Ik snap de opdracht en ik zit niet eens op die schoolquote:Op woensdag 14 november 2007 17:41 schreef Snelwagen het volgende:
Mogguh
Ben nu op school met een opdracht voor provincie fryslân en voor witteveen&bos, om het waterverkeer&wegverkeer aantrekker te maken bij bruggen tijdens het w88.
Ik doe toch geen fokking verkeerskundeHeeft niks met mn opleiding te maken
![]()
![]()
![]()
thxquote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
O, en voor de luie anussen die dit topic niet kunnen vindenhier een linkje
Geen dankquote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxhad em anders nooit gevonden
Aparte velg ookquote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef Cageon het volgende:
ziet er wel nice uit
ook dicht en ong net zo als de voorkant?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aparte velg ookik kan er alleen nog niet achter komen hoe de andere kant er uit ziet
Ook belangrijk
Zo ongeveer...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aparte velg ookik kan er alleen nog niet achter komen hoe de andere kant er uit ziet
Ook belangrijk
DAT geel muts.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Die geel. Me ogen; TRANEN!![]()
Voor de rest wel een lekker motortje.![]()
Zo zie je maar weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
DAT geel muts.
Zag je nick nog op een kenteken
Ik bedoelde eigenlijk de hele motor van de andere kantquote:Op woensdag 14 november 2007 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
ook dicht en ong net zo als de voorkant?
Dat smeer je er toch dat nagellak opquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Goed gezegd, spreekt hier de waren commerciële designer die niet net als de oude meesters platzak wil eindigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Het gaat om wat je maakt, niet waarvoor
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Noem je mijn motor een groene bus?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer.
De nederlandse vacature in ons rooster moet nodig gevult worden.![]()
Me nick staat ook op veel groene bussen. Jatters.
Gedistingeerd geel voor de doelgroep,quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Beetje jammer dat het niet woensdag 12 november 'tussen de middag' is. Achterstallig (denk)werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:36 schreef Den_Haag het volgende:
Avond! Hoe is het met iedereen?
Die nick staat op zo fokking veel auto'squote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
DAT geel muts.
Zag je nick nog op een kenteken
Whoops.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Noem je mijn motor een groene bus?![]()
De opdracht snappen is het probleem niet heurquote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik snap de opdracht en ik zit niet eens op die school
Het gaat om wat je maakt, niet waarvoor
![]()
Super.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen nog even de sticker plakken maar dat doe ik met daglicht
Hij is met e keur en de db killer zit er nog inbenieuwd hoe die zonder klnkt
![]()
Tering wat een bleerpijp![]()
Donders nais, wat is dat voorn uitlaat?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Donders nais, wat is dat voorn uitlaat?
Mijn strategie is om platzak te beginnenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed gezegd, spreekt hier de waren commerciële designer die niet net als de oude meesters platzak wil eindigen?![]()
Ik weet het.... Maar zo is het ook een goede hersen trainingquote:[..]
![]()
Het is gewoon sjiek en professioneel om het topic te af te sluiten met het aandragen van een nieuw begin.
Alleen je hebt kans dat Richardgie ons ineens weer kan vinden.![]()
Honda noemt het zelf overigens "Dragon green metalic". De kleur zak in het echt wel iets afwijken heb ik het idee...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gedistingeerd geel voor de doelgroep,
geen mega slanke bijna ex pubers, maar de ietwat aangezette dertig -of- veertiger.![]()
Naisquote:Op woensdag 14 november 2007 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
HP Corse SPS, op bestelling gemaakte italiaanse toeter![]()
Geilquote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Honda moet ze bek houe met ze drageon green wollah ik ga ze snijdequote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Honda noemt het zelf overigens "Dragon green metalic". De kleur zak in het echt wel iets afwijken heb ik het idee...![]()
Mieters!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
FokMC Trademark ®©quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef DownForZ het volgende:
Ik zie het steeds voorbij komen dewat betekend het?
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef DownForZ het volgende:
Mooie uitlaat!
Vraagje over je kentekenplaat, je hebt je standaard spatbord weggehaald? Heb je nu geen last van opspattend water en vuil?
In de Fok! MC betekent het 'ik ben een mietje en ga vroeg naar bed'.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef DownForZ het volgende:
Ik zie het steeds voorbij komen dewat betekend het?
Niet op een bepaald dijkweggetje zo heb ik begrepen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Gawaine het volgende:
......of in iemand z'n face die te dicht achter me rijdt.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de Fok! MC betekend het 'ik ben een mietje en ga vroeg naar bed'.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
FokMC Trademark ®©= info = betreffende user vertrekt. (maar leest 9 van de 10 keer nog ff mee
)
Helaas ben ik qua naar bed gaan geen mietje. En zo breek ik overdag nog meer mijn gepijnigde bovenkamer. Qua olieverversen mag je mij best een mietje noemen.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Niet op een bepaald dijkweggetje zo heb ik begrepen.![]()
Vet!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En nogsteeds hequote:
Helaas had ik mijn post die ik wilde toch niet gepost, had ik dat nu toch maar gedaanquote:Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
Helaas ben ik qua naar bed gaan geen mietje. En zo breek ik overdag nog meer mijn gepijnigde bovenkamer.
Wees voorzichtig met d'r eH?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef Kevjan het volgende:
Ik ga nu geengebruiken, anders krijg je speculaties...
Daar heb jij dus ook last van!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef worldpimber het volgende:
Helaas had ik mijn post die ik wilde toch niet gepost, had ik dat nu toch maar gedaan![]()
![]()
![]()
Die Kawasaki 250R is een leuk motortje om te zienquote:Op woensdag 14 november 2007 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar heb jij dus ook last van!![]()
![]()
Overig belachelijk nieuws: deze motoren overweegt WB bij aanschaf van een nieuwe.![]()
[ afbeelding ]
Aangezien ze dichter bij de 4 dan bij de 5 staan. En dat voor nieuw.![]()
Prima voor dagelijks woon~werk gebruik, en de Hyosung is dan nog 78 pk![]()
en dezelfde prijs als een 250 cc motorscoot met 15 Kw.![]()
De Triumph blijft dan lekker droog in de schuur.![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met een 4 centimeter verhoogt kontje, via 2 centimeter nep (Pimber![]()
)
en met de schokdemper die ik binnenkort ff moet ophalen.![]()
30 pk gaat best wel, en samen met de berijder kom je dan op slechts 250 kilo.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Kevjan het volgende:
Die Kawasaki 250R is een leuk motortje om te zien. Ik denk alleen niet dat er veel gang in zit...
In ieder geval geen vierkante banden.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:17 schreef Kevjan het volgende:
"Kawasaki slaat nieuwe weg in"
[ afbeelding ]
Koop dan gewoon een nieuwere 2de hands.... Want die 250 lijkt me toch echt een saai motorje om op te rijden qua vermogen...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
30 pk gaat best wel, en samen met de berijder kom je dan op slechts 250 kilo.![]()
Maar ik moet per 2008 slechts 24 snelwegkilometers maken x2 per dag.
En als ik maar iets harder dan 120/130 kan omdat ik weer eens te laat ben opgestaan is het goed.![]()
Met de 250 cc motorscoot was in 2003 die 17.000 kilometer in 5 maanden erg vermoeiend als 110 max comfortabel is, en je met 120 alles voelt trillen in de aandrijving.![]()
Maar die Hyosungzal nog minder snel vervelen.
![]()
[..]
In ieder geval geen vierkante banden.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
30 pk gaat best wel, en samen met de berijder kom je dan op slechts 250 kilo.![]()
Maar ik moet per 2008 slechts 24 snelwegkilometers maken x2 per dag.
En als ik maar iets harder dan 120/130 kan omdat ik weer eens te laat ben opgestaan is het goed.![]()
Met de 250 cc motorscoot was in 2003 die 17.000 kilometer in 5 maanden erg vermoeiend als 110 max comfortabel is, en je met 120 alles voelt trillen in de aandrijving.![]()
Maar die Hyosungzal nog minder snel vervelen.
![]()
[..]
In ieder geval geen vierkante banden.![]()
Qua vermogen heb ik de Triumph, en veel harder dan 130/140 hoef ik toch niet na het verslapen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef Snelwagen het volgende:
Koop dan gewoon een nieuwere 2de hands.... Want die 250 lijkt me toch echt een saai motorje om op te rijden qua vermogen...
Een duidelijk voordeel wat je met de Aprilia Sportcity 250 of de Gilera Nexus500 niet hebt.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef Gawaine het volgende:
En zo'n singasong kan je gewoon zonder slot erop parkeren![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Die remblokken zijn duidelijk nog niet versleten.![]()
Ben er ook zeer happy mee moet ik toegevenquote:En die uitlaat is zeer [ afbeelding ]
notquote:Hoe heb je dat buiten het huishoudboekje gehouden?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua vermogen heb ik de Triumph, en veel harder dan 130/140 hoef ik toch niet na het verslapen.![]()
Dat stukje snelweg vermoeid mij niet zo snel. Wel toendertijd met die motorscoot, maar dat was 2x zo ver.![]()
Anyway, ik dagdroom hardop. Een tweedehands BMW R1150GS sluit ik ook niet uit door de cardan.![]()
Ik haat kettingaandrijving en woon~werk verkeer. @regen etc.![]()
[..]
Een duidelijk voordeel wat je met de Aprilia Sportcity 250 of de Gilera Nexus500 niet hebt.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Triumph had ik zo wel helemaal gestript voor op het circuit.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef Gawaine het volgende:
Ik denk dak ze dur maar uit haal,scheelt weer een paar gram gewicht
![]()
Tnx to storingsdiensten.quote:Ben er ook zeer happy mee moet ik toegeven![]()
quote:not![]()
Ik had het de hele tijd over een andere motor koopt ze een andere automet als
antwoord.... dan koop je toch later een andere![]()
Dan maar wat hebbedingetjes aanschaffen![]()
En daardoor verkoopt hij dus als de hel.quote:die eerste lijkt wel een BMW grill![]()
Nou ja, Pimber heeft gelijk duszzz feel free to.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
ik zeg gewoon dat ik ga maffen. laterz
Kan 2 dingen betekenen..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:03 schreef Geerd het volgende:
8??
droogklootquote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Ach morgen kan/mag ik weer.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan 2 dingen betekenen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En aangezien Cageon alleen is.......... [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
43 euro + verzendkosten of 49 euro + verzendkostenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Reken de standaard verzendkosten van Japarts dan er ook nog even bij.![]()
Mooi dingquote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef Geerd het volgende:
Maffen? heb net weekend:P
nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:11 schreef FlowDesign het volgende:
Is Olaf de Vries ook lid van deze club?
Ik ben benieuwd wanneer de politie bij hemop de stoep staat![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1088631.html
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef Gawaine het volgende:
Ik had het de hele tijd over een andere motor koopt ze een andere automet als
antwoord.... dan koop je toch later een andere![]()
Dan maar wat hebbedingetjes aanschaffen![]()
Wat een knurft die gozerquote:Op donderdag 15 november 2007 10:11 schreef FlowDesign het volgende:
Is Olaf de Vries ook lid van deze club?
Ik ben benieuwd wanneer de politie bij hemop de stoep staat![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1088631.html
Wil je ook nog weten wanneer ze allebei van huis zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ach ja, je wordt ouder en wilt toch nog wat
Zijn jullie 2 verdieners dan trouwens?
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Honda moet ze bek houe met ze drageon green wollah ik ga ze snijde [ afbeelding ]
Tijdelijk 30% korting op alle artikelen in voorraad is netto dus ¤39,87.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef Rib-i het volgende:
43 euro + verzendkosten of 49 euro + verzendkosten
Jajaaaaaaaa, veel te laat met reactie maarja M.A.R.S. [
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:29 schreef Geerd het volgende:
Een woning in Hoogerheide is vanochtend tot de grond toe afgefikt nadat bromfietsbenzine vlam vatte door het gebruik van waxinelichtjes.
De 77-jarige bewoner had zijn bromfiets in de woonkamer gezet om te kijken of hij er aan kon sleutelen. De woning werd verlicht met waxinelichtjes, wat rampzalig bleek te zijn. De naastgelegen woning liep veel rook- en waterschade op. Niemand raakte gewond
Wie is der weer bezig geweest??![]()
Damnquote:Op donderdag 15 november 2007 00:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan 2 dingen betekenen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En aangezien Cageon alleen is.......... [ afbeelding ]
Waar haal je dit nieuws van 10 dagen geleden vandaan?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:29 schreef Geerd het volgende:
Een woning in Hoogerheide is vanochtend tot de grond toe afgefikt nadat bromfietsbenzine vlam vatte door het gebruik van waxinelichtjes.
De 77-jarige bewoner had zijn bromfiets in de woonkamer gezet om te kijken of hij er aan kon sleutelen. De woning werd verlicht met waxinelichtjes, wat rampzalig bleek te zijn. De naastgelegen woning liep veel rook- en waterschade op. Niemand raakte gewond
Wie is der weer bezig geweest??![]()
Ik vind het gewoon grappig van die verhalen te lezen van "stelletjes" die gelijkwaardig zijn. Alsof Gawaine zijn vrouw niet gewoon wat vuistslagen geeft om d'r weer d'r plek naar de wasmachine te wijzen.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Wil je ook nog weten wanneer ze allebei van huis zijn
Het ging wat ver, maar herken je de kreet niet.quote:
Ik kan mijn vriendin maar niet zover krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:56 schreef worldpimber het volgende:
Om maar niet te beginnen over die motorrijdende stelletjes.
Hij verbleef altijd binnen de onderste regionen van FokMC, to much honour.quote:
quote:Feit is wel dat de spoeling onder leuke motorrijdende vrouwen dun is. Dus veel opties zijn er ook niet.![]()
Naja, top=fallus of haantje de voorste bij bepaalde onderwerpen.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:18 schreef worldpimber het volgende:
Hij verbleef altijd binnen de onderste regionen van FokMC, to much honour.
Ik zit zelf niet in het Rotterdam parking topic, maar heb wel vele verhalen gehoord van ex collega's.quote:Dat haantjes gedrag dan op MF...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig van die verhalen te lezen van "stelletjes" die gelijkwaardig zijn. Alsof Gawaine zijn vrouw niet gewoon wat vuistslagen geeft om d'r weer d'r plek naar de wasmachine te wijzen.Wat nou auto.
Om maar niet te beginnen over die motorrijdende stelletjes.
SPOILER: Alleen voor WPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:34 schreef koffiekoekje het volgende:Is goed, we gaan die tori zetten, jewets.SPOILER: Alleen voor WPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, top=fallus of haantje de voorste bij bepaalde onderwerpen.
Zelfs ik heb het nodige bijgeleerd.![]()
[..]
Ik zit zelf niet in het Rotterdam parking topic, maar heb wel vele verhalen gehoord van ex collega's.
Sex, drugs en rock en roll zullen we maar zeggen.![]()
MF is een datingsite voor notabene getrouwde mannen en vrijgezellen die onderling ruzie maken op MSN wie de blonde stoot mag hebben.Quality of LifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom mijn klepjes maar even stellenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik wil wat bijverdienen in December om bij te leggen bij mijn volgende motor
Iemand nog een Sinterklaas of Kerstman nodig
nee... wel een zwartepietquote:Op donderdag 15 november 2007 13:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik wil wat bijverdienen in December om bij te leggen bij mijn volgende motor
Iemand nog een Sinterklaas of Kerstman nodig
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is goed, we gaan die tori zetten, jewets.
Verkeerde golflengte i guessquote:Op donderdag 15 november 2007 14:23 schreef Rib-i het volgende:
De practical joke gaat iedereen voorbij
I think so toequote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verkeerde golflengte i guess
dat hoort zo bij de VTRquote:Op donderdag 15 november 2007 15:45 schreef Geerd het volgende:
Hangt de radiator niet een beetje raar??
Nee, das normaal....quote:Op donderdag 15 november 2007 15:45 schreef Geerd het volgende:
Hangt de radiator niet een beetje raar??
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Geerd het volgende:
Dat ding beweegd natuurlijk ook naar links en rechts.
Ok dan ja wist ik veelquote:Op donderdag 15 november 2007 15:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Gast dr waait wind langs dat naar de binnenkant van de motor wil, oftewel -> air flow
Beetje vreemd en best prijzig schadegebakje.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
De meningen hierover?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/186334
Thx for the inputquote:Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje vreemd en best prijzig schadegebakje.
Beter een iets oudere en op grotere zekerheid goede originele machine.
Mijn mening dan.![]()
En ik denk dat ik weet van wie die geweest is, en als dat zo is heb ik zelfs nog pics thuis van de vorige schade. Want daarna is er nog een megaklapper geweest op Zandvoort.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, top=fallus of haantje de voorste bij bepaalde onderwerpen.
Zelfs ik heb het nodige bijgeleerd.![]()
[..]
Ik zit zelf niet in het Rotterdam parking topic, maar heb wel vele verhalen gehoord van ex collega's.
Sex, drugs en rock en roll zullen we maar zeggen.![]()
MF is een datingsite voor notabene getrouwde mannen en vrijgezellen die onderling ruzie maken op MSN wie de blonde stoot mag hebben.Moet ik daar antwoord op geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja met tijd datum en plaatsquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Het is geen onwil/desintresse/rekening niet betaald/zwaar ongeluk gehad/computer gecrashed/vangrail tegen gekomen, het is slecht de tering tyfus drukte op mijn werk![]()
Zit elke dag van 08:00 tot minstens 19:30 en nog kom ik niet door mijn werk heen's avonds te verrot om te internetten
Dus, iedereen nog in leven hier
Probeer is een typemachine misschien kun je daar wel mee overweg??quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Het is geen onwil/desintresse/rekening niet betaald/zwaar ongeluk gehad/computer gecrashed/vangrail tegen gekomen, het is slecht de tering tyfus drukte op mijn werk![]()
Zit elke dag van 08:00 tot minstens 19:30 en nog kom ik niet door mijn werk heen's avonds te verrot om te internetten
is zo'n sticker niet warmte gevoelig??quote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef Gawaine het volgende:
Stickertje geplaktje kan het er maar druk mee hebben
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Die zou ik dan zelf moeten regelenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou je er niet eens een mannetje/vrouwtje bij vragen dan ?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer is een typemachine misschien kun je daar wel mee overweg??
Dat dan nog welquote:
more ore lessquote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Metroid primequote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Die zou ik dan zelf moeten regelen
Maar dat is vooralsnog niet echt een optie
[..]
Probeer anders is Kukident, wellicht helpt dat ook
[..]
Dat dan nog wel![]()
Stel heh je koopt een Nintendo Wii en je koopt zo een extra gadget tennis reacket en zo en dan ook Mario Galaxy, welke spellen zijn er nog meer tof
Yupquote:Op donderdag 15 november 2007 20:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
is zo'n sticker niet warmte gevoelig??![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
YupAls ie warm wordt, dan zie je zo'n naakt mokkel met dikke tetten verschijnen
![]()
En verder... de ene kunststof is de andere nietzie bijv. kunststof @ kookwaar.
En als je erover heen pist komt er een vlieg te voorschijn?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
YupAls ie warm wordt, dan zie je zo'n naakt mokkel met dikke tetten verschijnen
![]()
En verder... de ene kunststof is de andere nietzie bijv. kunststof @ kookwaar.
Nee... een vuist van Gawainequote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef Kevjan het volgende:
[..]
En als je erover heen pist komt er een vlieg te voorschijn?
Of datquote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tis een soort alu folie...maar dan dikker![]()
Ik reed vanmiddag ff naar huis in het koekblik en kijk wat ik spottequote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die nick staat op zo fokking veel auto's![]()
Alleen klopt de bestuurder nooit, al zat er laatst wel een mooie blonde stoot in![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef DownForZ het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag ff naar huis in het koekblik en kijk wat ik spotte![]()
[ afbeelding ]
haha dont ask why maar ik moest een foto maken![]()
had ik ook gedaan, maar t was te donker om te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef DownForZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
staat 'em goedquote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef Gawaine het volgende:
Stickertje geplaktje kan het er maar druk mee hebben
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer is een typemachine misschien kun je daar wel mee overweg??
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:43 schreef Snelwagen het volgende:
Ik drink nooit meer bier![]()
![]()
Veel te vroeg
![]()
2 maten van me in de cel![]()
![]()
1 of andere vage actie
![]()
![]()
Veel te vroeg
![]()
![]()
1 of andere vage actie
![]()
![]()
Veel te vroeg
![]()
![]()
1 of andere vage actie
![]()
Ik vond die typmachine grap van Geerd ook wel scherp.quote:
MENNNNnnnnNnNNnnnnnnn, wat zou -XX- de gleuf nu nat hebben zeg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:39 schreef -XX- het volgende:
Middag.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt het niet gewoon door de beperkte motoriek veroorzaakt door de alcohol?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Snelwagen het volgende:
Jammer dat die pullen niet zo sterk zijnGelukkig ging mijn pul niet kapot
![]()
[ afbeelding ]
Op dat moment kwam het daar niet doorquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt het niet gewoon door de beperkte motoriek veroorzaakt door de alcohol?
quote:
Volgende week maar eens kijken. Morgen eens de motoren langs die jij had gepostquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
@Den Haag, de VTR is een andere die ik ken, even gecheckt bij een kennis.![]()
Ik zou deze irl moeten zien om het goed te beoordelen. ¤2.250,00 zou een redelijk prijsje kunnen zijn.
Maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan. Maar als je het echt wil.![]()
Dit weekend nog 2 kamers, een gangetje en een bijkeukenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:27 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel vloeren moet je nog?:P
Is dit Blade al klaar dan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
Dit weekend nog 2 kamers, een gangetje en een bijkeukennog 2 dagen de tijd voor....
Daarna over 2 of 3 weken ofzo nog een weekend voor de woonkamer en de keuken
zegt meneer ik zit onder de duim en moet verhuizen naar een gat, ofzoietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dit Blade al klaar dan.![]()
En zo niet, hoe zit het met je prioriteiten.![]()
![]()
Je zou idd haast denken dat ie een vriendin heeftquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
M'n zus het huis uit is prioriteit 1quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou idd haast denken dat ie een vriendin heeft
[..]
[ afbeelding ]
Staat ook pas een half jaar in mijn sigquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:06 schreef Geerd het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a8RZ_FCIFyo
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
staat 'em goedstrak demperke
nu nog een deftige steun erbij
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef DownForZ het volgende:
Ritje naar amsterdam was koud, maar nu is mijn GSR compleet (misde een rubber in de linkervoetsteun voor de duo)
op de terugweg voor het eerst tussen de file doorgereden, mensen gingen netjes aan de kant![]()
Hoe gaan jullie de motor pekelklaar maken, man bij de motorzaak zei "Gewoon alles inspuiten met siliconen op je banden en remschrijf na". dus dat ga ik morgen maar doen :![]()
over dijken sleur je die rol toch niet meequote:Op vrijdag 16 november 2007 20:29 schreef Gawaine het volgende:
Ik twijfel nog over een steun omdat ik mijn bagagerol ook aan de duo steunen vastmaak![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Roderick2085 het volgende:
M'n zus het huis uit is prioriteit 1![]()
Siliconen is geen zooi, en gaat er zelf ook weer te snel van af.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef Gawaine het volgende:
NietAls ze gepekeld hebben rij ik niet tot het eerst flink geregend heeft.
Ik gebruik er geen zooi voor want je moet het er na de pekelperiode ook allemaal weer af halen
Mocht ik per ongelukeen keer met pekel rijden spoel ik hem gewoon goed af met koud water.
Motor 3 maanden geleden pekelklaar gemaakt door em kapot te laten gaan en een auto te kopenquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef DownForZ het volgende:
Ritje naar amsterdam was koud, maar nu is mijn GSR compleet (misde een rubber in de linkervoetsteun voor de duo)
op de terugweg voor het eerst tussen de file doorgereden, mensen gingen netjes aan de kant![]()
Hoe gaan jullie de motor pekelklaar maken, man bij de motorzaak zei "Gewoon alles inspuiten met siliconen op je banden en remschrijf na". dus dat ga ik morgen maar doen :![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Motor 3 maanden geleden pekelklaar gemaakt door em kapot te laten gaan en een auto te kopen
Ik was het niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:50 schreef Gawaine het volgende:
Wie had hier ook al weer de DVD van de isle of man binnen gehaald ? Koekje of Roderick ?
deze bedoel ik klik (dus niet de divx van de bbc docu die ik al heb)
Direct? Startmotor en hetgeen wat ervoor zorgt dat ie niet afslaat als ie stationair loopt en inmiddels waarschijnlijk de accuquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan moet je naar het auto forum![]()
Wat is er stuk aan je motor ?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Direct? Startmotor en hetgeen wat ervoor zorgt dat ie niet afslaat als ie stationair loopt en inmiddels waarschijnlijk de accuVerder is de koppeling bijna gaar en nog wat andere zaken die ik niet uit het hoofd weet.
Laat em wel weer maken als het lekker weer wordt
Dat wel, en de motorzaak weer wat extra geld voor alles wat ik verneuk met sleutelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je van de winter wat te sleutelen![]()
Met koude motor een paar keer vol gas de snelweg op, pakking klapt eruit en je motor zit onder de oliequote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef DownForZ het volgende:
Laat maar weten wanneer je hem hebtquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:50 schreef Gawaine het volgende:
Wie had hier ook al weer de DVD van de isle of man binnen gehaald ? Koekje of Roderick ?
deze bedoel ik klik (dus niet de divx van de bbc docu die ik al heb)
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Motor 3 maanden geleden pekelklaar gemaakt door em kapot te laten gaan en een auto te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Normaal doen we ff een verslag met foto's enzo. Tenzij de bewuste persoon zich ergens voor schaamt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef BazzieK het volgende:
Direct? Startmotor en hetgeen wat ervoor zorgt dat ie niet afslaat als ie stationair loopt en inmiddels waarschijnlijk de accuVerder is de koppeling bijna gaar en nog wat andere zaken die ik niet uit het hoofd weet.
Laat em wel weer maken als het lekker weer wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
WB moet ff bijkomen, 7.30 al op het voetbalveld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4-2 gewonnen.![]()
[..]
Normaal doen we ff een verslag met foto's enzo. Tenzij de bewuste persoon zich ergens voor schaamt.![]()
Nieuwe winkel.Of all places.
WB Voetbalt of WB Junior?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en congrats
Motor rijden
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Only one way to find out...quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou ut koud zijn buiten
quote:
Druk druk druk hequote:Wanneer show je je auto eens in Tilburg
Ik mocht rijden, dat is nog het ergste eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:57 schreef Cageon het volgende:
WB Voetbalt of [..]
En toen kreeg je nog ff een mes tussen je rib-i.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:21 schreef Cageon het volgende:
r overigens nog een motor rijder (Yamaha TDM 850) uit de brand geholpen. Stond zonder benzine, aan de andere kant van de autoweg bij brummen richting zutphen. ik omgedraaid. Blijkt dat die geen benzine meer heeft, heb ik hem ff wat benzine gefixed hij blij, ik blij weer een goede daad verricht dit jaar, beter laat dan nooit
Warmer dan de afgelopen dagen - wind staat nu niet meer van noord-westquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou ut koud zijn buiten
Ik schaam me inderdaad dood dat ik geen driecilinder rijd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal doen we ff een verslag met foto's enzo. Tenzij de bewuste persoon zich ergens voor schaamt.![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:23 schreef bvvt het volgende:
Warmer dan de afgelopen dagen - wind staat nu niet meer van noord-west
Een driecylinder Fiat Pinda of een driecylinder Daihatsu Cuore.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef BazzieK het volgende:
Ik schaam me inderdaad dood dat ik geen driecilinder rijd.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mocht rijden, dat is nog het ergste eigenlijk.
Een uur van tevoren aanwezig zijn, en langs de lijn kou lijden.
![]()
[..]
En toen kreeg je nog ff een mes tussen je rib-i.![]()
![]()
Jij kan zo bij de politie gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:31 schreef Cageon het volgende:
Nee geen mes, wel 20 euries om ff wat benzine te halen voor 'm.
Hij wou me zelfs een gulle gift doen van 5 euro, zal wel een kutsalaris zijn als die het dat waard vind om niet een uur op de ANWB te wachten. Heb ik dus ook vriendelijk afgewezen
Maar nee, aardige vent elkaar niet voorgesteld maar wel ff e-mail uitgewisseld, dus toekomstig FOK! Mc lid?![]()
Jullie kunnen toch wel wat mensen gebruiken bij de "oude" gardequote:Op zaterdag 17 november 2007 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij kan zo bij de politie gaan. [ afbeelding ]
Na de zorgvuldige politieschool opleiding ben je dan alleen veranderd in een naaier in plaats van een hulpverlener.![]()
En een gast op een TDM hoeven we er niet bij.![]()
![]()
Er is een ledenstopquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:35 schreef Cageon het volgende:
Jullie kunnen toch wel wat mensen gebruiken bij de "oude" garde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[message=8392243,noline]kawaknaller schreef op 17 november 2007 @ 10:42[/message]:
Een aantal maanden geleden kwam ik in gesprek met een vertegenwoordiger van Dunlop banden in een motorzaak in mijn woonplaats.
Hij hoorde dat ik een nieuwe set BT021 had besteld en vroeg mijn waarom geen dunlops.
Ik gaf toe niet zo bekend te zijn met de band en dat de BT021 (voorheen reed ik de 020) mij prima bevallen, je weet waar je aan toe bent met die band, van een andere merk is dat altijd weer afwachten.
Enfin, hij beweerde dat zij banden gingne verkopen met een 10.000km garantie per set. Tuurlijk zei, mooi verkoop praatje.....maar hij was serieus. Hij zag nml aan mijn banden hoe mijn rijstijl is (laten we het op pittig houden) dus zei hij "ach..in Nederland is misschien een handje vol dat zo rijd als u, de rest rijd toch als een krant..."
Nou, zei ik nog, dat zou je een luidkeels moeten verkondigen op een beurs ofzo en onze wegen scheiden.
Na 5000-6000km was ik weer toe aan banden en de eigennaar van de motorzaak regelde toch die deal. 10.000km garantie per set. Rijdt je er dus maar 5000 mee dan krijg je 50% .
Goed, ik moet eerlijk toegeven dat de band mij prima bevalt (sorry maar ik weet bij god de naam ff niet meer) maar nu zij op zijn na...juist 5000-6000 km krijg ik op de volgende set wel die korting echter is de actie......actie??? afgelopen volgens meneer de vertegenwoordiger.
Ja, het was een actie zei hij. Tssssss, kreeg ik daar even een "ik ben lekker genaaid maar heb er niks van gevoeld" gevoel.
Toen ik hem daarop aansprak gaf hij bovenstaand allemaal wel toe maar zei ook dat ik verder maar niet zo bij de hand moest doen, de actie is afgelopen.
Tuuuuut tuuuuuuut......ja, ik ben behoorlijk pissed. |( Een lekker happie voor houden, dan bijt de klant, maar het volgende happie wordt dan weg gehaald.....en je moet NIET aan mijn eten komen![]()
Tja en nu? Ik heb zijn directeur al gebeld en een bericht achter gelaten, kijken of deze man mij belt.
De reden van dit draadje is simpel mensen, hebben meer van jullie hiermee te maken gehad?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is een ledenstop, maar enthousiaste supersporters kunnen er altijd bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is een ledenstop, maar enthousiaste supersporters kunnen er altijd bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Dat was ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:50 schreef Gawaine het volgende:
deze bedoel ik klik (dus niet de divx van de bbc docu die ik al heb)Was ook de BBC versie
zoals beschreven in je PM
![]()
![]()
avond
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
en nu eerst maar eens wat te vreten halen voor het weekendOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Gisteren avond nog maar even 1.5uur gereden, bochtjes nemen en rondrijden![]()
heerlijk![]()
dalijk maar een grote bus siliconenspray halen, maar eerst nog 45minuten werken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
Gawaine, ik heb een order voor een paar aluminium blokjes.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:42 schreef Gawaine het volgende:
Net ff piccies gemaakt van de motor.....tis fris en glibberig (in de schaduw)![]()
![]()
En waar zijn ze dan![]()
Waar blijven de piccies![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
En waar zijn ze dan![]()
Waar blijven de piccies![]()
![]()
Inmiddels al opgenomen in de OP![]()
maar ik zal ze ff rond strooien![]()
![]()
![]()
Even geduld bijna 5 december.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
Gawaine, ik heb een order voor een paar aluminium blokjes.![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ziet er goed uit manquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:59 schreef Gawaine het volgende:
Het verschil tussen orgasme van een man en vrouw klik![]()
(foto's)
HolaFoto's Gawaine
Is je nieuwe uitlaat okayMogelijk iets voor Downforz, een GSR hoor je niet eens als je eronder ligt
![]()
![]()
thxquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:32 schreef Rib-i het volgende:
HolaFoto's Gawaine
Is je nieuwe uitlaat okayMogelijk iets voor Downforz, een GSR hoor je niet eens als je eronder ligt
Geluid is toppiede db killer laat ik er voorlopig gewoon in zitten
![]()
De gasreaktie is ook wat sneller/feller dan met de orginele uitlaat![]()
![]()
Me yoshi pijpen hoor je wel hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:32 schreef Rib-i het volgende:
HolaFoto's Gawaine
![]()
Als je niet tever weg woont zal ik ze laten bleren![]()
![]()
Okay, ik had niet begrepen dat je een volledige Hewlett-Packard uitlaatsysteem had gekochtquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thx
Geluid is toppiede db killer laat ik er voorlopig gewoon in zitten
![]()
De gasreaktie is ook wat sneller/feller dan met de orginele uitlaat![]()
![]()
![]()
Geen zin om te resizen![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door DownForZ op 17-11-2007 18:51:26 (toch maar geresized) ]![]()
Wie kent deze nog
6 weken later en 1500 (alleen onderdelen) euro armer
Credits goes to the Mechanical who supported me![]()
Motor is niet van mij, wordt niet van mij want het is een Honda![]()
![]()
Wreedquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Inmiddels al opgenomen in de OP![]()
maar ik zal ze ff rond strooien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wiejj.. achterknippertjes, voor. (inc de kruis van will hartog!!!)
Achterknippertjes, na (zonder de zak van!)
![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wreed![]()
Wiejj.. achterknippertjes, voor. (inc de kruis van will hartog!!!)
[ afbeelding ]
Achterknippertjes, na (zonder de zak van!)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ziet er netjes uit, nu nog de taartschep vervangen en de rol mentos uit de broek van mr. Hartog halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ziet er netjes uit, nu nog de taartschep vervangen en de rol mentos uit de broek van mr. Hartog halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nohhhh
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay, ik had niet begrepen dat je een volledige Hewlett-Packard uitlaatsysteem had gekocht![]()
Waneer gaat DF ze showen
Toch knap dat je na al die jaren nog steeds smaakt hebtquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:59 schreef Rib-i het volgende:
Wie kent deze nog
..........
Motor is niet van mij, wordt niet van mij want het is een Honda
"Na al die jaren...." I thought you were my friendquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Toch knap dat je na al die jaren nog steeds smaakt hebt![]()
![]()
![]()
Een foto van je zoon?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
"Na al die jaren...." I thought you were my friend
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
We zijn toch even jongquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
"Na al die jaren...." I thought you were my friend
[ afbeelding ]![]()
![]()
Glibberig? Dus je bent bijna op je plaat gegaan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:42 schreef Gawaine het volgende:
Net ff piccies gemaakt van de motor.....tis fris en glibberig (in de schaduw)![]()
Ik. Maar was in de veronderstelling dat'ie minimaal voor 1/3 deel wat er van over wasvan jou was.quote:
Veilg bezoekje, onder begeleiding.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:32 schreef Rib-i het volgende:
Dat is toch de Bulldog van je moeder die ernaast staat![]()
Waarom hebben we nog geen pics van mam gehad.[/rib-i]
Oh ja, die andere pics waren ook alleen maar omdat ze al op MF stonden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij dan maar deze voor minder geld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[ afbeelding ]Goede aanbieding
Ik heb er al één, was meer bedoeld voor bepaalde iemanden
![]()
Bij hetzelfde verkooppunt te behalen.
Optitune Optimate is voor trendvolgers.![]()
![]()
Voetbal, Nick slaapt gelukkig al op de bank.
![]()
![]()
idols ofsow.
![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Worldbeater op 17-11-2007 21:24:05 ]![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is toch de Bulldog van je moeder die ernaast staatJaa
Wat een fantasie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:50 schreef Rib-i het volgende:
En wie is de persoon in het vierkantje trouwens
[ afbeelding ]
Waar ben ik
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Doe es wat kneedowns van je moeder plaatsen![]()
Mag ook met motor![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Zo, vandaag weer lekker gereden. eerst proefrit gemaakt op een YZF-750
Hele grote kans dat dit hem gaat worden. Rijdt super relaxt en ziet er moet die seatpipes geweldig uit. Binnenkort maar eens iemand meenemen die wel wat van motoren weet om nog een keer te kijken.
Verder heb ik ook nog gereden op een Husaberg SM/enduro. Reed wel geinig maar toch niks voor mij. Niet echt handig voor snelwegwerk.
Moet zeggen dat het erg gezellig was daar bij 125cc world. En vriendelijke mensen.![]()
Nice bikequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, vandaag weer lekker gereden. eerst proefrit gemaakt op een YZF-750
[ afbeelding ]
Hele grote kans dat dit hem gaat worden. Rijdt super relaxt en ziet er moet die seatpipes geweldig uit. Binnenkort maar eens iemand meenemen die wel wat van motoren weet om nog een keer te kijken.
Verder heb ik ook nog gereden op een Husaberg SM/enduro. Reed wel geinig maar toch niks voor mij. Niet echt handig voor snelwegwerk.
Moet zeggen dat het erg gezellig was daar bij 125cc world. En vriendelijke mensen.![]()
En SM/Enduro is idd geen snelwegwerk, dat is puur stuur werk
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Moest het gewoon eens proberen he. Als je het niet test weet je het nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
En SM/Enduro is idd geen snelwegwerk, dat is puur stuur werk![]()
Wel gaaf zijn de ploffen uit de uitlaat als je het gas los laat. Erg leuk als je tussen de kassen rijdt![]()
Ah nu zie ik hetquote:![]()
RustigFok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Morgeniemand meenemen zou ik zeker doen als je bij 125cc gaat kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
Moet zeggen dat het erg gezellig was daar bij 125cc world. En vriendelijke mensen.ben der één keer geweest en zag voornamelijk opgelapte schadebakken
![]()
![]()
Was ik ook wel van plan. Dus wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 18 november 2007 08:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
iemand meenemen zou ik zeker doen als je bij 125cc gaat kijkenben der één keer geweest en zag voornamelijk opgelapte schadebakken
![]()
![]()
Arnhem<-->Den Haagquote:Op zondag 18 november 2007 10:10 schreef Den_Haag het volgende:
Was ik ook wel van plan. Dus wanneer heb je tijd?gaat 'em niet worden met dit weer
anders hadden we er best een meet voor kunnen fiksen
beter vraag je een van de westlanders![]()
![]()
Dat zeg ik!quote:Op zondag 18 november 2007 12:43 schreef Geerd het volgende:
morgen.quote:Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Motor uitlaten
Ik bespeur enige aversie tegen Optimatequote:Op zaterdag 17 november 2007 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe mij dan maar deze voor minder geld.![]()
[ afbeelding ]
Bij hetzelfde verkooppunt te behalen.
Optitune Optimate is voor trendvolgers.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Doe es wat kneedowns van je moeder plaatsen![]()
Mag ook met motor![]()
![]()
![]()
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: