sorry, ik zal het ooit weer doenquote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef Cageon het volgende:
beetje je eigen moto pimpen in de OP tssss!
Zeker een te koop topique.quote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef Cageon het volgende:
beetje je eigen moto pimpen in de OP tssss!
Ja even een modje vragen om de TT te wijzigenquote:Op zondag 18 november 2007 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker een te koop topique.![]()
En het is zeker niet de eerste keer.![]()
Fok! Motorclup [SC deel 797] brikkentopiquequote:Op zondag 18 november 2007 15:08 schreef Cageon het volgende:
Ja even een modje vragen om de TT te wijzigen
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:12 schreef Gawaine het volgende:
Doe es wat kneedowns van je moeder plaatsen![]()
Mag ook met motor![]()
Zelfs een boef 'doet' aardig als je geld komt brengen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
Moet zeggen dat het erg gezellig was daar bij 125cc world. En vriendelijke mensen.
Een beetje wel, maar had meer met jou te maken.quote:
Aversie tegen mijquote:Op zondag 18 november 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar had meer met jou te maken.![]()
The final word has fallen.quote:
quote:
Like I carequote:Maandag MPR2 ophalen.![]()
Zo woensdag moet het wel weer onder de motor zitten.![]()
Als mist R dan mijn alu blokjes nog levert, en Pelleboer vanuit de hemel het zaterdag
droog laat blijven + een minimaal flauw zonnetje, dan gaan we weer eensz rijden.![]()
![]()
![]()
Ik ben geen baby die een studie nodig heeft om carričre te maken.quote:
quote:
Hoiquote:
hit me where it hurtsquote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben geen baby die een studie nodig heeft om carričre te maken.
wat je maar kracht noemtquote:Moet het al vanaf mijn 15'de op eigen kracht doen.![]()
welneee!! ze zijn omwijs fel.quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef worldpimber het volgende:
@ Ribi's opgebouwde motor ... wel lekker goedkoop. En snel, volgens mij![]()
![]()
@ -XX- knippers:Zicht wordt een beetje weggetrokken door uitlaat en taartschep
![]()
quote:
Gek he? Jij doet er ook al bijna 2 uur over om erachter te komen waar je bentquote:Op zondag 18 november 2007 03:31 schreef ikookhier het volgende:
Rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |