Sorry, ik ken de SC huisregels nog niet zo goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, integendeel![]()
Maar er schijnt een user te zijn, die liever ziet dat je dit privé doet..![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Klonen is zó "Dolly"...alleen prutsers klonen, de rest is gewoon zichzelf....
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat het over PM-en hier? Die Lobasca, die doet dat volgens mij tering vaak......![]()
WTF....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ut gezien meis.....je schilderwerk moet nodig een kwastje.......![]()
Ach, in vergelijking tot, valt dit in het niets,,quote:Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon over bezig blijven dan blijkt alleen maar meer dat het je niets kan schelen![]()
Mijn zoon had vorig jaar het mooiste uitzicht van het hele umcgquote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik heb een zakdoek gedrenkt in eau de cologne voor mijn neus zodat ik je weer kan harden.
Gert wel. Ik heb heel lief in de FB gevraagd of ik haakjes kon krijgen, maar hij denkt vast dat ik ze expres heb weggelaten... allemaal jouw schuld!
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een droom waarin mijn bed in brand stond, en een knuffelgorilla van 1 meter (die waren toen heel erg hip) mij zei te vangen.
ik wel duiken, aap niet daar![]()
en Cradle of filth fans hebben géén gevoel voor humor. Die lopen met van die zwarte lippenstift die dan zo naar beneden lijkt te druppelen.
Toen ik eens heel jolig vroeg of ie nog niet tussen de lijntjes kon kleuren werd die betreffende jongen best kwaad.![]()
Coolquote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij, ik tel de traumahelicopters die over mijn huis vliegen om een idee te krijgen hoe het met de gezondheid in Nederland is gesteld![]()
Klopt.. met Jan en alleman..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat het over PM-en hier? Die Lobasca, die doet dat volgens mij tering vaak......![]()
Dat is echt ontzettendquote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
Mag ik wel melden dat ik net uit IE geknikkerd ben?
Of had ik dat weer wèl aan moeten kondigen![]()
krijg ook weer om de 10 min een popup of ik mn pc opnieuw wil opstarten om de updates te installeren![]()
Ach camouflage zeg maarquote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, die kat steekt nogal wit af bij die kozijnen....![]()
Maar je kan wel stoer doen, maar laatst haalde jij 'het gegeil op Lobasca' aan..quote:
Ik verwijder er één, zodat APK zijn zoete woordjes kan vleien.. maar daar blijft het bij..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, meestal zit je mailbox vol heb ik gehoord......![]()
Tis scheisse met de pet op!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is echt ontzettend [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik verwijder er één, zodat APK zijn zoete woordjes kan vleien.. maar daar blijft het bij..
Wat is IE?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
krijg ook weer om de 10 min een popup of ik mn pc opnieuw wil opstarten om de updates te installeren![]()
Hebben jullie in die paar uur bijna twee SC's volgebaggerd.......quote:Op woensdag 14 november 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
De achterkant bedoel je?
Ja die laat ik leeg. Hoezo?
Goh, wat leuk. Ik ben geen klein jongetje, maar ik vind ze ook best 'spannend', die heli's.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn zoon had vorig jaar het mooiste uitzicht van het hele umcgdie zag ze aankomen en op het dak landen. Hij iedere keer zwaaien. en ze zwaaiden ook nog terug. Is belangrijk voor jongens van (toen) net 5
![]()
Ja, und?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar je kan wel stoer doen, maar laatst haalde jij 'het gegeil op Lobasca' aan..
Als ik jou daar een plezier mee doe... of is het je fantasie?... En wie is iedereen? Namen en rugnummers aubquote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je iedereen tegenwoordig zit te bellen.....zelfs midden in de nacht...
Tja ... ik ben een muis en ik heb over de jaren een hoop van dat soort dingen gekregen(ben zelf niet zo'n verzamel type) ..Zelfs cocktail prikkers met een muis erop..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey maar leuk....die muis ook die aan dat kozijn hangt...echt een fetish van je?
Dankjewel, nu je het zegt weet ik het ook wel weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Py het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Internet_Explorer
PMS is vervelend zeker?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks und, moeilijk he, b zeggen na a!
Haphaphaphaphaphap....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik jou daar een plezier mee doe... of is het je fantasie?... En wie is iedereen? Namen en rugnummers aub![]()
PMS?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PMS is vervelend zeker?
Als je nou eens een vraag stelt als je iets wil weten?
Mn oma had precies zo'n ding. Kreeg elke dag biefstuk en zelf at ze dan een tartaartjequote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk bijna doodgeknuffeld...krijg je met die alleenstaande dames......
Heb je ook gewone hobbies?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ... ik ben een muis en ik heb over de jaren een hoop van dat soort dingen gekregen(ben zelf niet zo'n verzamel type) ..Zelfs cocktail prikkers met een muis erop..![]()
Wat moet je nou, doos?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
PMS?
Waar haal je die onzin vandaan?
Ik heb sinds die nieuwe layout er is (zit zelf op silver, de oude) gemiddeld zo'n 1x per uur dat de boel op fok bevriest en ik dus moet afsluiten.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
Ik ga er nu even serieus op in.. Maar waar het vandaan komt is me nog niet duidelijk?!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haphaphaphaphaphap....![]()
Wat dacht je Ian, ik zet er alvast maar nóg 1 bij, dan ben ik even van het gezeur af?quote:
Ja ik plunder de vuilinszakken van de buren enzoquote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je ook gewone hobbies?
Ik print niks uit, ik heb een kaart en dan prik ik een prikkertje in de windhoek van waaruit ze komen. Volgens mij zijn de Friezen heel hulpbehoevend.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Cool![]()
Verwerk je de aantallen ook in grafiekjes?![]()
En zo ja, aan welke kant van het papier print je ze dan uit?![]()
Je bent jaloers op een hond!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk bijna doodgeknuffeld...krijg je met die alleenstaande dames......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |