Ik snap de opdracht en ik zit niet eens op die schoolquote:Op woensdag 14 november 2007 17:41 schreef Snelwagen het volgende:
Mogguh
Ben nu op school met een opdracht voor provincie fryslân en voor witteveen&bos, om het waterverkeer&wegverkeer aantrekker te maken bij bruggen tijdens het w88.
Ik doe toch geen fokking verkeerskundeHeeft niks met mn opleiding te maken
![]()
![]()
![]()
thxquote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
O, en voor de luie anussen die dit topic niet kunnen vindenhier een linkje
Geen dankquote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxhad em anders nooit gevonden
Aparte velg ookquote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef Cageon het volgende:
ziet er wel nice uit
ook dicht en ong net zo als de voorkant?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aparte velg ookik kan er alleen nog niet achter komen hoe de andere kant er uit ziet
Ook belangrijk
Zo ongeveer...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aparte velg ookik kan er alleen nog niet achter komen hoe de andere kant er uit ziet
Ook belangrijk
DAT geel muts.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Die geel. Me ogen; TRANEN!![]()
Voor de rest wel een lekker motortje.![]()
Zo zie je maar weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
DAT geel muts.
Zag je nick nog op een kenteken
Ik bedoelde eigenlijk de hele motor van de andere kantquote:Op woensdag 14 november 2007 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
ook dicht en ong net zo als de voorkant?
Dat smeer je er toch dat nagellak opquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Goed gezegd, spreekt hier de waren commerciële designer die niet net als de oude meesters platzak wil eindigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Het gaat om wat je maakt, niet waarvoor
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
O, en voor de luie anussen die dit topic niet kunnen vindenhier een linkje
Noem je mijn motor een groene bus?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer.
De nederlandse vacature in ons rooster moet nodig gevult worden.![]()
Me nick staat ook op veel groene bussen. Jatters.
Gedistingeerd geel voor de doelgroep,quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Beetje jammer dat het niet woensdag 12 november 'tussen de middag' is. Achterstallig (denk)werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:36 schreef Den_Haag het volgende:
Avond! Hoe is het met iedereen?
Die nick staat op zo fokking veel auto'squote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
DAT geel muts.
Zag je nick nog op een kenteken
Whoops.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Noem je mijn motor een groene bus?![]()
De opdracht snappen is het probleem niet heurquote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik snap de opdracht en ik zit niet eens op die school
Het gaat om wat je maakt, niet waarvoor
![]()
Super.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen nog even de sticker plakken maar dat doe ik met daglicht
Hij is met e keur en de db killer zit er nog inbenieuwd hoe die zonder klnkt
![]()
Tering wat een bleerpijp![]()
Donders nais, wat is dat voorn uitlaat?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Donders nais, wat is dat voorn uitlaat?
Mijn strategie is om platzak te beginnenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed gezegd, spreekt hier de waren commerciële designer die niet net als de oude meesters platzak wil eindigen?![]()
Ik weet het.... Maar zo is het ook een goede hersen trainingquote:[..]
![]()
Het is gewoon sjiek en professioneel om het topic te af te sluiten met het aandragen van een nieuw begin.
Alleen je hebt kans dat Richardgie ons ineens weer kan vinden.![]()
Honda noemt het zelf overigens "Dragon green metalic". De kleur zak in het echt wel iets afwijken heb ik het idee...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gedistingeerd geel voor de doelgroep,
geen mega slanke bijna ex pubers, maar de ietwat aangezette dertig -of- veertiger.![]()
Naisquote:Op woensdag 14 november 2007 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
HP Corse SPS, op bestelling gemaakte italiaanse toeter![]()
Geilquote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Honda moet ze bek houe met ze drageon green wollah ik ga ze snijdequote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Honda noemt het zelf overigens "Dragon green metalic". De kleur zak in het echt wel iets afwijken heb ik het idee...![]()
Mieters!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
FokMC Trademark ®©quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef DownForZ het volgende:
Ik zie het steeds voorbij komen dewat betekend het?
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef DownForZ het volgende:
Mooie uitlaat!
Vraagje over je kentekenplaat, je hebt je standaard spatbord weggehaald? Heb je nu geen last van opspattend water en vuil?
In de Fok! MC betekent het 'ik ben een mietje en ga vroeg naar bed'.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef DownForZ het volgende:
Ik zie het steeds voorbij komen dewat betekend het?
Niet op een bepaald dijkweggetje zo heb ik begrepen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Gawaine het volgende:
......of in iemand z'n face die te dicht achter me rijdt.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de Fok! MC betekend het 'ik ben een mietje en ga vroeg naar bed'.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
FokMC Trademark ®©= info = betreffende user vertrekt. (maar leest 9 van de 10 keer nog ff mee
)
Helaas ben ik qua naar bed gaan geen mietje. En zo breek ik overdag nog meer mijn gepijnigde bovenkamer. Qua olieverversen mag je mij best een mietje noemen.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Niet op een bepaald dijkweggetje zo heb ik begrepen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |