
Best wel ja.quote:
Tis hier kool wat de klok slaat....quote:Op woensdag 14 november 2007 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nope, Bietencampagne + Groningse klei.![]()
Dat zijn je oksels die je ruikt lieverd.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis hier kool wat de klok slaat....
apekoolquote:Op woensdag 14 november 2007 20:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis hier kool wat de klok slaat....
hoezeer ik dat ook zou willen....quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, jij was vast die aardige zuster in het (toen nog) AZG die me iets tegen kotsen gaf na de narcose![]()
Ik haat je! Vuil secreet!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn je oksels die je ruikt lieverd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja Gert, waarom mag dat niet?![]()
ik mocht trouwens 11 jaar niet autorijden na mijn kop-beton akkefietje
maar dat lag vast aan het feit dat ik 7 was toen![]()
Ik vond zelf de cursus hoe word ik een kloon erg leerzaamquote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb jij dat seminar "Hoe herken ik een kloon" destijds ook gevolgd?![]()
Je weet hoeveel klonen Ian heeft?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik vond zelf de cursus hoe word ik een kloon erg leerzaam![]()
Mooi ziekenhuis toch? Ik woon er dichtbij, heel praktisch.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoezeer ik dat ook zou willen....![]()
doubt it. Heb wel mijn afstudeeronderzoek daar gedaan, op interne
ik vond 2,5 meter al een zéér respectabele stage-dive eigenlijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht echt effe: wow, dat moet minstens vanaf de 3e verdieping zijn geweest.![]()
Voor jou?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi ziekenhuis toch? Ik woon er dichtbij, heel praktisch.
Sounds familiarquote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ja, maar morgen moet ik je niet meer![]()
2?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je weet hoeveel klonen Ian heeft?![]()
Jij niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhm.....quote:Op woensdag 14 november 2007 20:53 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gert is altijd lief voor mij![]()
Alleen dat douchen.......dat ligt gevoelig![]()
Vandaag voor het eerst.. maar zoals de waard is..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gebruikt het woord 'vuil' zo vaak dat iedereen ziet dat het projectie is![]()
Ian is zelf toch een kloon?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik niet, maar aangezien jij iedereen die je niet kent voor een kloon aanziet..quote:
Zeker, en dat op je 7e.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond 2,5 meter al een zéér respectabele stage-dive eigenlijk...![]()
Voor mij, ik tel de traumahelicopters die over mijn huis vliegen om een idee te krijgen hoe het met de gezondheid in Nederland is gesteldquote:Op woensdag 14 november 2007 20:57 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Voor jou?![]()
Of voor het ziekenhuis?![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maarquote:Op woensdag 14 november 2007 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.....
Bedoel je dat ik maar een matige plek heb uitgezocht, in de huiskamer op de bank voor de haard?![]()
Mij maakt het niet uit, integendeelquote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker, en dat op je 7e.![]()
Welke band was het? Napalm Death? Cradle of Filth? Elvis Hitler?
Ik krijg minder dan 1 keer per maand een PM, en die van deze maand moet nog komen.quote:
Hoi !! Tis gelukt met de cardreaderquote:
Ik hou me in....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg minder dan 1 keer per maand een PM, en die van deze maand moet nog komen.
Shit, ik val door de mandquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg minder dan 1 keer per maand een PM, en die van deze maand moet nog komen.
He, snolliebollie, negeer je me?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij, ik tel de traumahelicopters die over mijn huis vliegen om een idee te krijgen hoe het met de gezondheid in Nederland is gesteld![]()
Gert moet zichzelf gaan PM-en?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, integendeel![]()
Maar er schijnt een user te zijn, die liever ziet dat je dit privé doet..![]()
Heb ut gezien meis.....je schilderwerk moet nodig een kwastje.......quote:Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi !! Tis gelukt met de cardreader![]()
een droom waarin mijn bed in brand stond, en een knuffelgorilla van 1 meter (die waren toen heel erg hip) mij zei te vangen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker, en dat op je 7e.![]()
Welke band was het? Napalm Death? Cradle of Filth? Elvis Hitler?
Gewoon over bezig blijven dan blijkt alleen maar meer dat het je niets kan schelenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kurt moet mij Pm-en, anders voldoe ik niet aan de norm van Ian..![]()
Nu niet meer, ik heb een zakdoek gedrenkt in eau de cologne voor mijn neus zodat ik je weer kan harden.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
He, snolliebollie, negeer je me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |