je bent te goed voor mequote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar voor deze keer zie ik het door de vingers.![]()
En kan eindelijk de foto's kwijt. Ouwe kut cameraquote:Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hartstikke. Ze gaan vooruit. Ik vind het mooi dat we het via je blog kunnen volgen.
En de herfst en de geur van de suikerfabriekquote:Op woensdag 14 november 2007 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
fietsen en wonen in Groningen![]()
Te laat. Je hebt jezelf daarstraks verraden. Stinkerd.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef Lobasca het volgende:
Disana, vieze vuile.... ik douche elke dag!
Heb jij dat seminar "Hoe herken ik een kloon" destijds ook gevolgd?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is je vergeven, zo lang post je nog niet mee![]()
modder op de weg...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Py het volgende:
[..]
En de herfst en de geur van de suikerfabriek![]()
Ja, dat las ik gisteren. Het zal nog wel even duren voordat je close-ups kunt maken, maar het ziet er echt al goed uit. Jij ook trouwensquote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En kan eindelijk de foto's kwijt. Ouwe kut cameraHeb een cardreader gekocht
Bek houwe groningse temeier!!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt jezelf daarstraks verraden. Stinkerd.
werk: neequote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh leuk. Woon en werk je hier nog?
Nee, ik gaf toen een masterclass baggeren.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb jij dat seminar "Hoe herken ik een kloon" destijds ook gevolgd?![]()
Nah, jij was vast die aardige zuster in het (toen nog) AZG die me iets tegen kotsen gaf na de narcosequote:
ja Gert, waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
Maar waarom mag je van Gert niet op woensdag zeggen dat je gaat douchen dan?
Gert moet op woensdag zijn muil houden, en lief zijn .... voor Calimero!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
Maar waarom mag je van Gert niet op woensdag zeggen dat je gaat douchen dan?
en bietenbulten erlangsquote:
nope, Bietencampagne + Groningse klei.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bladeren tussen je..... whatever...![]()
Derpquote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja Gert, waarom mag dat niet?![]()
ik mocht trouwens 11 jaar niet autorijden na mijn kop-beton akkefietje
maar dat lag vast aan het feit dat ik 7 was toen![]()
Gert is altijd lief voor mijquote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gert moet op woensdag zijn muil houden, en lief zijn .... voor Calimero!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |